Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm dit doet het goed, s'morgens:rolleyes:
Wat zou er zo goed moeten doen? Heb je weer zitten fappen achter je monitor dan? 8O :oops:

Straks de lagertjes in het vet zetten en de schokbrekertjes vullen. Een tijdje gezocht naar een leuke body layout, maar ik heb wel wat gevonden. Beetje zilver, blauw, blauw, oranje, glitters, streepje etc. 8O

Haha, Maria is zeker een lekker chikkie

cat-chick.jpg

Maar, nog niet begonnen aan de modelbouw, vaatwasser is lastig en ligt dus even uit elkaar. Straks maar vlug beginnen met de modelbouw. Het gaat mooi weer worden en dan wil ik spelen en niet sleutelen :D

Gaap ..., of gaar ...........?

Zit ik dan, op mijn vrije dag, op de zaak.
Maar goed, strax ff tijdje vrij om wat te spelen :p

Tsjemig, net als BYM gewoon nog werken. :evil: Maar klus is klaar, alles is geregeld (lees gedelegeerd ;)) dus Sleur is vrij. :yes:

Even broodje eten en dan de GT14 in Heemskerk in elkaar schroeven. Zit die man ook niet zo alleen. 8O :rolling: :p

Tsjemig, net als BYM gewoon nog werken. :evil: Maar klus is klaar, alles is geregeld (lees gedelegeerd ;)) dus Sleur is vrij. :yes:

Even broodje eten en dan de GT14 in Heemskerk in elkaar schroeven. Zit die man ook niet zo alleen. 8O :rolling: :p

ikke nu ook vrij , vandaag eerst getraind, en echt gewoon bijna 2 uur :puppydogeyes:, toen een paar klanten af voor werk opname ,veel koffie drinken en ouwe hoeren :p

sleur; is inderdaad wel verstandig om de blizzard uit te rusten met de setup die ervoor gemaakt is . later kun je altijd nog veranderen .

ik moet nu wel van die dean stekkertjes hebben , dat zijn de enige die mooi passend zijn in de blizzard

heeft peter die ook ?

word een druk weekeinde ,zaterdag inkoop/opruimen enz ,zondag floortje jarig , ook leuk , maar weinig knutselen terwijl de blizzard me aanstaart:)

zaterdag avond eerst ff naar bym ,voor een spoedcursus schilderen geven , daarna ff fladderen op ht met de smoothliner :cool:

Ik moet zometeen nog ECHT aan het werk ook, is een stack van 8 switches down, hele lokatie zonder netwerk :shock:, echter een aantal sterpunten zijn ook down dus dit wordt waarschijnlijk net het calamiteitje waar ik géén zin in had :mad::puppydogeyes:

Ik moet zometeen nog ECHT aan het werk ook, is een stack van 8 switches down, hele lokatie zonder netwerk :shock:, echter een aantal sterpunten zijn ook down dus dit wordt waarschijnlijk net het calamiteitje waar ik géén zin in had :mad::puppydogeyes:

¿Qué quiere decir? Aquí no entiendo, bueno ;)

zo ,de nieuwe vangst :D

voorlopig blijft mijn beurs gesloten ,kost toch aardig wat centjes :puppydogeyes:
IMG_1681.jpg

IMG_1682.jpg

gelukkig ook wat nuttigs gekocht,was nog goedkoper ook ( festo schuurmachine ) :cool: tja ,daar verslijt ik er 1 per 1,5 jaar van :lol:

IMG_1685.jpg

zo ,de nieuwe vangst :D

voorlopig blijft mijn beurs gesloten ,kost toch aardig wat
Noteert deze ongeloofwaardige opmerking... 8O ;)

De GT14 zit weer zo goed als in elkaar. Bij het ontvetten van de lagers was één lager al met een tikje dus die maar gelijk vervangen. Verder slingert een tandwiel van het diff een beetje waardoor je een zwaar moment krijgt (zal wel slijten op den duur :?). En de bijgeleverde pinion is bedoeld voor een 2,0mm as (300/370 motor) en niet een brushless met 2,3mm. Maar pieter-b had nog een oud heli-tandwieltje dus ik ben voorlopig even geholpen. Vanavond de servo inbouwen. Gladoor heeft mijn accu-packs mooi gesoldeerd met brugjes (had-ie ook nog wat te doen :lol:). Vanavond de busjes en draden erop en dan moet alles draaien.

