Sleurhutje
Forum veteraan
Bij het lezen van ernstige ongevallen zit hij te fappen? 8O Of een hap spinazie en dan enthousiast lachen?
Ik hou het op het laatste...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat moet je zonder Siggy he ;-)moggels ,
zo , maar weer a/h werk , klus opnemen dat is
daarna weer snel naar huis , de imagine in da volvo gooien , dan via de haringboer naar mijn pa , gezamenlijk visje happen , dan even naar het veld , want ik ben nieuwsgierig hoe de imagine vliegt .
ik schat dat ik rond 13;00u op het veld ben
komt er nog iemand ? i need a cameraman :wink:
Goedemorgen allemaal,
Ikke eerst naar wormerveer "fortuna" Bryan moet voetballen om 10:30. Daarna naar huis broodje eten.
Vanmiddag 2 satelliet installaties plaatsen. Dus ben vandaag lekker bezig. Morgen weer een dag.![]()
moggels ,
zo , maar weer a/h werk , klus opnemen dat is
daarna weer snel naar huis , de imagine in da volvo gooien , dan via de haringboer naar mijn pa , gezamenlijk visje happen , dan even naar het veld , want ik ben nieuwsgierig hoe de imagine vliegt .
ik schat dat ik rond 13;00u op het veld ben
komt er nog iemand ? i need a cameraman :wink:
iik ben er ook neem de zeilvlieger ook mee voor een maiden
dat word lagge![]()
Zal wat later zijn maar kom ook even kijken... Nemo even uit gaat laten...
Ga je morgen ook toevallig?Ik ben van plan mijn EZ* mee te nemen dan en in iedergeval even op zicht te vliegen. Misschien ook wel met camera, maar eerst zicht in iedergeval
![]()
Nope, een postbode die spontaan op de voorruit van een vrhuiswagen ging kleven. Zo zie je maar weer, bumperkleven met een fiets bij een vrachtwagen is geen succes. Toch dapper om een dergelijk onderzoek te verrichten.![]()
Met foto's. En hoe hilarisch dat verhuizen Joh. Post een Postbode aanrijdt. :? :rolling:
iik ben er ook neem de zeilvlieger ook mee voor een maiden
dat word lagge![]()
om 13.30 blue sky volgens sat-24![]()