Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,

Best nog bewolkt, maar verder bijna windstil. Mooie dag om te vliegen. Alleen niet voor mij. Nu eerst naar Castricum. Voetballen met Bryan :banana:.

@Phil,

Veel suc6 vandaag. We horen het wel.

Nwe motor gemonteerd en ingeregeld :-)
Binnenloper 2700kv op 4s icm 6x5 apc gaat ook wel lekker.
@Junkie

Ik ga ook vroeg, rond 12.00 uur op het veld is prima.

oei , dat zei ik gisteren wel stoer , maar heb nog een aardig lijstje te doen :(

-wakker worden , want ik ben totaal brak v/d werkweek
-al mijn spullen inladen
-weer een klus opnemen met de aannemer ( in zaandam gelukkig)
-naar minicars de ez voor ragger ophalen
- nog even naar mijn pa , maar dat word na het vliegen denk ik .

maar idd mooi vliegweer , lekker geen zon , weinig wind , aangename temperatuur , helemaal goed dus ;)

als ik mijn lijst heb afgewerkt kom ik naar het veld , kan niet beloven of dat 12;00u is :???:

je ziet me wel verschijnen ;)

*koffie drinken gaat*

Nou sleur wat let je;) neem je heli mee morgen en go for it !
Ik moet hem nog steeds in de zender programmeren. :oops: U heeft mijn swash leveler nog. En zoals al eerder aangegeven eerst de F3P afronden (volgende week dat is, daarna vergaat de wereld toch). :D

Zo eerst even de baan op, vanmiddag hopelijk ook nog ff vliegen. Ben wel benieuwd naar Sam zijn heli :yes:
Succes op je nieuwe baan. :thumbsup:

*mompelt nog iets met: Renners klaar? Phil klaar? Succes....* :yes:

Laatst bewerkt:
oei , dat zei ik gisteren wel stoer , maar heb nog een aardig lijstje te doen :(

-wakker worden , want ik ben totaal brak v/d werkweek
-al mijn spullen inladen
-weer een klus opnemen met de aannemer ( in zaandam gelukkig)
-naar minicars de ez voor ragger ophalen
- nog even naar mijn pa , maar dat word na het vliegen denk ik .

maar idd mooi vliegweer , lekker geen zon , weinig wind , aangename temperatuur , helemaal goed dus ;)

als ik mijn lijst heb afgewerkt kom ik naar het veld , kan niet beloven of dat 12;00u is :???:

je ziet me wel verschijnen ;)

*koffie drinken gaat*
Rustig aan gappie,het is weekend dus rustig aan ;-)

@Junkie: De Mustang is weg hoor.. ;) Weer een vlieger weg, lekker opgeruimd..

jij bent een rare , had je er nog mee gevlogen ? was het dat piepschuim ding ?

Rustig aan gappie,het is weekend dus rustig aan ;-)

ik ben idd licht a/h stressen , maar ik zei al dat het weekend tekort is :(
morgen nationale rustdag !!!!

maar ik lig nog op schema , alles in da volvo , 4 vliegers dat is :p i love my oflof :cool: , en daar komt straks nog een ez bij .

broodjes gesmeerd , zo naar minicars , dan naar de aannemer , dan door naar het veld ;)

jij bent een rare , had je er nog mee gevlogen ? was het dat piepschuim ding ?

Nee het was die van Kyosho, 1.40 mtr span ongeveer met een 13,5cc 4takt. De motor heb ik gehouden en het vliegtuig is nu weg.

Dus ben nu aan het bedenken wat ik ervoor terug ga kopen ;)

Dus ben nu aan het bedenken wat ik ervoor terug ga kopen ;)
Gewoon, niets. :teacher: ;) Hoef je niet zoveel op het forum te posten. Hou je heel veel extra tijd over voor iets anders (tenzij je geen leven hebt en niets beters te doen hebt dan "w00t f!rst, PB gestuurd" berichten :mrgreen:).

Hier gewoon alles lekker op zijn weekends. Lekker bakkie leut gedaan, beetje gamen met de kids (extra controllers uit HK doen het perfect), zo douchen en aankleden, boodschappenrondje en dan langs Velserdinges om 2mm carbon te halen om de Diksk af te maken. Geen gehaast om naar het veld te gaan, geen gehaast om andere dingen te doen. De werkdagen zijn al druk genoeg de laatste maanden. :yes:

Gewoon, niets. :teacher: ;) Hoef je niet zoveel op het forum te posten. Hou je heel veel extra tijd over voor iets anders (tenzij je geen leven hebt en niets beters te doen hebt dan "w00t f!rst, PB gestuurd" berichten :mrgreen:).

Hier gewoon alles lekker op zijn weekends. Lekker bakkie leut gedaan, beetje gamen met de kids (extra controllers uit HK doen het perfect), zo douchen en aankleden, boodschappenrondje en dan langs Velserdinges om 2mm carbon te halen om de Diksk af te maken. Geen gehaast om naar het veld te gaan, geen gehaast om andere dingen te doen. De werkdagen zijn al druk genoeg de laatste maanden. :yes:

Heel slim;)

hehe, nou d'r komt wel degelijk iets, maar eerst het nieuwe autootje hebben zodat ik weet wat erin gaat passen.

Overigens zou de Mustang er prima inpassen, maar het is werkelijk zo'n bende op mn zolder momenteel dat het makkelijker is wat spul de deur uit te doen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back