Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Neee....whats up ???

Je vroeg waarom ik hem weg ging doen ;)

Ik antwoordde in de trand van "nu is hij nog netjes, als ik ermee gevlogen heb niet meer :rolling:"

Mij te groot dat ding, past met goed fatsoen niet eens in mijn Omega ....
Ik ben een fervent aanhanger van brandstof dingen, maar weet uit ervaring dat een heli op Volt beter werkt dan op peut :p

Je vroeg waarom ik hem weg ging doen ;)

Ik antwoordde in de trand van "nu is hij nog netjes, als ik ermee gevlogen heb niet meer :rolling:"

Mij te groot dat ding, past met goed fatsoen niet eens in mijn Omega ....
Ik ben een fervent aanhanger van brandstof dingen, maar weet uit ervaring dat een heli op Volt beter werkt dan op peut :p

Jammer, grote heli's zijn heel gaaf !!
Probeer er eens mee te vliegen en misschien ben je dan van gedachte veranderd...

OK, foto van de romp.
Het grijze deel en de wit/rood van de staart moet nog geel gespoten worden.
Daarna alle details maken etc etc.
Is een mooi afgewerkt rompje !

Foto-NU3T4SUI.jpg

Jammer, grote heli's zijn heel gaaf !!
Probeer er eens mee te vliegen en misschien ben je dan van gedachte veranderd...

Al zou ik dat willen dan kan dat niet eens :p
Bovendien ga ik hem hoogstwaarschijnlijk aanstaande zaterdag al ruilen tegen iets erg moois.

OK, foto van de romp.
Het grijze deel en de wit/rood van de staart moet nog geel gespoten worden.
Daarna alle details maken etc etc.
Is een mooi afgewerkt rompje !

Foto-NU3T4SUI.jpg

8O:confused::banana:

Diieeee is mooi idnerdaad, ADAC erop of ANWB ? :D

Al zou ik dat willen dan kan dat niet eens :p
Bovendien ga ik hem hoogstwaarschijnlijk aanstaande zaterdag al ruilen tegen iets erg moois.

8O:confused::banana:

Diieeee is mooi idnerdaad, ADAC erop of ANWB ? :D

Je maakt me erg nieuwschierig wat je er voor terug krijgt :yes:

Het wordt een exacte kopie van deze PH-ULP > anwb dus....

Ik ga daar effe heen. Vind het wel zielig voor die arme Thiery die alles georganiseerd heeft en er kwam vanmiddag bijna niemand opdagen. Dat F3A-X is kak.
Kan alleen niet nachtvliegen, nog geen lampjes. Dus even vliegen tot het donker word.
m.v.g. Erik

het is nu echt windstil in mijn achtertuin , dus heerlijk aan het vliegen met de clik , voordeel is , lekker dicht bij (aan) huis ;)

Vandaag heerlijk gevaren, een top dag. Vanmorgen Junkie even voorzien van een nieuwe LiPo. Daarna de boot ingeladen, broodjes, bier en andere minder belangrijke spullen mee en heerlijk de hele dag op het water geweest. Even een bakkie in West knollendam gedaan en weer lekker met de muziek mee terug.

Morgen wordt het weer mooi dus dan even met de zodiac in de weer. Vliegen wordt het niet met deze mooie dagen.

Je maakt me erg nieuwschierig wat je er voor terug krijgt :yes:

Het wordt een exacte kopie van deze PH-ULP > anwb dus....

Nou ik denk dat het iets is wat men in onze vereniging misschien wel mooi , maar geen hol aan zal vinden.
Iets met rioolbuis en saai enzo :p

Een hele mooie onderzeeboot dus :)

Nou ik denk dat het iets is wat men in onze vereniging misschien wel mooi , maar geen hol aan zal vinden.
Iets met rioolbuis en saai enzo :p

Een hele mooie onderzeeboot dus :)

Ik vind het gaaf, zal het niet zo snel kopen maar het is wel gaaf !!!

Camera erin en onderwater filmen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back