Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Philliams als jij voor mij de volgende keer de koppeling schoentjes mee zou willen nemen, dan ben ik u zeer erkentelijk, en regelen we de prijs wel.
Hij deed het toch ook niet???
Hier dan een foto van de scheur. Ik doen het wel alleen niet onmiddelijk.
![]()
Hier kan je ook zien dat de bodemplaat aan de voorkant gestuikt is.
![]()
Ik heb inmiddels een mail gehad waain hij zegt voor een andere bodemplaat te zorgen. Toppie lijkt mij.![]()
Even vastgelegd voor het nageslacht...[COLOR=#c0aa0]Hee wat hebben we hier?[/COLOR]
1000!
Je kent me toch
Maar is idd flink geknakt man, top dat hij een andere bodemplaat regelt, zallie niet blij mee zijn , hoop voor je dat de gaten overeenkomen, en dat het een EVO7 zal zijn, zonde als je ineens gedegradeerd wordt :s
Wat doe je met de oude plaat?![]()
(vooropgesteld dat je de oude niet hoeft terug te sturen en je hem kan laten lassen?)
(!! Carson C5 EVO zou erg gaaf zijn !!)
Tsja, weer in het land der levenden. Het dubbelzien is weer redelijk over. Vanavond de herkansing (voor wat betreft :celebrateha die sleur ,ook weer ff op dit draadje
ik ben bang dat ik mijn ht proof vliegers zo ff ga testen op ht:halfrobot::arrow:
Geeft je zo'n vrij gevoel vliegen, meer pic's volgen later HAPPIES tijd tot zoDaar gaan we weer
overzicht van vanmiddag
![]()
Ja, jammer dat ze zo kort in de lucht blijven. Vandaar dat er steeds meer gevleugelde vrienden bij komen.Geeft je zo'n vrij gevoel vliegen, meer pic's volgen later HAPPIES tijd tot zo
The HT FACTORY proudly presents
in assosiation whit
I may be bald, butt l'll never have a bad HAIR day!!.
company
![]()
Ja, jammer dat ze zo kort in de lucht blijven. Vandaar dat er steeds meer gevleugelde vrienden bij komen.:lol:
Dat is waar we zien alleen junkie vliegen een gevleugelde vriend dus of moeten we die ene keer van jou ook mee rekenen:razz:
Waar junkie zijn hele goedkope zwevertje wegwerpt, is hij wat betreft de EasyStar toch wel even voorzichtig als ik. Ik denk dat we het beiden best serieus zien en toch echt meer willen dan een beetje duf rondraggen en crashen. Doel blijft om goed te leren vliegen en uiteindelijk de EasyStar te voorzien van een camera om luchtfoto's en achtervolgingen vanuit de lucht te filmen van onze karretjes op HoogTij. 8ODat is waar we zien alleen junkie vliegen een gevleugelde vriend dus of moeten we die ene keer van jou ook mee rekenen:razz: