Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Siggy je haalt het kabeltje maar op hoor. Je zou niet naar het veld gaan daarom zou ik het opsturen ;) Vette pech voor de kabouter :D

WTFBBQ!! :confused:

Wordt hier voor het kantoorpand even een fietser staande gehouden en bekeurt omdat de beste man aan het bellen was, terwijl hij fietste..

Ben trouwens benieuwd of dat ook 160 euro kost..

<offtopic>

Iemand nog interesse in de domeinnaam onroaders.nl? Ik heb hem opgezegd en staat nu nog 40 dagen in quaranaine dus als iemand hier interesse heeft is de domeinnaam sneller over te nemen (ik verdien er niets aan). Anders wordt het publiek bezit en wie dan het eerst komt....

</offtopic>

Het werk schiet ook al niet op. Harde schijf is bijna volgelopen en de hele zooi is gefragmenteerd. :? ;)

Ik heb het toch even opgezocht maar volgens mij mag je gewoon bellen op de fiets. Pas als je kinderen gaat overfietsen kan je een boete krijgen :)

Zie: Mag ik tijdens het fietsen naar muziek luisteren of bellen? | Rijksoverheid.nl

Ik zie dat van die kinderen niet staan hoor :-)
Lees alleen iets met Beren op de weg..

images

zoooo , weer lekker thuis , en het weekend is al in volle gang :banana:

helaas is dit weekend een tikkie tekort voor wat ik allemaal moet doen :(

zaterdag lekker vliegen , zaterdag komt ook mijn zus uit italie , heels vergeten !
dus zondag kom ik wellicht even kijken bij de discofly met dochterlief en mijn zus , daarna of ervoor ff uitwaaien op het strand aldaar .

ook moet ik nodig mijn motor nalopen /onderhouden , gaat ook de nodige tijd inzitten ,en aangezien ik weer dagelijks ga rijden moet ik dat wel doen .

dus het weekend is wederom tekort :???: ;)
oja , en de week duurt weer te lang :???:;)

Soms zou ik best een paar maandjes van de ww willen genieten !!

knaller ; leg uit , hoe doe je dat , jij hebt er ervaring in :)

Was Weer leuk op het veld goed om Arjan ook weer te zien morgen in de pauze maar weer ff de nieuwe heli invliegen probleem met de vastgelopen motor gevonden coolvan losgelopen de lockteit is ook niet meer wat het was.

vriend ragger : minicars nog even gesproken , de ez is nieuw met brushless motor (weet niet hoeveel kv ) zonder regelaar en zonder servo's .
50 E lijkt mij een nette prijs .

zal ik hem morgen meenemen naar het veld ? of ga je niet vliegen ?

*nimh's laden gaat voor morgen *

ja ik ben op het veld morgen, en de A9 heeft er niets mee te maken. Vanaf het veld is het maar 5 minuten rijden naar mijn huis, zoals ik je gister ook al vertelde :)

ja ik ben op het veld morgen, en de A9 heeft er niets mee te maken. Vanaf het veld is het maar 5 minuten rijden naar mijn huis, zoals ik je gister ook al vertelde :)

Dat kon je wel vergeten Pietermannetje :D. Ik deed er net 30 min. over. Alles stond vast. Nog een ding. Je kan nog niet terug via de Broekpolder. Dus omrijden via meerplein. Ter hoogte van het marlo terrein sta je weer vast. Allemaal klote geregeld dus. Hopelijk volgende week alles weer open. :banana:

Ik zeg. Best lekker gevlogen vanmiddag.

Is goed hoor Pieter.Heb je de file gezien op de A9 ?
Even snel eten en dan sollicitatiegesprek ;-)
Dus ff krap in de tijd.Ben je morgen op het veld ?

ik wil morgen lekker vroeg naar het veld

ik neem 4 vliegers mee , ook de keith racer , dus genoeg om te vliegen en of de grond in te boren :p`

uurtje of 12;00 U ?

@3DFresh heb het wii gedeelte al gekaapt van thom :D

@marcelsiggery hier je maiden funjet 3200 1,2 KW...wat een knal ding...
helaas ging het motortje in de tweede vlucht in rook op.....;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back