K
knaller
Guest
truste kerel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, ik was er nog wel maar om 01:05u klapte het internet eruit bij XS4ALL. :? :evil: Ik heb de F-117 verder afgemaakt en op de servostangetjes en wat kleine afwerking na is hij helemaal klaar.hmmm, niemand meer?
Vandaag een mooie joehoe binnengekregen, een 2S LiPo van 5000mAh. Mooi voor de Twin Star. Laden en de rest van de dag vliegen
Truste dan maar![]()
Ik verwacht ook dat met 3S het lekkerder zal vliegen. Alleen zitten in de Twin Star twee van dezelfde motortjes als in de EZ*. Gebleken is dat deze niet een heel lang leven hebben op 3S.
Anders upgraden naar de 7,2V versie. Maar als ik zover ben dan komt er wel een tweetal brushless motoren in waarbij ik de 2S dan ook weer goed kan gebruiken met ruim voldoende power.
Dat noemen ze 'flutter' Junkie, dit is het snel op en neer bewegen van de ailerons.
Vanavond maar ff vliegen denk ik, wind gaat al aardig zakken tot een redelijk niveau :zon:
waar vliegen![]()
al mijn accu's zijn leeg ,en ben ook nog eens gaar :-? trekt zijn 2e biertje open![]()
ACH
Ach, ach![]()
bym; laat maar weten of je langs wil komen ,ik ben rond 17;00 weer zu hause.
Zo ben ne terug van de Bigscalewinkel. Motor vertoond een vormen van ernstige slijtage en of lekkage. Wel heb ik een nieuwe bougie meegenomen en een nieuwe pakking. Ik kan het spulletje dus weer samenbouwen. Mogelijk kan ik morgen rijden op de MACH.
Ik ga mijn lampen uitdoen. Moet weer fris zijn voor het weekend.![]()
@DX6(i) en DX7 kenners/bezitters.....
We hebben een DX6i, met een AR6200 ontvanger.
Erop aansluiten willen we een helicopter met de volgende komponenten:
3 servo's voor voorwaartse, zijwaartse en op dan wel neer gaande beweging
Op de throttle1 speedcontroller
Klopt1 servo voor rudder, die naar de gyro GY401 met gewone servordraad gaat, en met een gewone servodraad en een extra stuurdraad die naar gear moet.
Dus aansluiten zoals hierboven genoemd.Die laatste gaan we de fout mee in, want mijn ontvanger heeft de volgende aansluitingen :
Aileron
Elevator
Rudder
Throttle
Gear
AUX1
De aansturingen op de zender echter hebben de volgende benamingen :
throttle
aileron
elevator
rudder
CH5
AUX
Wat moet nou op wat aangesloten worden voor de helicopter![]()
Burp heeft gelijk.Die laatste gaan we de fout mee in, want mijn ontvanger heeft de volgende aansluitingen :
Aileron
Elevator
Rudder
Throttle
Gear
AUX1
De aansturingen op de zender echter hebben de volgende benamingen :
throttle
aileron
elevator
rudder
CH5
AUX
Wat moet nou op wat aangesloten worden voor de helicopter![]()
Misschien, even kijken hoe het met de kindertjes geregeld is.Vanavond maar weer ff vliegeren op de ACH
Sleur, ga jij ook nog oefenen?