Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, vanavond herverbouwen thuis, ook zo'n impulsief iets wat meer tijd vergt dan wenselijk. :evil: ;)

Gisteravond even het rogglement voor de Scalpel Cup (gemakshalve de bitterballen in de winter weggelaten) met Gladoor en BYM besproken. Op wat kleine details na, zijn we er helemaal uit. :thumbsup: Dus dat gaat deze week gepubliceerd worden. 8)

:confused::confused::confused: Je zou toch gaan verbouwen gisteren ;) :rolling:

:confused::confused::confused: Je zou toch gaan verbouwen gisteren ;) :rolling:
Ja, maar diezelfde kindertjes die je soms wakker houden, lagen om 20:30 uur op bed en dan is schuren met een schuurmachine met uitgelopen lagers geen optie meer. ;) Is toch een goed excuses? En het vrouwtje wilde ondertussen even weg, dus dat mocht wel. Zo doen we dat. Volgende week ben ik weer op maandag bij Speedworld en en dinsdag bij de ACH. :D

Phil ik leef met je mee hoor , ik zag hoe moe je was gisteren en nu weer slecht geslapen . man man man . ;)

BYM vraagt zich af waarom hij ook weer geen kinderen wilde...

(bergt zich voor alle kritiek die deze opmerking met zich meebrengt :p )

Phil ik leef met je mee hoor , ik zag hoe moe je was gisteren en nu weer slecht geslapen . man man man . ;)

Gisteren wel even gevlogen :thumbsup: maar na een minuut of 3 kwam ik erachter dat ik beter kon landen....... ik zag ineens 2 Calmato's in de lucht hangen :( of geen :confused: Kortom ik was erg moe en dat is geen goede combi met het vliegen :nooo: Maar maandag is mijn baas weer terug van vakantie :yes: dan kan ik het weer iets rustiger aan doen ;)

Hee Pieter, zou je vandaag die tekeningen kunne meenenem:p
vraag het maar voordat je ze vergeet;)

gr Danny

Zo dan, ik heb even een hele dikke vette (kleine) joehoe gescoord. :banana:

gt14_fresh_delivery2.jpg

even wat anders dan het rc spul .

de V 70 T5 vind ik erg gaaf ,dit was al bekend , maar ik heb ook altijd een zwak gehad voor de renault espace ,en dan wel het oude 2002 model , en niet het nieuwe model ,deze spreekt me niet aan .

heeft iemand tip's betreft de espace ?
ik weet dat de 6 cilinder modellen problemen hadden ,en dat het dakraam ook niet altijd waterdicht was .

maar ik vind ze erg mooi ,en is zowel praktisch voor mijn bedrijf en ook erg geschikt als gezins auto

plus puntje is ook dat hij maar zo'n 15;000 euries kost :lol: met een ton op de teller .
En de v70 T5 van 2001 met 160.000 km zo'n 18;000 euries :puppydogeyes:

dus ....

even wat anders dan het rc spul .

de V 70 T5 vind ik erg gaaf ,dit was al bekend , maar ik heb ook altijd een zwak gehad voor de renault espace ,en dan wel het oude 2002 model , en niet het nieuwe model ,deze spreekt me niet aan .

heeft iemand tip's betreft de espace ?
ik weet dat de 6 cilinder modellen problemen hadden ,en dat het dakraam ook niet altijd waterdicht was .

maar ik vind ze erg mooi ,en is zowel praktisch voor mijn bedrijf en ook erg geschikt als gezins auto

plus puntje is ook dat hij maar zo'n 15;000 euries kost :lol: met een ton op de teller .
En de v70 T5 van 2001 met 160.000 km zo'n 18;000 euries :puppydogeyes:

dus ....

Je hebt ze ook wel voor minder hoor met die km stand :rolleyes:

Vandaag de tweedehands AR6100E binnengekregen en hij werkt perfekt.

Ik was alleen niet helemaal tevreden met een antenne draadje dus even wat epoxy weggehaald, puntje soldeer erop, en met epoxy en (gedeeltelijk halve) antennebuis vastgezet :thumbsup:

1ar6100e.jpg

2ar6100e.jpg

Straks na het uitharden van de epoxy het plastic omhulseltje er weer omheen en prima de bima.

Je hebt ze ook wel voor minder hoor met die km stand :rolleyes:

dat snap ik , als je T5 weglaat word het een stuk goedkoper ;)
of bedoel je de espace ?

ben door bym druk in duitsland aan het zoeken :D , scheelt wel centjes .
zijn ook bedrijven die het voor je regelen ,de auto is dan zo'n 20 % goedkoper dan in nederland .

in duitsland zijn ze ook veel strenger met km terugdraaien enz ,en bij dealers daar zit het wel snor.

maar goed ,je moet er wel zin in hebben om alles te regelen :puppydogeyes:

snoeksel ; lekker door priegelen :lol:

sleur ; felici met je joehoe , kun je ook weer lekker priegelen ;)

junkie is priegel moe ,en heeft ook niets te priegelen ,wil niet priegelen ,heeft genoeg ge priegelt, en dat priegelen komt wel weer :lol:

dat snap ik , als je T5 weglaat word het een stuk goedkoper ;)
of bedoel je de espace ?

zijn ook bedrijven die het voor je regelen ,de auto is dan zo'n 20 % goedkoper dan in nederland .

in duitsland zijn ze ook veel strenger met km terugdraaien enz ,en bij dealers daar zit het wel snor.

maar goed ,je moet er wel zin in hebben om alles te regelen :puppydogeyes:

snoeksel ; lekker door priegelen :lol:

sleur ; felici met je joehoe , kun je ook weer lekker priegelen ;)

junkie is priegel moe ,en heeft ook niets te priegelen ,wil niet priegelen ,heeft genoeg ge priegelt, en dat priegelen komt wel weer :lol:

Tuurlijk scheelt het centen, kan aardig oplopen, alleen, en dat zei ik er dus wel bij, moet er wel tijd en zin voor/in hebben :p

Let er wel op dat als je een auto vanuit Duitsland invoert, je ook nog BTW en BPM moet betalen aan die gasten die ook die nare blauwe enveloppen versturen. :evil: :?

En in Duitsland zitten ook genoeg zoute snorren die het niet zo nauw nemen met de regeltjes. Zeker niet als het gaat om export naar het buitenland. 8O

Je kunt hem strax binnen 10 minuten uit elkaar halen, schoonmaken en weer in elkaar zetten, en ondertussen nog een kop koffie drinken en een peuk roken en je accu's laden :p
Tsjonge, als je er 10 minuten over doet, moet je wel heeeeeeel langzaam gedaan hebben. ;) :lol:

Net terug van een klusje. Twee complete antieke patchkasten vervangen door mooie nieuwe met gaasdeuren. Allemaal weer gelukt, vrijdagmiddag dus op tijd toedeledokie en een proefritje maken. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back