Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahahahahahah, eigen schuld dikke bult;)

Och, me baas kan wel wat hebben hoor ;)

@Junkie: Een Giles 202 is een leuke vliegert ja. Schaal kist, beetje vergelijkbaar met de Extra 300.

Al weet ik wel hoe het af kan lopen met een Giles 202... :(

IMAG0019.jpg

Och, me baas kan wel wat hebben hoor ;)

@Junkie: Een Giles 202 is een leuke vliegert ja. Schaal kist, beetje vergelijkbaar met de Extra 300.

Al weet ik wel hoe het af kan lopen met een Giles 202... :(

IMAG0019.jpg

oke , maar is het een lastige vlieger om te vliegen ? valt hij snel weg ,bij te lage snelheid ?

zegt het merk M pro jouw iets ?

CMPRO heeft 1 nadeel. Het zijn relatief erg zware kisten :(

@Heli vliegers.. Brandstof helivliegen is toch heels zo gek nog niet? Of?

CMPRO heeft 1 nadeel. Het zijn relatief erg zware kisten :(

@Heli vliegers.. Brandstof helivliegen is toch heels zo gek nog niet? Of?
1) de kleine kisten (140-160 cm) zijn te zwaar, moet een te grote motor op om het CG goed te krijgen, vliegen daarna als een bom 8O

2) dingen met dak aandrijving moet je niet aan beginnen :mrgreen:

M pro zegt me niets. CMPRO wel.. En is de Giles waar jij het over hebt toevallig zoiets als deze:

%7ELightBox-GILES-202%20%28140%29%20ARTF.jpg

of is het deze:

%7ELightBox-GILES-202%20%2840%29%20ARTF.jpg

lijkt vrij veel op de onderste .

ben er niet na op zoek geweest , maar ik liep er tegen aan :???: ;)

kan hem voor 50 tientjes kopen , al gebouwd en in vrij nette staat , besturingen al klaar , tank zit er in , ook het carbon landing gestel , alleen nog servo's plaatsen , motor erin en gooo , precies waar junkie van houd dus ;)

is die folie echte spanfolie of een soort stickervel ? kan ik hem nog na strijken met strijkboutje ?

Laatst bewerkt:
1) de kleine kisten (140-160 cm) zijn te zwaar, moet een te grote motor op om het CG goed te krijgen, vliegen daarna als een bom 8O

2) dingen met dak aandrijving moet je niet aan beginnen :mrgreen:

niet doen dus ? hij is net zo groot als mijn imagine , en kan er natuurlijk ook een dik 4stroke blok in gooien , lekker zwaar :cool:

maar vliegen als bom , is dat positief of negatief ?

lijkt vrij veel op de onderste .

ben er niet na op zoek geweest , maar ik liep er tegen aan :???: ;)

kan hem voor 50 tientjes kopen , al gebouwd en in vrij nette staat , besturingen al klaar , tank zit er in , ook het carbon landing gestel , alleen nog servo's plaatsen en gooo , precies waar junkie van houd dus ;)

is die folie echte spanfolie of een soort stickervel ? kan ik hem nog na strijken met strijkboutje ?

Als het de 140-160 cm is, niet geadviseerd om te kopen, moet een zware brommer op om het zwaartepunt goed te krijgen, of kleine motor met veel lood.....
dan is ie zwaar, en vliegt Krities, gauw stallen, wegvallen ect. (ook op snelheid)

de grote is ook relatief zwaar, maar vliegt wel goed ( de 2mtr versie)

niet doen dus ? hij is net zo groot als mijn imagine , en kan er natuurlijk ook een dik 4stroke blok in gooien , lekker zwaar :cool:

maar vliegen als bom , is dat positief of negatief ?

Dat is negatief.

Ik heb de onderste gehad. Moest minstens een 10cc 2takt op, wilde ie lekker vliegen. Had er zelf een .53 irvine 2takt op (8,5cc).

Weet nog wel dat ik dat ding met BYM geruild heb voor een Extra 300 van Greatplanes (electro schuim indoor ding).
Wich reminds me.. zal die nog s bouwen gaan :)

Als het de 140-160 cm is, niet geadviseerd om te kopen, moet een zware brommer op om het zwaartepunt goed te krijgen, of kleine motor met veel lood.....
dan is ie zwaar, en vliegt Krities, gauw stallen, wegvallen ect. (ook op snelheid)

de grote is ook relatief zwaar, maar vliegt wel goed ( de 2mtr versie)

je maakt me blij ! , ik wil ook eigenlijk geen kist meer erbij kopen , maar voor die 5 tienen zeg ik ,...in de opslag dat ding ;) , maar ik laat hem wel staan , al vond ik hem best mooi .

iemand nog interesse in een nieuwe easystar ,met brushless motor , zonder servo's , in gebouwde staat , 50 tientjes
( is niet van mij )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back