Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is Klote Sleur. Beterschap toegewenst vanaf hier. Ik ga zelf zo de tandarts bellen of ze de wortelkanaal behandeling willen vervroegen, want ik heb er echt wel pijn aan.

Junkie, ik ben er zondag niet bij vanwege geen indoor vliegert te hebben. De 250 ligt op de operatietafel tot er weer onderdelen besteld kunnen worden. En met de 450 ga ik niet meer indoor, dit is nu echt wel een beest voor buiten.

Junkie, ik ben er zondag niet bij vanwege geen indoor vliegert te hebben. De 250 ligt op de operatietafel tot er weer onderdelen besteld kunnen worden. En met de 450 ga ik niet meer indoor, dit is nu echt wel een beest voor buiten.
Even dinsdachavond een disc plakken. Typisch zo'n sporthalvliegertje. :yes: ;)

Die zijn vast wel te lenen toch? Enige wat je zelf nodig hebt is een ontvanger (hoewel er genoeg Spektrum vliegers zijn).

Kan weinig stuk gaan aan de servo's / esc en motor op een disc.

L.M.L.! 8O ;)

Ik heb nog een half afgebouwde Disc, de stretched limo versie (lange versie dus). Vind ik niets, rolt te langzaam. ;) Zitten al wat servo's op, moet nog wat afgemaakt worden. Half uurtje werk. :yes: Ontvanger heb ik nog wel, ruk ik ergens vanaf. :D Maar morgen komen er toch weer ontvangers bij. 8O

Kijken wle even :D Maar het liefst maak ik de 250 af natuurlijk. Zie wel hoe de week lopen gaat.

Geinig, toevallig net filmpje gekeken en nu plaats je de lnk :p

Ik ga me dit jaar op het veld bezig houden met mijn Graupner trainer, en heb dan de keus uit de P40 warhawk, of de sometingextra.
Eerst maar weer eens een vlucht of 10 maken met de nitro kist, dan zie ik wel welke keus ik maak uit mijn rek :)

Geinig, toevallig net filmpje gekeken en nu plaats je de lnk :p

Ik ga me dit jaar op het veld bezig houden met mijn Graupner trainer, en heb dan de keus uit de P40 warhawk, of de sometingextra.
Eerst maar weer eens een vlucht of 10 maken met de nitro kist, dan zie ik wel welke keus ik maak uit mijn rek :)

Kijk, dat is nou goed om te lezen.. :thumbsup: Keuze genoeg, ik ken dat. haha.
Ik ga straks maar weer eens een Calmato Sports 40 verkopen denk ik.. ;) en zo staat er vast nog wel meer op de plank dat verkocht kan worden :mrgreen:

Maar de heli blijft.. Of ik er dit jaar mee ga vliegen? Vast wel.. :rolleyes:

Overigens de nieuwe accu (Hyperion G3 2200mAh 35C) binnen gekregen dus een nieuwe ronde voor de eurofighter kan nu gebeuren zonder dat ik de accu om zeep help ;)

Even het neuswieltje maken. Stukje verenstaal buigen en klaar is klara.

Om jullie even blij te maken, woensdag ochtend om kwart voor negen lig ik in de tandartsstoel een zenuwbehandeling te ondergaan:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back