Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij het lezen van ernstige ongevallen zit hij te fappen? 8O Of een hap spinazie en dan enthousiast lachen? :D Ik hou het op het laatste... :yes: ;)

moggels ,

zo , maar weer a/h werk , klus opnemen dat is :mad:
daarna weer snel naar huis , de imagine in da volvo gooien , dan via de haringboer naar mijn pa , gezamenlijk visje happen , dan even naar het veld , want ik ben nieuwsgierig hoe de imagine vliegt .

ik schat dat ik rond 13;00u op het veld ben
komt er nog iemand ? i need a cameraman :wink:

moggels ,

daarna weer snel naar huis , de imagine in da volvo gooien , dan via de haringboer naar mijn pa , gezamenlijk visje happen , dan even naar het veld , want ik ben nieuwsgierig hoe de imagine vliegt .

Wat moet je zonder Siggy he ;-)

Iedereen allemaal leuke activiteiten vandaag ....

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen allemaal,

Ikke eerst naar wormerveer "fortuna" Bryan moet voetballen om 10:30. Daarna naar huis broodje eten.
Vanmiddag 2 satelliet installaties plaatsen. Dus ben vandaag lekker bezig. Morgen weer een dag.:banana:

Goedemorgen allemaal,

Ikke eerst naar wormerveer "fortuna" Bryan moet voetballen om 10:30. Daarna naar huis broodje eten.
Vanmiddag 2 satelliet installaties plaatsen. Dus ben vandaag lekker bezig. Morgen weer een dag.:banana:

Ah beter man jij komt de dag wel door :p

Môgguh... :sleepy: :morning: :pc: :hammer:

Vandaag vrolijk verder met de installatie van de nieuwe server. Alle basisdingen werken prima (emailserver, terminal server, multimedia server). Nu een clustertje opzetten met Office 2010 Web Apps (soort van Google Docs maar dan met MS Office en op de eigen server) en allerlei andere techniciteiten die hullie toch niet interessert. ;) Daarnaast lekker met de kids stukje fietsen, kleinste aap moet zijn nieuwe fiets even leren kennen. Zal niet meevallen, ineens geen terugtraprem meer. :? :lol: Doen we gelijk wat geoketsen in de duinen.

Mogge!

Vandaag shoppen, boodschapjes doen, huishoudelijke meuk en morgen even naar het veld om te vliegeren..

:morning:

moggels ,

iik ben er ook neem de zeilvlieger ook mee voor een maiden
dat word lagge:p

Zal wat later zijn maar kom ook even kijken... Nemo even uit gaat laten...

Ga je morgen ook toevallig? :) Ik ben van plan mijn EZ* mee te nemen dan en in iedergeval even op zicht te vliegen. Misschien ook wel met camera, maar eerst zicht in iedergeval :)

Ga je morgen ook toevallig? :) Ik ben van plan mijn EZ* mee te nemen dan en in iedergeval even op zicht te vliegen. Misschien ook wel met camera, maar eerst zicht in iedergeval :)

ligt een beetje aan het weer. Ga vandaag de Nemo uitlaten om hem wat beter te leren kennen. @ De maiden heb ik hem/haar gestalled....
Morgen staat een zonnetje op het programma :-) Mooie FPV beelden dan !

Zal het je laten weten.

Nope, een postbode die spontaan op de voorruit van een vrhuiswagen ging kleven. Zo zie je maar weer, bumperkleven met een fiets bij een vrachtwagen is geen succes. Toch dapper om een dergelijk onderzoek te verrichten. :yes: :thumbsup:

Met foto's. En hoe hilarisch dat verhuizen Joh. Post een Postbode aanrijdt. :? :rolling:

Ziet in het filmpje wel 6 agenten staan kijken waarbij 1 agent zelfs de fiets OP het wegdek zet in plaats van deze eraf te halen.

Vandaar dat wij maar 1 veldwachter voor ons hele dorp nodig hebben :-)

Wolken in #0299 taxi nach das Feld storniert.

Morgen erneut versuchen.

Wenn ich jemals das Flugzeug nehmen muss, gehe ich in die Black Box.

om 13.30 blue sky volgens sat-24:banana:

zo , net thuis , spullen inladen , eerst nog mijn auto door de wasstraat , die is echt vuil ,dan rond 13;30 auf das velt met de rode protech en de imagine .
vandaag het rijk alleen , dus ga ik maar uit verveling vliegen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back