Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk hoor !

Weekend altijd wind of regen , door de week prachtig weer :-(
Zal aankomend weekend wel weer bagger zijn .
Verder niets te klagen :-)

Laatst bewerkt:
Jij als schilder hebt niets te klagen toch? Of zou je willen dat het omgekeerd was? Slecht weer door de weeks en goed in het weekend? :p

Zojuist weer terug van de tandarts. Ging heen voor 1 gaatje, werden uiteindelijk 2 vullingen.. Hele bek weer verdoofd.. Voorlopig maar even niets drinken nog.. haha

Mwah, stond net vlakbij het veld maar de wind was niet veel minder dan vrijdag. :nooo: :(

Op het veld staat altijd wind ,ook al is het thuis in de tuin windstil :-)

Zo junkie is in onderhandeling met een zaaltje van 11.000 m2 ! Iste gesprek klonk positief , v/d week hoor ik meer, zou geweldig zijn ;-)

Dat zijn leuke zaaltjes junkie,kun je binnen gaan vliegen met je funjet :-)

Zojuist nog even met de depdart op HT wezen knallen,lekker windje hoor ;-)

Op het veld staat altijd wind ,ook al is het thuis in de tuin windstil :-)

Zo junkie is in onderhandeling met een zaaltje van 11.000 m2 ! Iste gesprek klonk positief , v/d week hoor ik meer, zou geweldig zijn ;-)
Zal ook wel vreselijk hoog zijn. Kunnen we in twee lagen vliegen. :mrgreen: Klinkt goed, da's 3x het ACH veld. 8O Palen in het midden of één grote hal? :? Een scheepswerf of hangar voor 747's is het enige wat aan dergelijk formaten voldoet. :D

Zal ook wel vreselijk hoog zijn. Kunnen we in twee lagen vliegen. :mrgreen: Klinkt goed, da's 3x het ACH veld. 8O Palen in het midden of één grote hal? :? Een scheepswerf of hangar voor 747's is het enige wat aan dergelijk formaten voldoet. :D

3x het ach veld kan wel kloppen , hoogte is zo'n 20 meter , verder geen palen ;-)en altijd windstil .

Locatie nog ff geheim , maar als het feest doorgaat ,laat ik het weten , maken we er mooi spectakel van

Zo productief dagje wat betreft het klussen aan de auto. Aluminium beugels gefabriekt de afgelopen dagen, vandaag vast gezet met polyester op de binnenkant van de bumper. Bumper gemonteerd en kentekenplaat gemonteerd. Morgen naar een led verlichtingssetje zoeken voor de kentekenplaat en even langs De Boer Plastic om te vragenof ze even mijn voorbumper kunnen kunstof lassen. Komende week dat lelijke zwarte voorscherm eraf en andere in de primer en erop. Dan ziet het er alweer een stuk minder druk uit :) Daarna wordt het ontroesten en lassen van bepaalde plaatsen op de auto en de rest wat nog niet in de primer staat in de primer zetten. Als laatste de voorruit eruit en die randjes ontroesten en primmeren. Dan kan hij naar de spuitcabine :)

Laatst bewerkt door een moderator:
RAGGER, neem je je heli mee? Dan doen we even de chinese tailweight mod. :)

Phil neem je je heli mee dan doen we even de gyro mount mod:)

RAGGER,neem dan ook even 4 van die metalen balletjes mee waar je ballinkjes op gaan als je die hebt:)

wil iemand die ze nog wel heb ze meenemen alsjeblieft voor RAGGER? Ik neem sowieso de koffer mee maar weet niet zeker of ik ze heb .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back