Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net even aan de knutsel geweest :p Dit is het resultaat :rolleyes:

Koffertje met geld?
IMG_6819.jpg

Nee, het is een andere inhoud :cool:
IMG_6814.jpg

Ik doe niet wat Sleurhutje allemaal doet maar doe alles wat Junkie doet :rolleyes: :oops: :rolling:

Je hebt toch niet al de funliner gekocht,toch :confused:, kan ik je wel aanraden ;).
zag bij quartel een leuk brushless straal jagertje , ik ga eerder die kant op ,want junkie houd van snelheid en snelle moves :cool:
ps; al is mijn ez al een soort straaljager :rolleyes:

zag bij quartel een leuk brushless straal jagertje , ik ga eerder die kant op ,want junkie houd van snelheid en snelle moves :cool:
ps; al is mijn ez al een soort straaljager :rolleyes:
Tsja, die wilde haren heb ik al lang geleden verloren. Ik ga meer voor de (semi)schaalmodellen. :p :showass: Voor raggen hou ik wel dat piepschuim ding, net als voor foto's maken.

Die Monsun zal denk ik nooit HoogTij zien (anders dan in de kofferbak). Landen wordt wat lastig met die kiezels en losse zand. Mijn EZ met voorop wielen en een staartwieltje blijft daar nu al achter haken en gaat met de neus erin. Laat staan een toestel met enkel voorop wielen en een prop. Dat wordt dus grasbaanracen in Heemskerk. Ik hoorde van Bart dat ze een mooie knutselclub hebben, dus na al bijna twee maanden lidmaatschap toch ook daar maar eens gaan kijken (om de Monsun in elkaar te zetten).

Dat wordt dus grasbaanracen in Heemskerk. Ik hoorde van Bart dat ze een mooie knutselclub hebben, dus na al bijna twee maanden lidmaatschap toch ook daar maar eens gaan kijken

Voordat je begint over 'wat Sleur doet gaat de rest ook doen' :rolling:, van de week was ik ook al wezen kijken in Heemskerk, ik denk dat ik ook lid ga worden :yes: ;)

Ik ben een paar maanden terug bij de vliegclub spaarnwoude geweest om de ez de lucht in te brengen met wat hulp. maar je moet dan nog wel een eind lopen ,met koffer/vliegtuig enz is dat een tegenvaller ,dus dat word niets. plus het feit dat het gezelliger is om de ht ploeg bij 1 en dezelfde club te gaan ,dus heemskerk ;)
En wanneer ht bebouwd word zullen we wel moeten ,of een ander veld zoeken .
wat sleur al zegt ,bij bepaalde modellen is een goede gras landings baan een vereiste ,en bij een club word die baan ook onderhouden en gemaaid .
maar een ez'tje kun je overal wel opgooien alsmede de funliner.
we moeten maar is afspreken bij de club heemskerk, misschien krijgen we wel groeps korting :lol:

Net nog even twee lipo`s leeggevlogen, ging alweer veel beter dan vanmiddag, schadevrij naar huis :rolleyes: Alleen............. bij het vrouwtje begint het geloof ik ook te kriebelen, eerdaags maar een tweede EZ en dan de "oude" voor haar. :rolleyes:

Net nog even twee lipo`s leeggevlogen, ging alweer veel beter dan vanmiddag, schadevrij naar huis :rolleyes: Alleen............. bij het vrouwtje begint het geloof ik ook te kriebelen, eerdaags maar een tweede EZ en dan de "oude" voor haar. :rolleyes:

Mazzelpik , waarom heb ik niet zo'n vrouwtje :|, maar goed ,dan komt er helemaal niets meer van het huishouden enz 8-O

leuk he, fladderen met de ez ,over een jaar vliegen we allemaal met kisten van 3000 E ,waar we natuurlijk niet meer mee neerstorten :cool:

morgen avond ben ik weer v/d partij om een mooi stunt demo'tje te geven , je moet alleen wel snelle ogen hebben ,en een sterk hart 8-O :cool:

....maar een ez'tje kun je overal wel opgooien alsmede de funliner.
Gaan we nog een PVC-buis midden onder de EZ plakken? Waarom...? Steken we een RVS staaf in de grond en gaan we de EZ vertikaal afschieten met een 3S LiPo erin! 8O :lol: ;) :cool:

Wel gemeen om het vrouwtje een verkreukelde EZ te geven en jij doen alsof die van jou nooit schade heeft opgelopen. :nooo: :oops: Schaam je. ;)

over een jaar vliegen we allemaal met kisten van 3000 E ,waar we natuurlijk niet meer mee neerstorten :cool:
WTF!!! 3000 Eurootjes? :schrik: Nee, bedankt. Ik heb na de EZ besloten dat vliegen echt wel leuk is (en met mij nog velen :yes: :thumbsup:) en dat ik er verder mee ga. Vandaag dus ruim 600 euro geïnvesteerd in een echt vliegtuig, dat is dan wel helemaal vliegklaar op zender/ontvanger/lader na. Dat toestel is later ook om te bouwen naar nitro (staat er één te koop voor €200,00 met gerepareerde staart). Mocht ik de loterij winnen, dan kan ik inderdaad nog een Monsun van € 2298,00 kopen (80cc/2,8 meter spanwijdte 8O).

Wat junkie zegt over hoge snelheidsvliegen is wel wat voor te zeggen. Ik heb nog wel gekeken naar zo'n vliegtuig met EDF, bijvoorbeeld de Graupner BAE Hawk of pilonnenracer. Maar net als voor de 3D modellen (Extra, Kanata, Sukhoi etc.) weet ik van mijzelf dat mijn reactievermogen me wel eens in de steek laat dus kies ik bewust voor het feit dat een duurder toestel een rustiger model is.

wtf :mad: ; is gewoon windstil ;) , zullen we dan toch maar ..... of toch maar voetbal :yes:

sleur ; zo'n lanceerbuis gaat wel werken trouwens, geen slecht idee,kan ik vanuit mijn tuin lanceren :yes:

precies , die stond ook in de etalage bij quartel , en ben er erg gevoelig voor ;), lijkt me wel wat ja, en is multiplex 8-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back