Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben benieuwd met wat voor lekkers ie thuis komt :
al 1.5 uur kofiie aan het drinken is bij zijn nieuwe baas.
Veel success Kerel !
![]()
Zit te denken om nog drie vliegtuigen te verkopen om wat extra financiele buffer te genereren .....
Kyosho P40 Warhawk met een 13CC 4takt erop. 275€
Something Extra met 8,5ccMagnum 200€
Robbe Lanzet 3,5CC 175€
Wie ?
Heulemaal niemand ?
uwBen jij al op Junkie ??
Ik ga met 5 minuten de deur uit.
Veel plezier in Friesland ;-)
Zojuist weer even een potje Darten gewonnen van een collega. Tijd voor koffie en wat werkzaamheden..
Spikel ; de phoenix 7 van hangar 9 lijkt op die kist van ragger , google maar even .
gaaf ding met een span van 16oo mm.
Bij verlies van een huidige kist komt die erbij !![]()
Misschien toch maar helie vliegen.. gehe
Neu, zou ik eerder gaan voor "The Beast" van Hangar9
Die Phoenix7 is een leuke kist evengoed. Maar heb dergelijke al genoeg gehad. Ben er een beetje doorheen geloof ik. Misschien toch maar helie vliegen.. gehe
Heli? Echt niet,doe normaal!
Aankopen, weer verkopen zonder er wat mee gedaan te hebben, wat moet jij een onrust hebben joh![]()
Siggy nog steeds niet online geweest?![]()
ps , wel lekker die afsluitdijk , maar cruisen op 140/150 u is wel erg slaapverwekkend , immer gerade aus , gaaaap :???:
Tegenwoordig mag je er 179 km/u (na correctie) rijden voordat je rijbewijs ingenomen wordtDat is zo'n 190 km/u op de teller 8O
Tegenwoordig mag je er 179 km/u (na correctie) rijden voordat je rijbewijs ingenomen wordtDat is zo'n 190 km/u op de teller 8O