Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
je maakt me blij ! , ik wil ook eigenlijk geen kist meer erbij kopen , maar voor die 5 tienen zeg ik ,...in de opslag dat ding ;) , maar ik laat hem wel staan , al vond ik hem best mooi .

iemand nog interesse in een nieuwe easystar ,met brushless motor , zonder servo's , in gebouwde staat , 50 tientjes
( is niet van mij )

Weet je ook een EZ* die nog gebouwd moet worden? Want dat is wel wat ik zoek nl.. ;)

sukkel.jpg

iemand nog interesse in een nieuwe easystar ,met brushless motor , zonder servo's , in gebouwde staat , 50 tientjes
neem m zondag maar mee kan ik weer een leuke spy vlieger van maken
voor de vacantie:D

neem m zondag maar mee kan ik weer een leuke spy vlieger van maken
voor de vacantie:D

de vliegers waar ik het over had staan bij minicars , verkoopt hij voor huppeldepup van speedworld , ben zijn naam ff kwijt :???:

staat ook nog een cessna met span van een meter dacht ik , vliegklaar met os 2t , 20 motor (3,5cc meen ik ) ,wel met een beetje werk vrpr 75E , ik vind 50 E redelijker .

ragger , ik weet niet of er een regelaar in zit , maar moet ik hem meenemen voor 50 E ?

de vliegers waar ik het over had staan bij minicars , verkoopt hij voor huppeldepup van speedworld , ben zijn naam ff kwijt :???:

staat ook nog een cessna met span van een meter dacht ik , vliegklaar met os 2t , 20 motor (3,5cc meen ik ) ,wel met een beetje werk vrpr 75E , ik vind 50 E redelijker .

ragger , ik weet niet of er een regelaar in zit , maar moet ik hem meenemen voor 50 E ?

jep:banana::wink:

M pro zegt me niets. CMPRO wel.. En is de Giles waar jij het over hebt toevallig zoiets als deze:

~LightBox-GILES-202%20%28140%29%20ARTF.jpg

of is het deze:

~LightBox-GILES-202%20%2840%29%20ARTF.jpg

komt me bekent voor rampe kist veeeel ste zwaar om het zwaarte punt goed te krijgen gaat hij zo rond de 4,5kg. wegen. ik noemde hem "vliegend bommetje" is niet mee te vliegen laat staan landen.

Iemand nog een paar GWS 8x4,3" Slowfly props over voor komende zondag? Bij RCTechnics zijn ze op

heb ik ook , laatst wat gekocht by lynx , die heeft nu ook de zwarte gws met 2 in een zakje voor 2,50E per zakje

waar ben je zondag ? in egmont of het veld ?

betreft egmond ; van vrouwlief mag ik zaterdag lekker brandstof vliegen , en ze werkt zondag , dus ben ik de oppas van mijn eigen dochter ;) , dus ik kan even komen ,mits ik nog welkom ben :???: ;) heb alleen nog maar 1 indoor vlieger ,en dat is mijn mooie deluxe , de rest is flink aan puin :???:

komt me bekent voor rampe kist veeeel ste zwaar om het zwaarte punt goed te krijgen gaat hij zo rond de 4,5kg. wegen. ik noemde hem "vliegend bommetje" is niet mee te vliegen laat staan landen.

ik weet er nog 1 voor 50 E ;) , maar laten staan lijkt me .

ik moet zeggen ,ik heb hem in mijn handen gehad , en vond hem zonder servo's en motor wel heel licht aanvoelen .

maar nu snap ik waarom gladoor ( weet de naam weer ) er niet vanaf kwam :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back