BYM
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand wanneer er voor het laatst gemaaid is? Ik ben deze week weer aan de beurt.
hahahahahah, die is mooi PHIL. IS dat die ene buur waar we het laatst over hadden?
ik gha niet vliegen vanavond. Ik durf niet![]()
ik gha niet vliegen vanavond. Ik durf niet![]()
Burp,
Dan kan je nu wel beginnen, want het gras is te lang.
GrtZ Jasper
*Best lekker dat het gras vanavond lekker kort is :lol:
Welkom in Nederland. Morgenochtend gewoon weer ramen krabben en vrijdag weer naar het strand. Wat je voor de rest van de dag aan moet is twijfelachtig. Het kan zijn dat een korte broek en t-shirt voldoen maar voor hetzelfde geld wordt het thermo-ondergoed, dikke trui en skibroek en een zuidwestertje.nou ,lekker dit , pleuris regen , heb ik liever die hitte !
*baalt ,want zijn werk veregent *
Ja, dat kan ik. Nee, heb ik geen tijd voor. :? Op zijn Pelleboer's: Het kan vriezen en het kan dooien (en een paar dooie Friezen).@ Sleur: Kun jij een weersverwachting plaatsen?
Watje.ik gha niet vliegen vanavond. Ik durf niet![]()
Nah, laat maar.Fail! Vanavond gaat hem niet worden. Morgenavond op zijn vroegst of anders donderdagavond. Anders zondag pas weer tijd
Morgenavond wordt hem dus denk ik.
Jo Nijssie, kom jij morgen ook naar het veld... neem je dan mijn powersupply mee
Iedereen thanx voor de opmerkingen over de auto![]()
Jo Nijssie, kom jij morgen ook naar het veld... neem je dan mijn powersupply mee
Iedereen thanx voor de opmerkingen over de auto![]()
Wil er eigenlijk geen vliegtuig meer bij hebben....maar toch...
hoeveel funjets zijn er bij de club. 3s of 4s?
Zit er veel verschil tussen de gewone funjet en het nieuwe ultra model?
Ook langzaam goed te vliegen?
Kussentje in de nek,pootjes op tafel en een biertje in de hand
*voetbal kijken ;-)