junkie rc
Forum veteraan
Zojuist even mijn belastingaangifte ingevuld en verzonden..... budget voor de modelbouw is weer aangevuld![]()
![]()
als ik dat doe , gaat me dat zo'n 8 ruggen kosten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist even mijn belastingaangifte ingevuld en verzonden..... budget voor de modelbouw is weer aangevuld![]()
![]()
@spijker ; uit ervaring weet ik dat jij graag impulsief kooptje mag nu echt mijn v70 kopen
, als je een proefrit hebt gemaakt , wil je hem zeker kopen
![]()
Names Julian die even mee zit te lezen naar alle felicitaties, hartstikke bedankt![]()
Ik wil ook full contact air combat doen...Gezellig druk in de lucht en hoeft niet veel te kosten (paar uurtjes plakken, setup is snel over te zetten, als het moet op het veld 8)).
Ook stoer... Watervliegen met een grote Yak.
![]()
![]()
+1 Dat gaat weer een hoop budget van de hobby kosten. :evil: Nou ja, het is 25% van wat het uiteindelijk opgebracht heeft dus klagen mogen we niet.als ik dat doe , gaat me dat zo'n 8 ruggen kosten![]()
![]()
![]()
Eerder met DepDarts of andere vleugeltjes. Een Disc is te groot en wordt te makkelijk geraakt en dan gelijk een groot gat erin (getuige mijn glasvezeltape Disc). Dat blijkt al met 5 Discs in een sporthal.Count me in Sleur.. Lijkt me wel erg stoer inderdaad. Misschien alvast oefenen de eerst volgende keer in de Walvis? (met pak hem beet: 20 discjes) ?![]()
Ik ook wel...Sleur? Heeft die BMI Super Dimona 2400 van jou eigenlijk al gevlogen? En wat is de spanwijdte van dat ding ?
*vind het een erg mooie kist*
- edit - ik zie het al, 2 mtr 40. Ben wel benieuwd naar de vlieg eigenschappen.
wel raar dat ze servostekertjes gebruiken terwijl ze van die mooie 6-polige stekertjes voor dat soort doeleinden nota bene zelf hebben ontworpen. :?En zo zit het dan vervolgens in de vleugel gemonteerd:
![]()
![]()
Zijn je lipo's misschien op (aan het einde van hun latijn :wink, of laad je ze zonder balancer?
@ knaller
swash menu rate-ail>+50%
ele>+50%
pit>+60%