Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vliegval gemaakt hiero. Werkt als een tiet :D Ik heb zo'n tennisracket die vliegen onder stroomzet. Stuk karton op de vuilnisbak met een gat erin daar het raket op en de knop vastgetaped. Ze vliegen er achterelkaar in :D

Even een vliegval gemaakt hiero. Werkt als een tiet :D Ik heb zo'n tennisracket die vliegen onder stroomzet. Stuk karton op de vuilnisbak met een gat erin daar het raket op en de knop vastgetaped. Ze vliegen er achterelkaar in :D

octrooi aanvragen > miljardair worden > hele dag heli vliegen
1+1=3

hahahahaha, vliegenvanger voor op de vuilnisbak :D

Ik denk dat iemand je al voor geweest is...

gik06.jpg

lekker naar het alkmaardermeer gevaren en zit lekker op een strandje. heerlijk verkoelend water. Zij die op het veld gefrituurd worden, veel plezier :bye:

Zojuist buitenlamp met sensor opgehangen (nu even wachten tot het donker wordt om hem uit te testen)

Eerst een glaasje ranja en wachten op de meneer die mijn cesna wilt komen bezichtigen..

nog een uur dan ga ik maar is douchen :) en dan naar Gaaf o de meubelboulevard.

Over vliegers dit:

En dan dit:

Ik durf te wedden dat je met al die strandspullen in de volov vaker hebt moeten lopen dan met het inladen van je vliegers. En op het strand moet alles eruit, op het veld kun je wat je niet gebruikt in de auto laten, die 2x 30 meter lopen is te overzien. :lol: Dus ik weet niet wat nu beter is, alles naar het veld of naar het strand zeulen. :rolling:
Ach ,we hoeven natuurlijk niet altijd naar das velt , zeker niet op maris haar vergaardag ;-)
Veel spullen ? Dat valt mee , minder dan met de vlieghobby .
Goed toeven hier ,ik wachte op iets minder wind ,maar hij begint net zwaar toe te nemen,dus waarschijnlijk geen strand movie :-(

En HOPPA,weer thuis na een paar uurtjes IKEA :-)

Over lekkere mokkeltjes besproken.
Dat IKEA is de ideale dating plek voor vrijgezelle mannen :-)

Volgende keer ga ik wel even alleen heen ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back