Sleurhutje
Forum veteraan
Tietûhhhhhhhh!!!!
*voorziet een commentaar van een (wannabe) mod*
*voorziet een commentaar van een (wannabe) mod*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wie is hier nu de meeloper?
Nee die stomme youtube filmpjes met die achterlijke muziek van je? Daar vervuil je pas het hele forum mee..
Hoewel die laatste wel oke is![]()
zo weer terug uit de wormer
nog een paar leuke filmpje gemaakt.
rehhSeu-xus[/media] - ragger 450 copterX3.AVI
1saCKMyvQuM[/media] - indoor sleep vliegen.AVI
ging wel lekker ff meters maken met de copterX![]()
Ja Piet zei in zijn weerbericht ook al dat het echt lente gaat worden komende woensdagLekker weer naar het veld in de avond ( nog 12 dagen, 23 minuten, en 12 seconden dan gaat de klok om naar zomertijd
)
Ik ben er helemaal klaar voor![]()
Pfff, Piet's weerbericht zuigt. Volgens betrouwbaardere voorspellingen zal er wel wat meer zon komen in de loopt van de week maar de wind gaat toenemen tot een dikke windkracht 6 tegen de tijd dat het vrijdag is. :?Ja Piet zei in zijn weerbericht ook al dat het echt lente gaat worden komende woensdagLekker weer naar het veld in de avond ( nog 12 dagen, 23 minuten, en 12 seconden dan gaat de klok om naar zomertijd
)
Pfff, Piet's weerbericht zuigt. Volgens betrouwbaardere voorspellingen zal er wel wat meer zon komen in de loopt van de week maar de wind gaat toenemen tot een dikke windkracht 6 tegen de tijd dat het vrijdag is. :?Piet zat er wel vaker (lees constant) naast. Maar de voorspellingen van gisteren (lees terugblik) zijn van hem meestal wel goed.
![]()
hmmm , laat het zondag maar heel hard waaien en regenen , word het gezellig in de tref betreft indoorfly
is gelijk even een geheugensteuntje aan diegene die zich gemeld hebben voor zondag 21 maart ( 12;30 tot 14;30 ) meen ik .
Ik zal mijn flying bitch meenemen
Goeiemorgen allemaal, hop hop naar jullie werk.
BYM blijft nog ff liggen.
Sleur voelt nog steeds zijn klote. Huisarts heeft nu anti-biotica gegeven en Sleur mag zich de komende 3 dagen thuis vervelen. :?Goeiemorgen allemaal, hop hop naar jullie werk.
BYM blijft nog ff liggen.