F
Fritsie
Guest
Wat een duffe bedoening hier zeg.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoezo fijnstof uitstoten? :? Al dat stof wat onze grasmaaiers opzuigen, lag al op HoogTij en hebben tot gevolg dat er een versnelde slijtage optreedt. We zouden subsidie van de EU moeten krijgen zodat we kunnen investeren in middelen die vroegtijdige slijtage, en alle gevolgen hiervan, kan optreden. :evil: :rolling:Over op Nitro maar weer???????????
wo 23 apr 2008, 11:31 | 0 reacties
Verbod vuile brommer dreigt
AMSTERDAM - Europa wil tweetaktmotoren in brommers en grasmaaiers gaan verbieden.
Volgens de Europese Commissiestoten die motoren meer fijnstof uit dan vrachtwagens, zo melden Belgische media.
De commissie hoopt dat de industrie zelf zal overschakelen naar schonere viertakt.
De Spaanse europarlementariër Saïd El Khadraoui is blij met de plannen. “Als we streng zijn voor personenwagens en vrachtwagens, lijkt het me logisch dat we dat ook zijn voor zwaar vervuilende brommers en scooters.'
mmmmm,ziet er goed uit Bart,kan haast niet wachten om aan te schuiven![]()
Komt goed!
Er zijn inmiddels 2 datums bekend waarop dat kan.
14 juni en 28 juni.
28 juni kan ik niet :nooo: 14 juni was al afgesproken
ff onderstaand aangepast
![]()
Dan doen we toch 14 en 28 juni
BBQ-en we toch 2 keer![]()
Dan doen we toch 14 en 28 juni
BBQ-en we toch 2 keer![]()
Wat de nuek? 8O Gaan we nu op de 28e BBQ-en? Dan heb ik ondertussen al een afspraak staan omdat maanden geleden al min of meer de 14e was besloten. :evil: