Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Meneer loopt ook een keer ploegendienst :D Groen toch? Ik zal aan je denken om 22.00 vanavond als ik lekker aan h............................... een biertje zit ;)

V**le....:fuckyou2::fuckyou2::fuckyou2: :D

Maar ik zie dat jij in het weekeinde aan de beurt bent. Precies in de twee feestdagen... Of heb je weer vrij genomen....?:D

Kan het zijn dat de SPEKTRUM DX3.0
SPM20300-450.jpg

en de SR 3000 rx ontvanger
spm1200-250.jpg

in combinatie met de:
DS1013.jpg

geen goede combinatie is?

Ik heb hier nu net een ontvanger ingebouwd in combinatie met 2x een DS 1015,maar het piept,jankt en klappert hier behoorlijk... ondanks dat de zenderinstelling op "neutraal" staat,de accu's van de ontvanger netjes is opgeladen en ik de veel voorkomende klacht met een Spektrum DX3.0, namelijk dat te dicht in de buurt van de ontvanger te zijn, :???: "storing" kan geven verholpen heb ,door voldoende afstand te nemen (±1,5 meter)

Servo's blijven niet in de "neutraal/ "0" positie staan en leiden hun "eigen leven" Opnieuw binden heb ik ook al 3x gedaan,zonder verbetering. :(

Heeft iemand een idee dit verholpen kan worden? Of wat er aan de hand zou kunnen zijn ??:confused:
(anders dan een Nomadio React te kopen ? :p )

Laatst bewerkt:
@ bym,

ik heb nog een keer gekeken voor het plaatsen van vier extra schokdempers. Het is goed te doen. Ik hoef alleen de bodyposts en twee turnbuckles aan te passen. Het nadeel is wel dat de auto veel stugger word. Was te verwachten. Dus al zou het lukken dan is de vraag of je er wat aan hebt....:sad:

Ach, de savage kan wel een beetje sneeuw hebben.
Maar de baja heeft watergevoelige inserts ,die zich graag vol zuigen met water en daarna gaan ballonnen :|

Ik had laatst ook wat spul binnen van van raalte ,was erg snel ,ook 2 dagen.
maar ik wacht nog op een lading van ddm ,is nu zo'n 7 dagen geleden verstuurd. ,zal wel onderschept zijn ,en ligt oud te worden bij de douane :|

wel een joehoe ; maandag werkt het vrouwtje ,dochter bij oma :p ,conclusie , 2e paas dag = voor de baja ;)
Misschien ff naar ijmuiden , maar de meeste zullen met het gezin doorbrengen,dus rijders zonder kinderen ,zin om ff op het strand te raggen ?

Wat dacht je ervan siggery ?;)

V**le....:fuckyou2::fuckyou2::fuckyou2: :D

Maar ik zie dat jij in het weekeinde aan de beurt bent. Precies in de twee feestdagen... Of heb je weer vrij genomen....?:D

Zondag 1 nachtje = 24 uur uitbetaald en maandag mag ik niet komen (oplo) dus dat overleef ik allemaal wel weer ;)

2e paasdag word niks , dan moet ik naar een keurings arts voor het tv programma waar wij aan meedoen ivm. stoppen met roken , vandaag was de eerste draaidag voor het programma , die gasten zijn gewoon een uur of 6/7 aan het filmen voor misschien een paar minuten tv uitzending !

2e paasdag word niks , dan moet ik naar een keurings arts voor het tv programma waar wij aan meedoen ivm. stoppen met roken , vandaag was de eerste draaidag voor het programma , die gasten zijn gewoon een uur of 6/7 aan het filmen voor misschien een paar minuten tv uitzending !

Heb je daar een progamma voor nodig kobus?:D ;)

2e paas dag = voor de baja ;)
Misschien ff naar ijmuiden , maar de meeste zullen met het gezin doorbrengen,dus rijders zonder kinderen ,zin om ff op het strand te raggen ?

Wat dacht je ervan siggery ?;)

Ik moet werken, in de middag vier ik mijn verjaardag. Helaas, anders had ik zeker ff gekomen. Op het strand kan je een mooie heuvel maken en lekker snelheid maken. Ander keertje.

@ Ferry

Ik heb een ochtend op de 24ste. Dus je bent niet de enige. Ga je zondag nog rijden?

Hey Snoeksel ,moet je patend op aanvragen en in serie maken :alien:

Ben druk bezig een Canon powerschot G7 of beter nog de G9 te scoren ,leuk cameraatje om de hobbie mee vast te leggen :cool:

Bart Dijkstra: ik heb ook een Spektrum Dx3.0 met dezelfde ontvanger en zelfde servo's ( in de Truggy) alleen ik heb het niet zo erg als jij, maar ik heb wel dat als de electronica aanstaat dat de servo inderdaad ontzettend veel herrie maakt en piept en kraakt, maar als ik hem dan 1x laat bewegen is dat gepiep en gekraak weg, is dat bij u ook zo?
Voor de rest weet ik niet wat er aan de hand zou kunnen zijn, misschien niet goed in de ontvanger?

Bart Dijkstra: ik heb ook een Spektrum Dx3.0 met dezelfde ontvanger en zelfde servo's ( in de Truggy) alleen ik heb het niet zo erg als jij, maar ik heb wel dat als de electronica aanstaat dat de servo inderdaad ontzettend veel herrie maakt en piept en kraakt, maar als ik hem dan 1x laat bewegen is dat gepiep en gekraak weg, is dat bij u ook zo?
Voor de rest weet ik niet wat er aan de hand zou kunnen zijn, misschien niet goed in de ontvanger?

@Snelle Jelle:

Dat "piepen en kraken" dat is eigenlijk best wel "normaal" te noemen.

Inderdaad, door even een beweging te maken met de desbetreffende servo en dan is het "weg" (of even een hele kleine aanpassing aan de triminstelling op de zender)

Maar wat er bij mij nu aan de hand is,is duidelijk anders...de servo's bewegen zelfs zonder aangestuurd te worden,met korte tikken...
Strange...
bam.gif

Lijkt mij niet helemaal ok...:confused:
Morgen ga ik een andere ontvanger uitproberen.;)
Ik hoop dat het dan beter is.

Hey Junkie 2e paasdag op het strand dan maar ben van de partij (als het droog is) of toch gewoon hoogtij gaan er nog meer mensen rijden of gaan we met zijn allen paaseitjes zoeken :bday:

Heb je daar een progamma voor nodig kobus?:D ;)

Dat is allemaal via via gegaan , en ik ben er eigenlijk min of meer in meegesleurd , ik had zelf eigenlijk helemaal niet het idee om te stoppen met roken , maar nu ik er mee bezig ben , lijkt het mij toch wel prettig als het lukt ;)

Hey Junkie 2e paasdag op het strand dan maar ben van de partij (als het droog is) of toch gewoon hoogtij gaan er nog meer mensen rijden of gaan we met zijn allen paaseitjes zoeken :bday:

Ik ga denk ik zaterdag ff blazen ;)

en philliams volgens mij ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back