F
Ferry
Guest
Ferry gefeliciteerd met je maiden![]()
Dank je wel

Nu ff je onderschrift aanpassen![]()
Zoiets

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ferry gefeliciteerd met je maiden![]()
Nu ff je onderschrift aanpassen![]()
Ik doe niet wat Sleurhutje allemaal doet maar doe alles wat Junkie doet![]()
:rolling:
Tsja, die wilde haren heb ik al lang geleden verloren. Ik ga meer voor de (semi)schaalmodellen.zag bij quartel een leuk brushless straal jagertje , ik ga eerder die kant op ,want junkie houd van snelheid en snelle moves
ps; al is mijn ez al een soort straaljager![]()
Dat wordt dus grasbaanracen in Heemskerk. Ik hoorde van Bart dat ze een mooie knutselclub hebben, dus na al bijna twee maanden lidmaatschap toch ook daar maar eens gaan kijken
Net nog even twee lipo`s leeggevlogen, ging alweer veel beter dan vanmiddag, schadevrij naar huisAlleen............. bij het vrouwtje begint het geloof ik ook te kriebelen, eerdaags maar een tweede EZ en dan de "oude" voor haar.
![]()
morgen avond ben ik weer v/d partij om een mooi stunt demo'tje te geven , je moet alleen wel snelle ogen hebben ,en een sterk hart 8-O![]()
En een helmIk ben echt benieuwd naar de wings
![]()
Ik ben er morgenavond ook.
Gaan we nog een PVC-buis midden onder de EZ plakken? Waarom...? Steken we een RVS staaf in de grond en gaan we de EZ vertikaal afschieten met een 3S LiPo erin! 8O :lol:....maar een ez'tje kun je overal wel opgooien alsmede de funliner.
Wel gemeen om het vrouwtje een verkreukelde EZ te geven en jij doen alsof die van jou nooit schade heeft opgelopen. :nooo:Net nog even twee lipo`s leeggevlogen, ging alweer veel beter dan vanmiddag, schadevrij naar huisAlleen............. bij het vrouwtje begint het geloof ik ook te kriebelen, eerdaags maar een tweede EZ en dan de "oude" voor haar.
![]()
WTF!!! 3000 Eurootjes? :schrik: Nee, bedankt. Ik heb na de EZ besloten dat vliegen echt wel leuk is (en met mij nog velenover een jaar vliegen we allemaal met kisten van 3000 E ,waar we natuurlijk niet meer mee neerstorten![]()
Vandaag weer begonnen met rijden
Een gloednieuwe Traxxas 3.3 aangeschaft en ben volgende meetings dus ook wel een keertje aanwezig![]()
Maar rijden...... wat is dat? :lol:![]()