Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Pietermannetje :) :rolling:

@ Repsaj: Heb jij toevallig nog wat foto's gekregen van Ronald? Zo ja kun jij er een paar doorsturen voor het stukkie ;)

Gaaf filmpje, alleen werkt een buitenloper niet op een Funjet... dat is smoke on :yes: Voortaan gewoon een dikke binnenloper er in zetten :teacher:

Laatst bewerkt:
Kris op msn nu vanuit Bonaire:

Kris zegt
lekker weertje hier
Pieter Bas zegt
warm ?
Kris zegt
ja 28 graden

Laatst bewerkt:
Nog zo iemand die het ergens gemist heeft geloof ik:
Stop de wintertijd in Nederland

De oliecrisis is voorbij. laten we het voorbeeld volgen van de een groot deel van de wereld en alleen nog zomertijd instellen.
Meer info: stopdewintertijd@gmail.com
Als je het mij vraagt staan we juist aan het begin van een nieuwe oliecrisis. Als ik die Harrie was dan zou ik toch maar wat meer het nieuws gaan volgens.

Goed dat je het zegt Jasper. Sam komt morgen ook vliegen namelijk.

Waar is wat afgesloten dan?

Je kan via de Broekpolder alleen richting de zwarte markt, maar niet terug. Het is momenteel éénrichting.
Ze zijn die nieuwe weg aan het aanleggen.

Jammer dat ik er niet ben morgen. Had Sam wel even willen zien vliegen. Hoe laat komt hij?

We zijn er om een uur of 1 denk ik.

Je kan via de Broekpolder alleen richting de zwarte markt, maar niet terug. Het is momenteel éénrichting.
Ze zijn die nieuwe weg aan het aanleggen.

Jammer dat ik er niet ben morgen. Had Sam wel even willen zien vliegen. Hoe laat komt hij?

Nou dan zet ik maar weer wat neer hier. Hier een vlucht van Sam:) Let vooral op dat jochie dat tijdens de vlucht aan komt rennen en vraagt of hij ook even mag vliegen:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker sollicitatiegesprek gehad.Van 19.00 tot 23.15 uur :-)

Nu even snel een nwe motor op de Funjet plakken....Hoe,wat ging ie hard vanmiddag.

@Deeper Bass: Ik zat dat filmpje van Sam nog eens te kijken. Zo op 0:45 vind ik wel gaaf: Vol elevator achterover tot 90° en dan enorm negatief pitch geven. 8) :yes:

m1gz0utac2db.jpg

Nwe motor gemonteerd en ingeregeld :-)
Binnenloper 2700kv op 4s icm 6x5 apc gaat ook wel lekker.
@Junkie

Ik ga ook vroeg, rond 12.00 uur op het veld is prima.

@Pieter
Neem jij dat verloopkabeltje voor mij mee dan ? ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back