Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoort zojuist voor de vierde keer oprij het liedje:als de lente komt dan stuur ik jou tulpen uit Amsterdam !!!

Het evenement zingen op de Zaan gaat bijna door mijn voortuin :-)

Gezellieeee ;-)

Hoort zojuist voor de vierde keer oprij het liedje:als de lente komt dan stuur ik jou tulpen uit Amsterdam !!!

Het evenement zingen op de Zaan gaat bijna door mijn voortuin :-)

Gezellieeee ;-)
Hik , best gezelli hier ,hik , wil iemand even mijn motor terug rijden ,hik , ik zie 2 motoren , hik ,
Veeeel leuker dan dat eeuwige gevlieg ;-)

Geen spaarnwoude voor mij vanavond, de motor van de minimach is doorgefikt... ff teveel ampere met een 8 x 8 pro denk ik :hammer:

*lekker thuis zitten dus*

De heli van die nieuwe (met KDS heli) ging ook neer. Om één of andere manier maakte hij onverwacht een flip 8O, geen stuurfout :nooo:

Geen spaarnwoude voor mij vanavond, de motor van de minimach is doorgefikt... ff teveel ampere met een 8 x 8 pro denk ik :hammer:

*lekker thuis zitten dus*

De heli van die nieuwe (met KDS heli) ging ook neer. Om één of andere manier maakte hij onverwacht een flip 8O, geen stuurfout :nooo:
Vlieg dan ook eens normaal. :teacher: Ik heb nog een stuk of 8 van die Permax 400's liggen. :rolling: Op 4S zullen zo ook niet lang leven maar ze roken wel veel beter dan borstelloze brommertjes. :yes: Misschien een Himax 2700kV (oorspronkelijke motor voor de FunJet)? Op 4S met een 6x4 moet je dan toch wel de 200 per uur kunnen halen met je MiniMach. :rolling:

Wat betreft de KDS, linkje losgeschoten? Ik weet wel dat ik voortaan alles 4x ga controleren bij de 600 voordat ik ga vliegen. :yes: De 450 zal me wortel zijn. Moet alleen nog een lagertje rippen uit de Haailikopter en dan is de Geelikopter weer vliegklaar. Komt het crashkitje toch nog van pas. :lol:

Heeft er bij mij voor gezorgd dat ik weer wat te knutselen heb aan de Sukhoi :(

Daarom heten het ook afvoergoten, je kist kon afgevoerd worden :mrgreen:

*Heeft zojuist een dikke pinbetaling gedaan bij de opticien :shock:*

BYM een nieuwe bril, en een reeban zonnebril op sterkte, en voor vrouwlief ook meteen maar nieuwe gok dan klopt het plaatje weer .....

Mijn RayBan op sterkte was nog de goedkoopste van de drie ook :rolling:

*Tweede vreiwilliger meldt zich*

zo , de biertjes eerst wat laten zakken , verse patat in mijn mik , en ben weer heelhuids terug :p
heels mijn voorwiel niet hoeven te gebruiken 8O

echt zalig zo'n motor ,zeker met dit kleffe weer , was een lekker dagje zo , zo meteen lekker voetbal kijken , ben benieuwd naar de duitsers .

vanavond griekje pakken met het gezin , lekker volvreten .

veel plezier gewenst voor de fms gangers ;)

Ik vrees inderdaad dat dat niks gaat worden, wordt al koeler en koeler hier, wind begint langzaam op te zetten ook ....

Zojuist even lekker samen meg Silly een stukje langs de Zaan gefietst :-)

Prima bevallen,kwam een hoop bekenden tegen.
Goed voor de sociale contacten dus ;-)

*nu lekker voetjebal kijken.

Voor Siggy geen FMS maar lekker op la balkonia aan de grill hangen icm een potje bier ;-)

Toedeloe :-)

Hmmmm, klinkt dan toch wel heel erg als duimfout. :rolling:

Wie gaan er allemaal nachtvliegen bij de FMS? Of ga ik alleen de club vertegenwoordigen. 8O :? ;)

Was er net, viel eigenlijk wel tegen 8O

Als er vanavond gevloegen wordt, is het een ACH onderonsje... van de 11 deelnemers die er waren gingen er ook nog een paar naar huis vanavond :-(

Wel erg jammer van de opgezette organisatie..., dat zag er puik uit (ala hemelvaart)

Zo net weer terug van das field was erug rustig.:confused:
Nick en marco waren de tweede en derde gevolgd door kris,jasper kwam nog even langs om de klotecopter te brengen,maar helaas bij het optoeren ging het al mis.8O
Nee geen crash nie maar hij trilde weer als een gek.:hammer:
Ik heb wel heerlijk mijn schaalrondjes:yes:gevlogen met mijn crashmato, nog geprobeerd om te prop hangen maar dat valt niet mee,meskant vliegen met die calmato gaat iets beter.:mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back