Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren vandaag aan het genot op het veld :lol:

Wat betreft die praalwagen.. Ja, lullig, maar wel zijn eigen stomme fout. Zet die kar dan ook langs de kant als je van de trekker op de kar wil overstappen..

Zodirect na het eten op zolder even de modder van de vliegers afvegen en overwegen of ik nu de Sukhoi nog even aanhoud, of van de hand doe..

Leuke vlieger hoor, maar denk dat ik toch meer lol ga hebben aan een Calmato van Kyosho (de versie die phil heeft).

Mja, ik overweeg het al een poosje. Het is een prachtige vliegert, maar net niet mijn style. Ik hou van raggen en daar is de Sukhoi toch niet erg geschikt voor ;).

Maar goed,

Nieuw waarde kist + motor + esc = 469 euro. (motor en esc zijn van Hacker)
Zitten nu 3x 4000mah 6S accu's bij a 50 dollar per stuk en
3152's van Robbe (4x).

Wat is de nieuwwaarde van de Calmato?

Nee, dit zal wel flink boven mijn budget uitgaan :yes: Misschien dat straks de belastingcentjes mee gaan vallen :wink:

De Calmato is al te koop voor €155,- Ik heb er zelfs nog iets minder voor betaald bij Siggy's Hobbyshop (nieuw in doos). Motor zit er standaard bij. Het enige wat je er dan nog bij moet hebben is:
- 60A Turnigy Plush ($ 35,-)
- Flightmax 3S 4000 mah ($25,-) heb ik er 2 van
- 3 servo's

Dus voor jou Sukhoi koop je 4 vliegklare Calmato's :rolling:

Mja, ik overweeg het al een poosje. Het is een prachtige vliegert, maar net niet mijn style. Ik hou van raggen en daar is de Sukhoi toch niet erg geschikt voor ;)

precies , ikke ook , lekker raggen , en airbattle spelen :p

dus ikke geen serieuze kisten meer kopen , de enige die een beetje serieus is ,is de imagine ,voor de rest allemaal raggers .

ik heb ook besloten niet serieus indoor te gaan vliegen , zal ook bij raggen blijven in da winter .

nu al uren bezig met de ex pilonracer van ragger , het fx 25 (4cc) os al ingebouwd , nieuw tankje geplaatst , straks servo in de vleugel bouwen , servo's in de romp bouwen , volgend weekend weer lekker knallen .

maar eerst weer een volle week buffelen :( , wellicht vrijdag atv vliegen :D , ligt a/h weer .

Nee, dit zal wel flink boven mijn budget uitgaan :yes: Misschien dat straks de belastingcentjes mee gaan vallen :wink:

Lekker dan.. Blijf ik nog steeds opgescheept zitten met de Sukhoi, wat een ellende! ;)

Nja, dan maar eens zien wat er nog meer te verpatsen valt en dan idd een nieuwe clikmato kopen..

Eigenlijk wel bizar (van mijn kant uit)... Ik koop een Sebart Sukhoi V1..

DSC01808.jpg

Vlieg hem vervolgens aan stront..

DSC00529.jpg

En koop een nieuwe..

SDC11402.JPG

En nu ineens weer willen verkopen.. Rare ikke.. :confused::confused: :D

En koop een nieuwe.

aan jouw koop en verkoop gedrag heeft hier nog niemand aan kunnen wennen :rolleyes:

maar ik zie er electro brommers opzitten , dus weg met die zooi ;)

DSC01808.jpg

DSC00529.jpg

En koop een nieuwe..

SDC11402.JPG

Heb jij dat gele Graupner kistje welke je van mij overgenomen heb al eens gevlogen ?

aan jouw koop en verkoop gedrag heeft hier nog niemand aan kunnen wennen :rolleyes:

maar ik zie er electro brommers opzitten , dus weg met die zooi ;)

Je hebt gelijk..

Zojuist even een lijstje samengesteld met vliegers die ik maar eens van de hand ga doen..

Bedankt voor de woorden buro inkoop/verkoop.....

En dan nu voor het betere scheur werk over naar Boer Harmsen :

Laatst bewerkt door een moderator:
@Phil: Mocht je je bedenken:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ohja, heb nog een Lipo racer liggen, mag weg voor 100 euro en een Funjet liggen, mag weg voor 150 euro

Liporacer gaat niet op t forum, funjet wel.

Waar vliegen rijden jullie nu eigenlijk? Nog steeds bij hoogtij?

Michel, je kent het veld van de ACH toch nog wel :mrgreen:

Rijden doen we niet meer, op twee enkelingen na. ;) Vliegen doen we in de polder op het vliegveld van de club (Waterlinie langs de A9, nabij de afslag Beverwijkse Bazaar).

Rijden doen we in de zomer nog wel even met de Savages toch?

Crash van de maand Maart????

2dqj31d.jpg

Is toch niet het wiel van mijn ex vliegende krant? ;)

vandaag weer heerlijk lopen te knutselen. Niet aan de vliegtuigjes maar de plintjes enzo. Je kent het wel, die dingen die jaren blijven liggen als je ze niet snel doet ;)

Aankomende week de garage af maken. De Spit en de Corsair hebben hun plekje al gekregen, snel voor de opraap dus die komen vlot aan de beurt. Nu weer leren vliegen :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back