Goedkoop hoor, geen eens een fail-over geconfigureerd... :turn-l: :lol: Altijd fijn dit soort dingen op vrijdagmiddag. Zit je dan met je Big Mac achter je kiezen. :rolling:

Noteert deze ongeloofwaardige opmerking... 8O ;)

De GT14 zit weer zo goed als in elkaar. Bij het ontvetten van de lagers was één lager al met een tikje dus die maar gelijk vervangen. Verder slingert een tandwiel van het diff een beetje waardoor je een zwaar moment krijgt (zal wel slijten op den duur :?). En de bijgeleverde pinion is bedoeld voor een 2,0mm as (300/370 motor) en niet een brushless met 2,3mm. Maar pieter-b had nog een oud heli-tandwieltje dus ik ben voorlopig even geholpen. Vanavond de servo inbouwen. Gladoor heeft mijn accu-packs mooi gesoldeerd met brugjes (had-ie ook nog wat te doen :lol:). Vanavond de busjes en draden erop en dan moet alles draaien.

nah , op een paar duizend euro na dan :???:

ontkracht de notitie ;)

Vrouw erop uit dus even de modellen naar beneden halen ;)

Vandaag helemaal niks gedaan nog dus vanavond is het mijn avond. Vers getapt biertje uit de tender en lekker knutselen.

Junkie, als je wat deans nodig hebt, kom maar lang ik heb er zat.

Zo, net even de boel klaar gemaakt voor morgen op de ACH :D De easystar is voor de funfly..... ik denk dat hij morgen niet gaat overleven :p :yes: Net even een nieuw motortje erop gesoldeerd (de welbekende speed400 6V), helaas zit ik nog steeds op mijn regelaar te wachten anders kon ik morgen met de Hype 4004 vliegen :nosmile: :cool:

Verder ook nog aan de Calmato gesleuteld, daar even een BEC ingezet. De huidige regelaar heeft geen BEC dus van de week een aparte ontvangeraccu erin, wegens gebrek aan lipo's was deze iets te zwaar :rolleyes: Gelukkig was deze al onderweg om het probleem tijdelijk op te lossen :cool: Dus voor morgen de EZ* en de Calmato gereed voor de Funfly :thumbsup: al ben ik bang dat de Calmato niet de lucht in gaat :nooo:

Laatst bewerkt:
Vrouw erop uit dus even de modellen naar beneden halen ;)

Vandaag helemaal niks gedaan nog dus vanavond is het mijn avond. Vers getapt biertje uit de tender en lekker knutselen.

Junkie, als je wat deans nodig hebt, kom maar lang ik heb er zat.

joepie , volgens mij heb ik dan 4 setjes nodig , kun je dat missen ?

lekker he , vrouwtje weg ,kind/kinderen naar bed :D.

heb ik nu ook ,zo dus ff a/d blizzard snuffelen :lol:

anders zie ik je wel op ht morgen avond , ik neem mee funyliner , savage ,en bym :D

de savage heeft nog ff een afspoel beurtje gehad ,en staat er weer erg netjes bij , ik kwam trouwens ook nog een baja tegen in de schuur :roll: ,reden jullie daar vroeger ook niet mee :confused:;)

Net even een nieuw motortje erop gesoldeerd (de welbekende speed400 6V), helaas zit ik nog steeds op mijn regelaar te wachten

He das toevallig Phil,vanmiddag ging mijn Permax ook ter ziele.

1 keer raden wat na thuiskomst mijn bezigheden waren :lol: ;)

En ook mijn motor en regelaar zijn nog steeds bij onze oosterburen :(

Hoe laat begint het circus op de ACH morgen ? :zon:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back