Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahahahah, die is mooi PHIL. IS dat die ene buur waar we het laatst over hadden?

hahahahahah, die is mooi PHIL. IS dat die ene buur waar we het laatst over hadden?

Nee de andere ;)

Ik hoop wel dat het een beetje droog is vanavond want er moet wel gevlogen worden. Dikke envelop met propjes is gearriveerd van RCTechnics dus voorlopig kan ik weer voort :p

Alle pakketjes voor de Wii zijn nu ook binnen uit HongKong :banana: 19 juni 'gewonnen' op Ebay en nu binnen. Dat zijn dus 10 dagen 8O Nu weet ik zeker dat Hobbycity alles loopt te vertragen en dat het dus niet aan HongKong Post ligt :nooo:

@ Sleur: Kun jij een weersverwachting plaatsen?

Burp,

Dan kan je nu wel beginnen, want het gras is te lang.

GrtZ Jasper

*Best lekker dat het gras vanavond lekker kort is :lol:

Fail! Vanavond gaat hem niet worden. Morgenavond op zijn vroegst of anders donderdagavond. Anders zondag pas weer tijd :yes:

Morgenavond wordt hem dus denk ik.

nou ,lekker dit , pleuris regen , heb ik liever die hitte !

*baalt ,want zijn werk veregent *
Welkom in Nederland. Morgenochtend gewoon weer ramen krabben en vrijdag weer naar het strand. Wat je voor de rest van de dag aan moet is twijfelachtig. Het kan zijn dat een korte broek en t-shirt voldoen maar voor hetzelfde geld wordt het thermo-ondergoed, dikke trui en skibroek en een zuidwestertje. :hammer:

@ Sleur: Kun jij een weersverwachting plaatsen?
Ja, dat kan ik. Nee, heb ik geen tijd voor. :? Op zijn Pelleboer's: Het kan vriezen en het kan dooien (en een paar dooie Friezen). :mrgreen: Verwachting is dat het vanaaf droog blijft maar met de huidige luchtvochtigheid kan dat zo omslaan.

ik gha niet vliegen vanavond. Ik durf niet :(
Watje. :yes: Ik ook niet, geef mijn accu's maar weer terug. Ik ga wel in de tuin hoveren (zonder bladen, op de tafel). 8)

Fail! Vanavond gaat hem niet worden. Morgenavond op zijn vroegst of anders donderdagavond. Anders zondag pas weer tijd :yes:

Morgenavond wordt hem dus denk ik.
Nah, laat maar. ;)

Jo Nijssie, kom jij morgen ook naar het veld... neem je dan mijn powersupply mee ;)

Iedereen thanx voor de opmerkingen over de auto :thumbsup:

moet ff kijken, me pa heeft de auto nodig, ze sleutelbene is hersteld dus hij mag weer autorijden:S. ff kijken hoe ik t ga doen, wil ook even vliegen namelijk,

Jo Nijssie, kom jij morgen ook naar het veld... neem je dan mijn powersupply mee ;)

Iedereen thanx voor de opmerkingen over de auto :thumbsup:

Wil er eigenlijk geen vliegtuig meer bij hebben....maar toch...

hoeveel funjets zijn er bij de club. 3s of 4s?

Zit er veel verschil tussen de gewone funjet en het nieuwe ultra model?

Ook langzaam goed te vliegen?

de nieuwe is zwaarder. ik vlieg met 3s en 4s en je kan ook langzaam vliegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back