Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jaja, tenminste 5 uur rijden. :? Ik geniet wel van het buitenleven, mijn biertjes, BBQ (nagenoeg dagelijks 8O) en lekker roeien in de rubberboot en dammetjes bouwen.je kunt natuurlijk ook gewoon ff op en neer rijden?![]()
Zeker eerst 2,5uur in Heemskerk gezeten :rolling::rolling:zo groot is Nederland niet wel vol dat weer welJaja, tenminste 5 uur rijden. :?
ook niks te melden , maar hoe is het met je kat mike?
Wij gaan zometeen ff vliegen.
Mars heeft ff niks dus heb hem beloofd dattie ff met een standaard ez mag vliegen
Ff voor een happie eten zorgen en dan naar Hoogtij!
Grolloo is een gehucht. Voordat je er vanuit 0251 bent, ben je ruim 2 uur onderweg (met een aanhanger officieel nog langer :?). Via de A1 heb je constant files (zaterdag bij vertrek al 13 km. 8O) dus is het alternatief de A7 over de afsluitdijk (in ieder geval rustiger om te rijden en maar 7km. meer rijden). Dus alles bij elkaar toch ruim 4 uur in theorie, 5 uur in de praktijk. :evil: Maar een paar weekjes rust is ook niet verkeerd en kost niet veel. Althans, het budget van deze maand gaat er minder snel doorheen, verder gaat het best wel snel er doorheen met al die uitjes en luxe voer/drank.Zeker eerst 2,5uur in Heemskerk gezeten :rolling::rolling:zo groot is Nederland niet wel vol dat weer wel![]()
Hoe de Mini Discus eruit ziet moet je even op Graupner Modellbau: Home kijken en zoeken op Mini Discus.sleur ; hoe ziet die mini discus eruit
morgen de servo's in de fox ,en hopen op veel wind ,als dat verveelt gaat hij bij phil op de ez mee de lucht in ,en dan loslaten op 100 m
daarna uiteraard brushless erin , op youtube genoeg bewijs dat het leuk vliegt .
straks de funliner versterken ,want wat ik er mee doe ,daar is hij eigenlijk niet voor geschikt ( werd me verteld door leden v/d de ach ).
zoals duikvluchten en dan net voor de grond heftig optrekken , buik schuiven en dan weer doorstarten , herhaaldelijk grondje tikken , gras maaien enz
vrijdag avond kan ik weer vliegen , laten we er een druk avondje van maken .
wie schrijft in
begrijpelijk dat bym niet komt , nogmaals sterkte gewenst , ik weet exact hoe dit voelt![]()
je rijdt altijd als er niemand bij is kale rammer van me.@ Silly kijk uit hé want je geeft hem 1 vinger (ouwe playboy) en de rest weet
je wel,gr.Dr.Dre.
@ Heb vanmiddag op HoogTij nog ff gereden met de HPI Baja 5B & FG
Monster-Beetle-Pro beide 2 tankies leeggereden en alles was nog HEEL toen
we weer weg gingen,gr.Dr.Dre.
:zon::zon::zon:
Jij met je theorieen rij nou gewoon eens door en had wat rc spul meegenomenGrolloo is een gehucht. Voordat je er vanuit 0251 bent, ben je ruim 2 uur onderweg (met een aanhanger officieel nog langer :?). Via de A1 heb je constant files (zaterdag bij vertrek al 13 km. 8O) dus is het alternatief de A7 over de afsluitdijk (in ieder geval rustiger om te rijden en maar 7km. meer rijden). Dus alles bij elkaar toch ruim 4 uur in theorie, 5 uur in de praktijk. :evil:
:fuckyou2: Ga nou maar lekker elke doordeweekse dag werken. Elke keer als ik mijn bolletje (met Dr.Dré lookIk had voor dat geld ook een Monsun kunnen kopen, maar voordat de lucht ingaat ben je wel een tijdje verder :rolling:![]()
:fuckyou2: Ga nou maar lekker elke doordeweekse dag werken. Elke keer als ik mijn bolletje (met Dr.Dré look) insmeer met zonnebrandcrème dan zal ik aan je denken. NOT
:lol: 8)
niemand zegt wat van mijn nieuwe heli :2gunfire::sniper:
niemand zegt wat van mijn nieuwe heli :2gunfire::sniper: