Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd met wat voor lekkers ie thuis komt :
al 1.5 uur kofiie aan het drinken is bij zijn nieuwe baas.
Veel success Kerel !

images

images

Zit te denken om nog drie vliegtuigen te verkopen om wat extra financiele buffer te genereren .....

Kyosho P40 Warhawk met een 13CC 4takt erop. 275€
Something Extra met 8,5ccMagnum 200€
Robbe Lanzet 3,5CC 175€

Wie ?

Heulemaal niemand ?

Ben jij al op Junkie ??
Ik ga met 5 minuten de deur uit.
Veel plezier in Friesland ;-)
uw

Yooooo !

Ik zou het niet trekken om 7 uur bij de baas te verschijnen
Liever wat langer door !

Word voor mij een latertje in friesland,wellicht avondeten in makkum,mooi oud dorpje.

Succes op je eerste werkdag,dat word spierpijn:wink:

Mooi vliegweet trouwens.

Bym: ikke ook niets meer kopen ,zit vol en heb genoeg voor
Komende zomer.

Siggy, succes vandaag he. Ik wed dat je daar niet aan interwebben toekomt, al zeker niet op je eerste dag :rolling:

Zojuist weer even een potje Darten gewonnen van een collega. Tijd voor koffie en wat werkzaamheden..

Zojuist weer even een potje Darten gewonnen van een collega. Tijd voor koffie en wat werkzaamheden..

Spikel ; de phoenix 7 van hangar 9 lijkt op die kist van ragger , google maar even .

gaaf ding met een span van 16oo mm.
Bij verlies van een huidige kist komt die erbij ! :p

Spikel ; de phoenix 7 van hangar 9 lijkt op die kist van ragger , google maar even .

gaaf ding met een span van 16oo mm.
Bij verlies van een huidige kist komt die erbij ! :p

Neu, zou ik eerder gaan voor "The Beast" van Hangar9 ;)

Die Phoenix7 is een leuke kist evengoed. Maar heb dergelijke al genoeg gehad. Ben er een beetje doorheen geloof ik. Misschien toch maar helie vliegen.. gehe

Die spijkertje, hij weet echt niet wat hij wil. Of wel, hij wil veel te veel waardoor er van weinig wat terecht komt. Wel herkenbaar :mrgreen:

Aankopen, weer verkopen zonder er wat mee gedaan te hebben, wat moet jij een onrust hebben joh ;)

Neu, zou ik eerder gaan voor "The Beast" van Hangar9 ;)

Die Phoenix7 is een leuke kist evengoed. Maar heb dergelijke al genoeg gehad. Ben er een beetje doorheen geloof ik. Misschien toch maar helie vliegen.. gehe

Whaaa, the beast is een flinke kist!

Ook gaaf is de jackal 50.

Heli? Echt niet,doe normaal!

Zo, net even een mooi 7inch tft schermpje gescoord van Hirschmann.
Had er nog een paar nieuw op mijn werk liggen.
Kan ik de FPV set een beetje klaar gaan maken. Als het goed is heb ik morgen ook de nieuwe regelaars binnen voor de Quadcopter. Hopelijk van de week even tijd om de boel af te bouwen. Moet nog even wat ledstrips scoren.

Ook andere motoren geregeld. Ga een versie maken die 2kg kan tillen.
Gelijk op 3S vliegen ipv 2S.

Siggy nog steeds niet online geweest? :hammer:

echt niet , werkgevers zijn echt niet blij met die mobiel verslaafde , kost ze een halfuur per dag ;)

hij moet eerst nog ff braaf zijn , daarna stiekem steeds meer ruimte pakken ;)

zooooooooooooooo, en weer thuis :p , lekker opschoten en alles af gekregen .
morgen in amsterdam werken , morgen nog met de auto , daarna lekker op de motor .

ps , wel lekker die afsluitdijk , maar cruisen op 140/150 u is wel erg slaapverwekkend , immer gerade aus , gaaaap :???:

ps , wel lekker die afsluitdijk , maar cruisen op 140/150 u is wel erg slaapverwekkend , immer gerade aus , gaaaap :???:

Tegenwoordig mag je er 179 km/u (na correctie) rijden voordat je rijbewijs ingenomen wordt :thumbsup: Dat is zo'n 190 km/u op de teller 8O

Tegenwoordig mag je er 179 km/u (na correctie) rijden voordat je rijbewijs ingenomen wordt :thumbsup: Dat is zo'n 190 km/u op de teller 8O

yep , je mag nu 130 :???: of die 10 kmpu iets uitmaakt , voel je niet eens .

nee , ik vind 150 een mooie snelheid , loopt mijn ovlof blok lekker rond .

en ik heb trouwens gewoon een abo op snelrijden , ik betaal er jaarlijks gemiddeld zo'n 100 E voor , dus legaal ;)

Met een fatsoenlijke auto is dat echt geen 190 op de teller hoor. ;)

Bij 220 op de teller (in duitsland) ging ik 212 op de GPS. Afwijking was dus niet zoveel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back