Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan welkom bij de club van "1000" :cool: :proost: :music:

Wij moeten nog ff :)

@Fritsie

Bedenk goed, voor je je 1000e post doet :rolling:

Heugelijke mededeling:

Ik heb 4 standaarden klaar liggen voor verdere afwerking.

Verdere afwerking houdt in :
4 gaten boren in plateautje bovenin.
Plaatje hout of metaal om op bovenplateautje te monteren.

. Helaas ,net een vermogen aan spul zoals rn filter/ zenoa cil /zuiger ,lagers keeringen , een compl 26 cc blok ook nog eens getuned ,wat gereedschap ed , kwam ik thuis lag er ook nog een pakket van van raalte :D , kortom mijn hele tafel ligt vol ;) . maar hoeveel cc blok had je dan liggen bart ? btw mijn blok was totaal gaar , de zuigerveer had idd erg veel speling ,de cil had bovenin een hele rand ingesleten ,ze vonden zand in het blok, en ja sleur hij had ook versleten krukas lagers :rolleyes: , bij bigscale vonden ze dit niet zo gek toen ik hoogtij noemde, dat type zand is nou net de ergste voor je blokkie, en mijn blok heeft maar zo'n 8 liter gelopen en is geheel verrot:sad: ,. dus de zenoah kan ik beter bij dts gebruiken ;)
Toch beter je luchtfilter controleren? :? Dat zand komt er net zomaar in. Dan heb je ergens een groot gapend gat gehad. Ik heb in totaal denk ik zo'n liter of 50 weggestookt op HoogTij maar in geen van mijn blokjes ben ik ooit een korrel zand tegengekomen. :nooo: Moet je misschien toch vaker je luchtfilter schoonmaken en alle boutjes regelmatig nalopen/natrekken. :yes:

Ik vind het een slap excuus door te zeggen dat het zand op HoogTij niet deugt. Als je op een baan had gereden met fijner zand, had je blok waarschijnlijk nog veel eerder naar het Walhalla geweest.

@Fritsie: Gefeli hè, welkom bij de club van 1000. :bday:

Heugelijke mededeling:

Ik heb 4 standaarden klaar liggen voor verdere afwerking.

Verdere afwerking houdt in :
4 gaten boren in plateautje bovenin.
Plaatje hout of metaal om op bovenplateautje te monteren.

Ik heb hier nog zat watervast verlijmd multiplex liggen (18 mm dik)
Welke maat moeten de draagplanken hebben?

Wellicht kan ik een paar stroken op maat zagen voor diegene die daar belangstelling voor heeft?

(de rest van het hout is voor het nog te bouwen konijnenhok :p)

Ik heb hier nog zat watervast verlijmd multiplex liggen (18 mm dik)
Welke maat moeten de draagplanken hebben?

Wellicht kan ik een paar stroken op maat zagen voor diegene die daar belangstelling voor heeft?

(de rest van het hout is voor het nog te bouwen konijnenhok :p)

Ik zit ff met arrow jaxx op de luie stoel te hangen, maar heb ff opgemeten welke maat mijn plankje heeft :rolling:
Ik meet 20x40cm, of 200x400mm zo u wilt :p

Martin, wil jij 5 van deze stukjes uit jouw matje werkplaatsrubber snijden alsjeblieft? (ik wil er toch wel een :p )

4Xpitstand.jpg

felici fritsie ,maar liefst 1000 x slap geouwehoert ;) , sleur ,ik vind ht heerlijk zand hebben ,maar het is net jif, of sif heet het nu. maar ik heb altijd goed mijn filters onderhouden, wel heb ik ff met losse bougie gereden 8O maar ze vertelden bij bigscale dat er iemand vaak wedstrijden reed ,en niets aan de hand ,maar hij heeft ook 1 keer op ht gereden en zijn blok was gelijk gaar 8O maar dat is niet mijn mening en gewoon een verhaal in de wandel gangen , maar heb toch de RN filter gekocht omdat daar positieve geluiden over zijn en de wedstrijd mannen die alleen maar gebruiken;) , ik heb voorlopig weer genoeg te sleutelen8O

@ Frits , gefeliciteerd , zie je wel dat jij er eerder bent , jij hebt gewoon véééééél meer tijd over ;) :D om slap te posten :yes: :mrgreen:

@ BYM, het schiet al lekker op met de standdaard , zie ik :cool: :D

@ BYM, het schiet al lekker op met de standdaard , zie ik :cool: :D

Volgens mij zijn ze klaar Kobus, de afwerking mogen jullie zelf verzorgen :rolling: ;) Gisteravond hebben Bart, BYM en ik overuren gemaakt :rolleyes:

Jammer dat ik er morgen niet bij ben, ik had graag geholpen met het in elkaar zetten :yes:

Volgens mij zijn ze klaar Kobus, de afwerking mogen jullie zelf verzorgen :rolling: ;) Gisteravond hebben Bart, BYM en ik overuren gemaakt :rolleyes:

Jammer dat ik er morgen niet bij ben, ik had graag geholpen met het in elkaar zetten :yes:

Ik dacht dat ik voor € 25.00 toch een compleet afgewerkte standaard zou krijgen ? :rolleyes: ;)

gereden 8O maar ze vertelden bij bigscale dat er iemand vaak wedstrijden reed ,en niets aan de hand ,maar hij heeft ook 1 keer op ht gereden en zijn blok was gelijk gaar 8O

Dat heb je al snel met die Buggy's :) ;)

Ik was die dag ook op HT ,die Hormanns waren echt voor geen meter
door die zandbak te trappen.
Gewoon lekker op het gras blijven rijden met die duitse ragbakken want voor het
echte werk zijn er Baja's uitgevonden :rolling:

Het lijkt mij overigens gewoon toeval dat zijn blokje op HT ter zielen is gegaan,
zal wel al bijna op zijn geweest voordat hij kwam :teacher:

Felicitaties voor Fritsie met zijn 1000 postings positieve Input :lol::yes: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back