Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja heb ik..

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Doe een leuk bod en wie weet ;)

nee , ik zoek geen vliegende krant , het moet wel op een vliegtuig lijken , beetje zoals die vlieger van ragger , maar ook weer niet een echte speed kist , dat gaat me weer te snel .

Michel, je kent het veld van de ACH toch nog wel :mrgreen:

Rijden doen we in de zomer nog wel even met de Savages toch?

Is toch niet het wiel van mijn ex vliegende krant? ;)

vandaag weer heerlijk lopen te knutselen. Niet aan de vliegtuigjes maar de plintjes enzo. Je kent het wel, die dingen die jaren blijven liggen als je ze niet snel doet ;)

Aankomende week de garage af maken. De Spit en de Corsair hebben hun plekje al gekregen, snel voor de opraap dus die komen vlot aan de beurt. Nu weer leren vliegen :rolling:

goed bezig , eerst huisje af , dan weer voor je brevet gaan , die is idd verlopen :???: :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Voorlopig weer genoeg rommel te koop staan. Nu eerst even douchen en dan lekker bijtijds slapen..

Junk? Een funjet dan? ;)
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Het schiet al lekker op Junk. Je herkend het al bijna niet meer terug.

kom binnenkort ff een bakkie doen ;)

Hm? Die delta van Burp, dat was een vliegende krant. Deze delta gaat tegen de 170 km/uur

das snel ,maar mijn funjet ging 201 km p/u :p
maar nee , het model delta spreekt mij niet aan .

ik ga eerst even spelen met de pilonracer (antagonist) van ragger , als dat bevalt iets zoeken meer richting een echte speedkist

Blijft een leuk kistje.Jammer dat je hem nooit afgebouwd hebt.Wat is er al klaar?

jij gaat morgen weer lekker werken he, siggyboy ! :banana:

dat werd weer tijd :wink:

ik ga lekker mijn nest in , morgen nog een dagje friesland , dus vroeg op , en de hele rit op cruisecontrol , en lekker cd'tjes draaien ;)

jij gaat morgen weer lekker werken he, siggyboy ! :banana:

dat werd weer tijd :wink:

ik ga lekker mijn nest in , morgen nog een dagje friesland , dus vroeg op , en de hele rit op cruisecontrol , en lekker cd'tjes draaien ;)

Ben jij al op Junkie ??
Ik ga met 5 minuten de deur uit.
Veel plezier in Friesland ;-)

Sterkte vandaag Sigstar!
Heel veel succes en we verwachten natuurlijk nu wel wat ouwelstaaltjes he ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back