Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt als een uitdaging die we het best met zijn allen kunnen aanpakken. Ondanks dat rondjes rijden ook wel even leuk is vind ook ik het leuker als er iets meer uitdaging in de baan zit. Dus een paar bochten erbij maken om wat meer op het stuurmansgedeelte te kunnen vertrouwen lijkt mij een goed plan![]()
djeeez sleur ,wat ben je toch een klein kind ,word een beetje moe van je
laat 1 ding duidelijk zijn , ik rijd jouw helemaal zoek , daar durf ik veel op in te zetten , bochten en bulten zijn daarbij erug welkom
zo en nu graag geen geklaag en kinderachtige verwijten![]()
Zeker wel, maar als het dan aankomt op "ik heb het meeste vermogen en een betere vertanding" en vervolgens rondje saai na rondje saai te rijden en na 10 minuten saai ovaaltjes rijden iedereen al een keer of wat gestopt is, dan heb ik daar geen lol aan (zelfs al in de tijd dat er nog niet gevlogen werd (met vliegtuigen)). Wat dat betreft was de TamTech leuk omdat de specificaties gelijkwaardig waren en de ware stuurmanskunsten vooral bij het aanremmen, insnijden en uitkomen van de bocht cruciaal waren. Op zo'n ovaal of een open vlakte vind ik daar geen ruk meer aan. Zoals nu al zo vaak gezegd ben ik na anderhalf jaar uitgekeken op de Baja. Enorme sprongen en raggen kan ook prima met de Ravage.
Als je het mij vraagt was die gammele Baja van jou niet eens bestand tegen een simpel houten paaltje en na diverse kleine aanvaringen heb je herhaaldelijk je Baja vervloekt terwijl die van mij bleef rijden, ook bij het rijden over de paaltjes. in die periode heb je ook herhaaldelijk te kennen gegeven bochten en bulten niet te waarderen want het enige dat je kon was vol gas rechtdoor (of zelfs tegen het verkeer in als het sturen niet lukte :evil.
Qua HoogTij Baja rij-uren hebben jullie bij elkaar net genoeg om mijn quotum van die anderhalf jaar te evenaren.:lol: In de wintermaanden waren meestal alleen ik, danielrc en philliams te vinden op HT.
Maar als jullie kunnen garanderen dat er binnen 3 maanden een knappe baan ligt, zorg ik dat ik er bij ben met mijn Baja. 8)
Kom, kom, we gaan gewoon weer rijden, wie mee wil doen doet dat lekker en wie niet, dan niet. No hard feelings. Ik blijf het nog steeds leuk vinden maar vind een uitdagendere baan ook leuker. Laten we de energie dan daar maar insteken.
Volgens mij hoeven we alleen maar een track uit te zetten en de bulten en kuilen komen vanzelf. Een afzetting met van dat drainagepijp lijkt mij wel wat. Kan iemand daar aan komen?
Kom, kom, we gaan gewoon weer rijden, wie mee wil doen doet dat lekker en wie niet, dan niet. No hard feelings. Ik blijf het nog steeds leuk vinden maar vind een uitdagendere baan ook leuker. Laten we de energie dan daar maar insteken.
Volgens mij hoeven we alleen maar een track uit te zetten en de bulten en kuilen komen vanzelf. Een afzetting met van dat drainagepijp lijkt mij wel wat. Kan iemand daar aan komen?
Hahahaha, die junkie laat zich zo op de kast jagen. :lol: Je had je Baja eerder te koop staan dan wie dan ook (net als al je nitro spul). 8O Ik verdraai niets, het zijn slechts uitspraken van jezelf (en ook anderen waarvan er één geen Baja meer heeftNogmaals BULLSHIT .....
---<<<knipperdeknip>>>---
....done that :evilbat:
Neeee, junkie is die grote aap, nou goed!? 8OSleur, ben jij dan die grote aap?? :rolling: :rolling:
Over de auto's heb je wel een punt, steentjes vliegen soms ongecontroleerd in de rondte. Het is alleen wat lastig omdat je bij het vliegen soms even iets nodig hebt. Makkelijk om uit de kofferbak te pakken. Daar staat ook mijn accu met de lader om LiPo's te laden etc. Anders kijken of we de spullen boven zetten op een tafel en de auto's daarna weer beneden op het "parkeerterrein" zetten.
