Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee, helaas geen gevlieg voor ons dit weekend(niet door ons zelf),
gaan morgen weer een weekend je naar Duitsenland, showtje kijken, snitzels knagen en pintjes doen. ;-)
Gaan het weekend wel doorkomen![]()
Ga je heen voor een ingegroeide teennagel, wordt je wakker.....
Arts verwijderde clitoris zonder toestemming | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ook leuk toch ? ;-)
Tja ,.je weet inmiddels dat er op de club vanalles door elkaar
Word geplanned :???:![]()
Hey Junkie,
Ging jij ook naar duitsland dan???????
Sorry hoor, maar niet iedereen gaat naar Walgalla. Er zijn genoeg mensen die hier blijven en willen vliegen.
Hoezo ze plannen alles door elkaar heen. Als je wil kan je elk weekend ergens heen en kun je nooit wat plannen. Er zijn soms ook activiteiten of evenementen waar ik niet heen kan. Dus....... Probeer het anders zelf eens te doen. Als er dingen zijn hoor ik het graag direkt.
Maar boodschap is weer duidelijk....leuk voor het team om voor de toekomst nog dingen te verzinnen.
Ben er al helemaal klaar mee met dat stomme gezeik.
Zo dat moest ik even kwijt![]()
Hey Junkie,
Ging jij ook naar duitsland dan???????
Sorry hoor, maar niet iedereen gaat naar Walgalla. Er zijn genoeg mensen die hier blijven en willen vliegen.
Hoezo ze plannen alles door elkaar heen. Als je wil kan je elk weekend ergens heen en kun je nooit wat plannen. Er zijn soms ook activiteiten of evenementen waar ik niet heen kan. Dus....... Probeer het anders zelf eens te doen. Als er dingen zijn hoor ik het graag direkt.
Maar boodschap is weer duidelijk....leuk voor het team om voor de toekomst nog dingen te verzinnen.
Ben er al helemaal klaar mee met dat stomme gezeik.
Zo dat moest ik even kwijt![]()
Vond z'n gezeik dit keer wel mee vallen anders, meestal moet je dat aantal pagina's achter elkaar aan horen :rolling:
niet druk maken jasper
een kok kan nou eenmaal niet naar alle monden koken
de rest waardeert het wel en daar doe je t voor
en kritiek van junkie is altijd positief
want als junkie niets meer tezeuren heeft dan klopt er iets niet:???::wink:
En 26 maart kan ik ook niet, hele weekend werken.c:
/afknijpt om nadruppelen te voorkomen
hier genoeg gezeik