Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Dr.Pils: Typisch gevalletje Phising Mail. Een bank zal nooit via email dergelijke info vragen. :nooo: Maar dat begreep jij ook wel.Heb je überhaupt wel een credit card? :lol:
Ik sta al 10 minuten in Egmondia, geokets onderweg was snel gevonden. Compleet uitgestorven hier. :?
zoo , was gezellig in da egmond hal , jammer dat ik toch een rondje ging vliegen met de gare disc van siggy , viel in de lucht uitelkaar en was onbestuurbaar , ik baal dat hij neerstorte tegen de kop van arjan , hoop dat het meevalt
gaat lekker zo , eerst de kritiek van het formatie vliegen en nu dit :???:
zelfs indoor vliegen is gevaarlijk , toen ik net binnen was kreeg ik de disc van corb in mijn nek , vorige keer de su van siggy in mijn nek , dat het altijd maar goed afloopt is een wonder .
nu weer bezig de vibrogym te fixen , kijken of ik volgend weekend nog vliegen mag op het veld , want onze vriend jasper gaat zich flink tegen mij keren , en het in het bestuur gooien .. mooi is dat !! :???:
ben er ff klaar mee , en verblijf in stilte .
Vet Nickos, die fantastic 4 blijft een topper. En wat hoorde ik nou... een disc met turbineaandrijving 8O
Hmmmm, misschien trek je het aan. Want naast dat is er niet veel gebeurd met letsel of persoonlijke dingen. :?zoo , was gezellig in da egmond hal , jammer dat ik toch een rondje ging vliegen met de gare disc van siggy , viel in de lucht uitelkaar en was onbestuurbaar , ik baal dat hij neerstorte tegen de kop van arjan , hoop dat het meevalt
gaat lekker zo , eerst de kritiek van het formatie vliegen en nu dit :???:
zelfs indoor vliegen is gevaarlijk , toen ik net binnen was kreeg ik de disc van corb in mijn nek , vorige keer de su van siggy in mijn nek , dat het altijd maar goed afloopt is een wonder .
Nou, da's dan de indruk van het hoe het gemiddelde clublid zich gedraagd. :rolling: Zeer representatief filmpje.
Yoh, daarom was je zomaar ineens weg.was zeer gaaf vandaag
leuk evenement en top geregeld
wil meer filmpje gaaf gaaf gaaf
helaas moest ik eerder weg en helaas was t slecht nieuws
mn hondje heeft t niet gered