Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was weer TOP op het veld.
De Kasumi is geremaidened en op wat kleine balanspuntjes na helemaal super :-)
Funjet met motor achterop vliegt geweldig, lekker gevlogen ondanks de kou ;-)

yep , was weer even lekker , lekker brandstof knallen met de madness en de SE .
maar na 6 tankjes was het wel weer leuk , of mijn hoofd staat er niet naar ,of mijn vlieg drang neemt af , steeds weer de zelfde rondjes vliegen gaat ook een keer vervelen :???:

maar was wel weer gezellig ;)

morgen wil ik nog even naar het veld om de imagine te maidenen , kijken of ik dat leuk vind , daarvoor eerst weeeeeeer naar een klant , daarna na mijn pa , dan een uurtje naar het veld .

He op RTVNH Sleur. Aanrijding op de Alkmaarseweg. Fietser in puin gereden......
Nope, een postbode die spontaan op de voorruit van een vrhuiswagen ging kleven. Zo zie je maar weer, bumperkleven met een fiets bij een vrachtwagen is geen succes. Toch dapper om een dergelijk onderzoek te verrichten. :yes: :thumbsup:

Met foto's. En hoe hilarisch dat verhuizen Joh. Post een Postbode aanrijdt. :? :rolling:

Laatst bewerkt:
Of zoiets. Object is opgestuurd maar de kans dat het ooit bij de KLPD aankomt is nihil, zal wel zoekraken ergens onderweg. En rekenkunde is ook goed, een bal van 5x7cm is geen bal en met zo'n volume 3kg kan alleen Uranium zijn. Heftig, Gaardaffi zal er wel achter zitten. :yes:

(stom volk allemaal want in dit filmpje lijkt het eerder een stuk ruimtegesteente) :? :teacher:

---EDIT---

De Telegraaf meldt dat het slachtoffer met zwaar hersenletsel......

Nee dus, is Sleur niet

Wil je ff langs komen om de spetters van mijn beeldscherm af te komen vegen aub? :mrgreen::rolling:

-------- [edit] --------

Hahahaha en het werd nog erger :rolling:

Dank jullie wel heren mijn avond is iets luchtiger geworden :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back