Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Junkie

Opschieten met die dikke luie reet van je :mrgreen:

Zoals Sleur reeds aangaf klinkt dit inderdaad als een probleem met de timing, is dus zo gefixed door 1 van de techneuten ;)

Rijdt zometeen even langs een vreetschuur om het bolle buikje te vullen, en is rond 12.30 a 12.45 uur auf dem flughafen :zon:

Vergeet je de zonnebrand niet, anders verbrand je latex witte huidje :mrgreen:

Volg de borden:
abflug_on.jpg

@ Junkie

Opschieten met die dikke luie reet van je :mrgreen:

Zoals Sleur reeds aangaf klinkt dit inderdaad als een probleem met de timing, is dus zo gefixed door 1 van de techneuten ;)

Rijdt zometeen even langs een vreetschuur om het bolle buikje te vullen, en is rond 12.30 a 12.45 uur auf dem flughafen :zon:

Vergeet je de zonnebrand niet, anders verbrand je latex witte huidje :mrgreen:

*laad heel wat vliegers in en gaat over 15 min richting the flying field :p

goeie morgen
heb zzelf ook zn motor van het-rc
maar die gaat maar tot 2s bij 3s gaat hij ook piepen en knetteren

klopt dat wist ik , het gebeurd dus al met 2s :(

we zullen het straks wel zien , als de regelaar is ingesteld ;)

viel me net op als je satstok omdraaid heb je kotstas:D :D
ben om half 2 op het veld.

@Knaller,

Effe normaal he slappe. :lol:

Ik zit nu in rotterdam, maar hoop om 15:00 op het veld te zijn.
Heli vliegen gaat nu lekker..................dus vlieguuuuhhhhh.

@Phil,

Doet je gyro het weer goed??????

GrTz Jasper

@ repsaJ: wel gisteren buiten even gehoverd... zag er goed uit. Straks voor het eggie op das Flugfeld ;)

p.s. ik heb zeer veel geluk gehad.. servodraadjes bleken ook los te zitten 8O

En NU!!!!!

WEEKEND :mrgreen:

*in de file staat* :evil:

(bij de McDrive dat is) ;)

ja , je had wel ff een bestellingkje mogen meenemen :p , komtie al vretend op het veld :mad:

was een dolle boel auf das flyingfield :p heftige air combats met sleur , uiteindelijk werd mijn vleugel fink geraakt waardoor hij in een spiraal naar beneden stortte :mrgreen: , de onboard cam draaide vrolijk door , dus ben benieuwd .
ik heb zo'n 8 cam filmpjes geschoten , dus zit vast wel wat leuks bij .
er zit in iedergeval een schokkend filmpje bij ,wat is vast gelegd vanuit de hellcat :mrgreen:

ben geheel vlieggaar ,en de hellcat en de extra zijn aan stront , uiteraard wel te fixen .
morgen even gezins dingetjes ,zondag zorg ik dat alles weer klaar staat ;)

was super gezelli op het veld , aardig druk ook , flink veel heli's en ook wolf kwam weer ff kiekje nemen .

straks weer wat filmpjes , maar zorg wel dat je een kots zakje naast je hebt liggen ;)

Was erg gezellig, ga meer ATV nemen....

Heb ook even gekeken welke gryo ik nu besteld heb...het is een Gyro GY240
Als ik mij goed heb laten inlezen dan is dat dezelfde als de 401 echter kan deze geen digitale servo aan en is alleen op de gyro zelf in te stellen....

1 keer goed instellen dus....

Kwam die heli nu maar snel ..HHmmzzzz...