Hahahaha, die junkie laat zich zo op de kast jagen. :lol: Je had je Baja eerder te koop staan dan wie dan ook (net als al je nitro spul). 8O Ik verdraai niets, het zijn slechts uitspraken van jezelf (en ook anderen waarvan er één geen Baja meer heeft). Als je moe bent, heb je een kort lontje, of wat...?
Als ik je volgende keer tegenkom dan ...... :rolling:
sleur laat zich niet commanderen ,junk laat zich niet beledigen , dat commanderen was vriendelijk door ons alle bedoelt .....
Dan nog maar even wat in zijn algemeenheid. Er is herhaaldelijk gevraagd niet laag over geparkeerde auto's (van anderen) en personen te vliegen, desondanks wordt dat toch regelmatig gedaan...:? Er zijn meerdere mensen die zich hieraan storen maar het niet vragen maar wel mompelen. Er komt en dag dat het wel ernstiger mis gaat. Houdt er rekening mee dat de verzekering ernstig lullig kan gaan doen bij schade/letsel.
En in zijn algemeenheid vind ik het geen goed idee om de auto's helemaal tot aan het kanaal te parkeren terwijl er in de zandkuil gereden en gesprongen wordt richting de auto's. :? In een ver verleden, toen we langs de bergen parallel aan de weg reden, zetten we de auto's beneden neer. Na de komst van "de baan" was de kans op schade door runaways en opspattende steentjes nihil en werden de auto's boven gezet. Maar recentelijk heeft Gladoor mogen ondervinden hoeveel effect een simpel steentje kan hebben. :cry:
-edit-
Er ligt als het goed is nog dikke buis in de bergen bij de baan. Dei heeft sime een keer meegenomen bij zijn werkgever en heb ik toen meegenomen naar HT.
Gedragscodes zijn ook regeltjes. En gedragscodes zijn ongeschreven regeltjes maar getuigen wel van fatsoen, normen en waarden. Laag overvliegen is een keer leuk maar als je zelf staat te vliegen en er komt zo'n eikel (excusez les mots) aansuizen waardoor de kans bestaat dat je schrikt en je eigen toestel dus de grond in boort, dan heb ik (en in ieder geval twee anderen) totaal geen respect voor zulke gasten. Ongeacht wie het is of doet. Dus bij deze...verder als iemand bang is dat zijn auto geraakt word ,moet hij dat gewoon zeggen , mag hij zijn auto lekker beneden zetten :fuckyou2:
iedereen vind het machtig mooi dat lage overvliegen ,nog geen klachten gehad.
baja's die volgas wegrijden bij auto's is erger
daarom is de ach ook niets voor mij ,to many rules :-? ( noteer dit maar vast voor als ik straks toch lid word :roll: )
Ik ben geen baancommisaris, dat maak jij er weer van. Maar gelet op bovenstaande is voorkomen beter dan genezen. Misschien ben ik nu de gebeten hond omdat ik het nu wel zeg/uit.En ben je nu ook al baan commissaris van ht :rolling:, van wat wel en niet mag ...... zucht
Ideëen zijn er in het verleden al genoeg geweest. Beperking voor bigscale is de breedte van de strook waar nu gereden wordt. Een bigscale baan zal minimaal 3 meter breed moeten zijn (volgens ROAR wedstrijdregels (USA) zelfs 4 à 5 meter). Het huidige stuk is "slechts" 17 tot 21 meter breed als je de huidige rijdersstelling meerekent (je moet dus in de klei gaan staan, evt. op een stelling). In 2006 hebben we al eens e.e.a. uitgezet met afzetlint voor 1:10/1:8 (met een JKdu7aRd2xc[/media] video-versie by Ferry). Maar dat bleek al snel te krap voor bigscales. Dit is wel min of meer waar de huidige baan op gebaseerd is, alleen dan is de lengte twee keer zo veel).Maar erhm ....
Fear my paintskilzz :rolling:
http://members.lycos.nl/bymforum/hoogtij/hoogtij layout.JPG
Dit een idee?
Verschuiven van de rijdersstelling, en hoppa ?
Zal technisch wel een moeilijke baan worden maar wel interressant toch ?