Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het weer wordt wel beter straks.

We kunnen altijd nog een paar caches doen Frank :p
Dat wordt geocachen.... :? Beste wind hier in 0251 op kantoor. En de hoeveelheid vocht zal wel minder worden maar discen bij 4 Bft. wordt wel spannend (MiniMag's hebben er minder moeite mee :p).

2rggz9f.png

Wel jammer. Net even een paar klusjes gedaan en nu geen zin meer.

Wil wel vliegen of aan bootje werken maar beide zijn geen optie :(

Het weer wordt wel beter straks.

We kunnen altijd nog een paar caches doen Frank :p

Heb twinstar met ledjes en wil die graag even in het donker vliegen.

en ik zal GPS meenemen. de volgende word een bijzondere nl en moet inderdaad maar eens
gaan gebeuren :-)

ps als we een gps inbouwen in ons vliegtuig dan kunnen we hier gewoon over Geocaching babbelen ?

Op zich wordt het wel weer eens tijd om te verhuizen :yes:, iets met hobbyruimte, maar als je vrouwtje nog geen vaste aanstelling heeft v.w.b. het werk en ik ook geen € 150.000 per jaar verdien moet ik het er voorlopig maar ff mee doen hier :( :D

Wat siggy zei....., gewoon betaling in HT$, = koersvast......, crediet zo geroggeld...:yes:

Wel jammer. Net even een paar klusjes gedaan en nu geen zin meer.

Wil wel vliegen of aan bootje werken maar beide zijn geen optie :(
Excuses, excuses, excuses.... :? :rolling: ;)

*teleurgesteld nog een week moet wachten* :( :cry: :?

Prachtig bouwweer voor het nieuwe project. Nou ja, dan maar dat vage ding van BYM voorzien van een dikke brommer, regelaar, servo's, ontvanger en een batterij. Het is geen grote kist, met een 10x5" en een oude 1000kV 3635 brommer uit de wijlen Elektro Crashmato moet het wel lukken. :yes:

Lijkt me ook leuk om een keer te doen met een groepje.

GrTz Jasper

Laat maar weten wanneer Jasper !

Als we iemand van zijn vrije tijd af kunnen helpen dan werken we daar graag aan me ! :-)

regenachtige middag denkt

Let er wel op dat het verslavend is, als je het één keer hebt gedaan dan ben je de klos.... weg vrije tijd :twisted: :mrgreen:

Misschien leuk om eens wat op de club te organiseren?

Let er wel op dat het verslavend is, als je het één keer hebt gedaan dan ben je de klos.... weg vrije tijd :twisted: :mrgreen:

Misschien leuk om eens wat op de club te organiseren?

had het ooit een keer op ons eigen forum geschreven en toen was alleen de spijkers die reageerde.

Wil best een presentatie geven op de Club met een cache hunt daarna ?
Moeten maar eens kijken inderdaad of er interesse voor is.

Wil best een presentatie geven op de Club met een cache hunt daarna ?
Moeten maar eens kijken inderdaad of er interesse voor is.

mooi , word het zaterdag en zondag lekker rustig op het veld :D

gaan hullie maar lekker geo dingessen , maar is niets voor mij , ik heb al genoeg hobby's ;)

burp ; kom binnenkort wel ff bij je kijken wat er gebeuren moet , uiteraard onder het genot van een bakkie pleur ;)

veel plezier allemaal vanavond op het veld in dat armoedige weer :)

en ik ook geen € 150.000 per jaar verdien moet ik het er voorlopig maar ff mee doen hier :( :D

Af en toe kijk ik wel eens voor ander werk , maar de grafische sector valt dus ook al af :lol: ;)

burp ; kom binnenkort wel ff bij je kijken wat er gebeuren moet , uiteraard onder het genot van een bakkie pleur ;)

Als jullie dan even een seintje geven , kom ik ook even langs , ik heb voor jullie beiden nog wat en Burp heeft nog wat voor mij (scheelt weer verhuizen) :D

Zo eindelijk weekend klus moest even af.
Trekt een pils open en zet de muziek iets harder

Gaat zo opzoek naar een foto van de vouwwagen voor junkie

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanavond geen nachtvliegen voor mij.

<slappe excuses mode>
Klote weer, koud met 13°C en stevige wind op het veld. :onweer:
</slappe excuses mode>

<betere excuses mode>
Best wel last van mijn rug na anderhalve dag op kantoor. Deze jongen ligt op tij din zijn nest. :bye: :sleepy:
</betere excuses mode>

*ragbakkie van BYM op tafel zet en plan de campagne maakt* 8)

*ragbakkie van BYM op tafel zet en plan de campagne maakt* 8)

hier ben ik wel nieuwsgierig naar ;)

@ Junkie PBtje

gelezen en gezien en beantwoord ;) ziet er goed uit , gij maakt mij jaloers :mad: ;)

Durven Andere MANNEN ?

die niet de hele dag in het WARME kantoor op de vuvuzela hebben zitten toeteren waardoor zij last van hun rug hebben gekregen?

te vliegen ? vannavond ? iemand?

als je alleen bent geweest , maak wel ff een filmpie :) ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back