Junk, kom op met die filmjes.....wil die rokende motor zien :-)

Hahahaha, was zekers weer gezellig. :thumbsup: Lekker gelult, gelachen, kop wat gegratineerd, vanalles wat verkreukeld:
- BashDart een zwarte streep op de vleugel van één of andere Heullcat die ik tegen kwam 8)
- Spacecake Walker met wat kreukels gemaakt omdat het richtingsroer wegviel tijdens een duikvlucht en de snelheid voor de rolroeren teveel werd. :?
- MidiRaven is nog helemaal heel (niet raar met maar één vlucht)

En.... Weer met de heli gevliegert. Wel weer even wennen. Beetje verkeerd de gyro gestart. :oops: Echt een tijd niets met dat ding gedaan. Maar ik kon hem nog in de lucht houden. :yes:

Kom ik terug op kantoor vanwege het 10-jarig in dienst zijn van een collega, liggen daar een AR500 ontvanger voor de MiniMag Lite en vier alu turn knuckles voor de Mini E-Revo. :yes: ;) Dat wordt knutselen dit weekend (en nachtvliegen na het weekend).

Was erg gezellig, ga meer ATV nemen....

Heb ook even gekeken welke gryo ik nu besteld heb...het is een Gyro GY240
Als ik mij goed heb laten inlezen dan is dat dezelfde als de 401 echter kan deze geen digitale servo aan en is alleen op de gyro zelf in te stellen....

1 keer goed instellen dus....

Kwam die heli nu maar snel ..HHmmzzzz...

Junk, kom op met die filmjes.....wil die rokende motor zien :-)

Er is niets hetzelfde aan een 240 van copterx en een gy401 van futaba:)

Heerlijk gevloegen vandaag, en beregezellig op het veld. Als toetje is Jasper de klei in gedoken met zijn heli :) :( :P :D :(
gelukkig weinig schade.

Toch nog wat piroflips geprobeerd en soms ging het best goed:) Inverted in de laatste vlucht ging ook erg goed. veel lager dan normaal en gecontroleerderderderder.

Vanavond die tik opsporen in de heli :)

Was idd erg gezellig. Lekker gevlogen met de 450 :hammer: Voor het eerst met harde wind gevlogen :mrgreen:
Op aanraden van Pieter een rondje proberen om me heen te vliegen met de staart naar me toe, door de harde wind was ik hem kwijt... hij ging steeds verder en verder 8O maar gelukkig met behulp van aanwijzingen van Jasper weer onder controle gekregen :thumbsup:

Verder ben ik weer erg blij dat de gyro weer 100% is, Jasper bedankt voor het solderen. Ook moest de tailservo gisteren gesoldeerd worden... Jerkev bedankt daarvoor :cool: of was het Knaller :mrgreen: :rolling:

Verder geen vliegen het weekend :nooo: één en al gezinsdag. Morgen een vergaardag bij mijn zwager (18SSpeeddigger) maar daar kan ik natuurlijk wel ff met de heli vliegen :yes:
@ Knaller: je weet wat ik met de zus van mijn zwager doe he :hammer: :rolleyes:

Gaat nu ff eten en de filmpjes afwachten.... maar niet te lang want ik ben aardig gaar, vanacht was ik ook pas om 1.45 uur thuis van de club :sleepy: ;)

@ phils

Zolang je maar van de zuster van mijn zwager afblijft vind ik alles beft ;-)

Voor de rest.
Er was geen reet aan op het veld,allemaal sjagerijnen en mensen die onverantwoord vlieggedrag vertoonden ;-)

Whahahahaha,was weer een TOPmiddag mannen !!!!!!!

Was idd erg gezellig

Verder geen vliegen het weekend :nooo: één en al gezinsdag.

dat heet dan een gezinsweekend , heb jij ff mzzl :mrgreen:

ik ga zondag nog even naar het veld , eerst alles repareren , en weer heel veel laden .
morgen gezinsdag voor de afwisseling ;)

hier een filmpje vanuit de hellcat die de avonturen op het veld vastlegt :mrgreen:
gewoon helemaal kijken ,en je gaat vanzelf schrikken ;)Cw-cziuP0zY[/media] - smoke on da field

als ik gas geef resoneert de camera ,das wel jammer , moet ik nog even iets voor verzinnen .
of ik nou 1 of 10 filmpjes plaats , zijn allemaal het zelfde , dus de leukste geplaatst ;)

gaat bij bijkomen van de gevroten shoarma maaltijd

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back