PH-ILS
Forum veteraan
@Philliams: 11:15 uur bij de ACH op het veld? Ik wel.![]()
Ok, ik ook. FF nog een paar kozijntjes afschilderen, dat red ik wel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Philliams: 11:15 uur bij de ACH op het veld? Ik wel.![]()
Klieder ik nog wat rode verf op mijn lippenstift-roze F-117. 8O :rolling:Ok, ik ook. FF nog een paar kozijntjes afschilderen, dat red ik welEn even wat verf van mijn muis en toetsenbord afhalen zie ik nu :schrik: :grin:
Ik lees net in de nieuwsbrief van de ACH dat er aansluitend op de FunFly een BBQ komt en misschien ook nog nachtvliegen.![]()
I just recently set up my DX6i and GY401 and had the same problem. It was my first Spektrum radio and I had no problems before with my Futaba radio's so I was confused at first. Here is what worked for me. Make sure the plugs are plugged into the receiver correctly. The plug with 3 wires goes to rudder and the gain plug with single wire goes to gear. Then go to gyro seetings in the radio menu and activate gyro button. Change setting 0 to 60% and setting 1 to 40%. Then rebind the receiver and transmitter with the gyro switch in heading hold position (pushed up while facing the transmitter). The light on the receiver should be solid and also the light on the gyro. Now flip the gyro switch down and the gyro light should turn off. Oh, I almost forgot, I am using the ar6200 receiver. Hope this helps you.
Yep, hierbij wat foto's.Lekker gevlogen vandaag alleen is het jammer dat mijn regelaar in rook is opgegaan. 60 ampere met een piek van 80 ampere, jaja leuk zo'n sticker maar hij maakt het niet waar :nooo: Was mijn eigen schuld, ik sloot de lipo zo van de lader aan op de regelaar, daar kunnen ze niet tegen volgens mij
Sleur had vandaag ook lekker gevlogen met zijn kleine Monsunhij werd door de grond gegrepen :shock: :bad-words:
Foto's volgen (toch Sleur?)
De vleugels kunnen now wel op de Baja als spoiler... 8O :rolling:Je kan altijd nog terug om gewoon baja te rijden :lol:
Dat ziet er geil uit Sleur
p.s. wanneer had de grond mij dan bijna te pakken
Er hadden vandaag een hoop mensen last van die @Sleur, zonde van het kleintje. Bijkomend voordeel van een houten vliegdinges is dat je bij een TTL (nee, geen transistor Transistor Logic) er ook de haard mooi mee kan aanmaken.
Wat loop jij nou te kleppen dat je nog niet veel kan met die heli. Je vliegt hartstikke knap man.ik heb het 2 weken terug ingesteld ( idle up )
het is 5 minuten werk , alleen even je pitch en throtle curve aanpassen .
Zorg ook dat je min 10 en plus 10 graden hebt aan pitch op je rotorbladen .
wennen aan idle up is er niet bij , je merkt het niet eens als je overschakelt . wel kan je zorgen dat je op half stick in idle up iets meer throtle hebt in je curve zodat je het wel merkt als je overschakeld .
rest van de set up van de heli servo,s enzo is ook een makkie .
als je wil help ik je wel .
Een APC 6x4 Electric Pusher deed het altijd erg goed i.c.m. een 2S LiPo (187gr) en een camera (130gr).Pieter, thnx maar ik heb al een principe afspraak gemaakt. bovendien kent hij de mini titan ook erg goed en dan kan hij precies bekijken en voelen of de afstelling goed is. een beetje hulp hierbij kan nooit kwaad.
Iemand al een tip vwb de propjes op de standaard motor van de EZ?
Dus bij montage een drupje Ca op de as om de prop vast te zetten?
Dus bij montage een drupje Ca op de as om de prop vast te zetten?
@Sleur, ik bedoelde niet een andere prop (komt nog wel) maar de manier van montage van de originele![]()
Oh, op die fiets...Wel eerst even ontvetten anders vliegt hij er zo af![]()
![]()