Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zit al in de koffer![]()
Nwe motor gemonteerd en ingeregeld
Binnenloper 2700kv op 4s icm 6x5 apc gaat ook wel lekker.
@Junkie
Ik ga ook vroeg, rond 12.00 uur op het veld is prima.
Goedemorgen,
Best nog bewolkt, maar verder bijna windstil. Mooie dag om te vliegen. Alleen niet voor mij. Nu eerst naar Castricum. Voetballen met Bryan.
@Phil,
Veel suc6 vandaag. We horen het wel.
Zo eerst even de baan op, vanmiddag hopelijk ook nog ff vliegen. Ben wel benieuwd naar Sam zijn heli![]()
Ik moet hem nog steeds in de zender programmeren.Nou sleur wat let jeneem je heli mee morgen en go for it !
Succes op je nieuwe baan.Zo eerst even de baan op, vanmiddag hopelijk ook nog ff vliegen. Ben wel benieuwd naar Sam zijn heli![]()
Rustig aan gappie,het is weekend dus rustig aan ;-)oei , dat zei ik gisteren wel stoer , maar heb nog een aardig lijstje te doen
-wakker worden , want ik ben totaal brak v/d werkweek
-al mijn spullen inladen
-weer een klus opnemen met de aannemer ( in zaandam gelukkig)
-naar minicars de ez voor ragger ophalen
- nog even naar mijn pa , maar dat word na het vliegen denk ik .
maar idd mooi vliegweer , lekker geen zon , weinig wind , aangename temperatuur , helemaal goed dus
als ik mijn lijst heb afgewerkt kom ik naar het veld , kan niet beloven of dat 12;00u is :???:
je ziet me wel verschijnen
*koffie drinken gaat*
@Junkie: De Mustang is weg hoor..Weer een vlieger weg, lekker opgeruimd..
Rustig aan gappie,het is weekend dus rustig aan ;-)
jij bent een rare , had je er nog mee gevlogen ? was het dat piepschuim ding ?
ragger !!: are you dead man ? ! :wink:
nope ik ben me mentaal aan het voorbereiden voor vanmiddag![]()
Gewoon, niets. :teacher:Dus ben nu aan het bedenken wat ik ervoor terug ga kopen![]()
Gewoon, niets. :teacher:Hoef je niet zoveel op het forum te posten. Hou je heel veel extra tijd over voor iets anders (tenzij je geen leven hebt en niets beters te doen hebt dan "w00t f!rst, PB gestuurd" berichten
).
Hier gewoon alles lekker op zijn weekends. Lekker bakkie leut gedaan, beetje gamen met de kids (extra controllers uit HK doen het perfect), zo douchen en aankleden, boodschappenrondje en dan langs Velserdinges om 2mm carbon te halen om de Diksk af te maken. Geen gehaast om naar het veld te gaan, geen gehaast om andere dingen te doen. De werkdagen zijn al druk genoeg de laatste maanden.![]()
Gewoon, niets. :teacher:Hoef je niet zoveel op het forum te posten. Hou je heel veel extra tijd over voor iets anders (tenzij je geen leven hebt en niets beters te doen hebt dan "w00t f!rst, PB gestuurd" berichten
).