D
Dirty-Danny
Guest
en nu weet ik ook waarom burp zo gek is op tennis
[URL="- Sharapova Amazing Video[/URL]
hmm dit doet het goed, s'morgens

nu maar aan de koffie:morning:
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en nu weet ik ook waarom burp zo gek is op tennis
[URL="- Sharapova Amazing Video[/URL]
Wat zou er zo goed moeten doen? Heb je weer zitten fappen achter je monitor dan? 8Ohmm dit doet het goed, s'morgens![]()
Tsjemig, net als BYM gewoon nog werken. :evil: Maar klus is klaar, alles is geregeld (lees gedelegeerd) dus Sleur is vrij.
Even broodje eten en dan de GT14 in Heemskerk in elkaar schroeven. Zit die man ook niet zo alleen. 8O :rolling:![]()
Ik moet zometeen nog ECHT aan het werk ook, is een stack van 8 switches down, hele lokatie zonder netwerk :shock:, echter een aantal sterpunten zijn ook down dus dit wordt waarschijnlijk net het calamiteitje waar ik géén zin in haduppydogeyes:
¿Qué quiere decir? Aquí no entiendo, bueno![]()
Noteert deze ongeloofwaardige opmerking... 8Ozo ,de nieuwe vangst
voorlopig blijft mijn beurs gesloten ,kost toch aardig wat
Goedkoop hoor, geen eens een fail-over geconfigureerd... :turn-l: :lol: Altijd fijn dit soort dingen op vrijdagmiddag. Zit je dan met je Big Mac achter je kiezen. :rolling:Ik moet zometeen nog ECHT aan het werk ook, is een stack van 8 switches down, hele lokatie zonder netwerk :shock:, echter een aantal sterpunten zijn ook down dus dit wordt waarschijnlijk net het calamiteitje waar ik géén zin in haduppydogeyes:
Noteert deze ongeloofwaardige opmerking... 8O
De GT14 zit weer zo goed als in elkaar. Bij het ontvetten van de lagers was één lager al met een tikje dus die maar gelijk vervangen. Verder slingert een tandwiel van het diff een beetje waardoor je een zwaar moment krijgt (zal wel slijten op den duur :?). En de bijgeleverde pinion is bedoeld voor een 2,0mm as (300/370 motor) en niet een brushless met 2,3mm. Maar pieter-b had nog een oud heli-tandwieltje dus ik ben voorlopig even geholpen. Vanavond de servo inbouwen. Gladoor heeft mijn accu-packs mooi gesoldeerd met brugjes (had-ie ook nog wat te doen :lol. Vanavond de busjes en draden erop en dan moet alles draaien.
Vrouw erop uit dus even de modellen naar beneden halen
Vandaag helemaal niks gedaan nog dus vanavond is het mijn avond. Vers getapt biertje uit de tender en lekker knutselen.
Junkie, als je wat deans nodig hebt, kom maar lang ik heb er zat.
Net even een nieuw motortje erop gesoldeerd (de welbekende speed400 6V), helaas zit ik nog steeds op mijn regelaar te wachten
Hoe laat begint het circus op de ACH morgen ? :zon:
Hoe laat begint het circus op de ACH morgen ? :zon:
Ik ben er rond 13:00 uur. Eerst even de GT14 wat inrijden bij Speedworld. 8)11.00 uur 8O