snoeksel
Forum veteraan
En ik met mijn tekening moet altijd geld kosten bij Bart hebben hebben hebben maar mee speelen ho maarik ben ook heel blij met mijn sokken![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En ik met mijn tekening moet altijd geld kosten bij Bart hebben hebben hebben maar mee speelen ho maarik ben ook heel blij met mijn sokken![]()
als je ze hebt ,wil je ze niet meer kwijt![]()
Kom op ermee laat zien .Ga vanavond wel even silly en siggy ook of gaan jullie vanmiddag
Nou ja ligt eraan. Als er vanmiddag niemand is dan issut ook nie gezellie
Dus dan gaan we vanavond.
Tissie lief he:zon:Die kleine van jou wil wel mee zeker
![]()
als ik er ben is er zeker een lijpo lader ,maar steeds bezetPrecies, vanavond ben ik er ook bijIs er toevallig iemand met een lipolader vanavond?
ik neem ook wel de multiplex lipolader mee ,die mag je zolang lenen tot je een fatsoenlijke lader hebt![]()
Als ie niet gezopen heb wel ,anders heb je niks aan hemTissie lief he:zon:
Als ie niet gezopen heb wel ,anders heb je niks aan hem![]()
Jij bent er toch wel of heb je helemaal niks te vertellen thuis (zegt hij die net de boel gestofzuigerd heeftals ik er ben is er zeker een lijpo lader ,maar steeds bezet, ik neem ook wel de multiplex lipolader mee ,die mag je zolang lenen tot je een fatsoenlijke lader hebt
![]()
Ik heb beschilderde sokken gehad![]()
ik heb een flexibel vrouwtje , maar de hobby kan ook "TE" dwz gaarne niet iedere avond vliegen ,anders is het sávonds zo leeg op de bankJij bent er toch wel of heb je helemaal niks te vertellen thuis (zegt hij die net de boel gestofzuigerd heeft:rolling::rolling
![]()
Weather update:
Wind: west 3
Temp: 17
Zon!
We zitten weer goed hier in t westen!