Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Dr.Pils: Typisch gevalletje Phising Mail. Een bank zal nooit via email dergelijke info vragen. :nooo: Maar dat begreep jij ook wel. :yes: Heb je überhaupt wel een credit card? :lol:

Ik sta al 10 minuten in Egmondia, geokets onderweg was snel gevonden. Compleet uitgestorven hier. :?

@Dr.Pils: Typisch gevalletje Phising Mail. Een bank zal nooit via email dergelijke info vragen. :nooo: Maar dat begreep jij ook wel. :yes: Heb je überhaupt wel een credit card? :lol:

Ik sta al 10 minuten in Egmondia, geokets onderweg was snel gevonden. Compleet uitgestorven hier. :?

Ik ben ook al een tijdje op da strand , al flink lopen vreten!
Ik kom straks ff koekeloeren

Oh wat een heerlijke dag was het vandaag! Heb genoten!

De Malibu ga ik nu uit elkaar trekken en misschien voor volgend jaar overtrekken. @Junkie: Hij is goed stuk gegaan

De Disc heeft ook dit avontuur weer overleeft, maar is wel drastisch aan vervanging toe

En de Minium, ach blijft een leuke vlieger :)

Ben benieuwd naar de foto's!

zoo , was gezellig in da egmond hal , jammer dat ik toch een rondje ging vliegen met de gare disc van siggy , viel in de lucht uitelkaar en was onbestuurbaar , ik baal dat hij neerstorte tegen de kop van arjan , hoop dat het meevalt :(

gaat lekker zo , eerst de kritiek van het formatie vliegen en nu dit :???:

zelfs indoor vliegen is gevaarlijk , toen ik net binnen was kreeg ik de disc van corb in mijn nek , vorige keer de su van siggy in mijn nek , dat het altijd maar goed afloopt is een wonder .

nu weer bezig de vibrogym te fixen , kijken of ik volgend weekend nog vliegen mag op het veld , want onze vriend jasper gaat zich flink tegen mij keren , en het in het bestuur gooien .. mooi is dat !! :???:

ben er ff klaar mee , en verblijf in stilte .

zoo , was gezellig in da egmond hal , jammer dat ik toch een rondje ging vliegen met de gare disc van siggy , viel in de lucht uitelkaar en was onbestuurbaar , ik baal dat hij neerstorte tegen de kop van arjan , hoop dat het meevalt :(

zelfs indoor vliegen is gevaarlijk , toen ik net binnen was kreeg ik de disc van corb in mijn nek , vorige keer de su van siggy in mijn nek , dat het altijd maar goed afloopt is een wonder .

nu weer bezig de vibrogym te fixen , kijken of ik volgend weekend nog vliegen mag op het veld , want onze vriend jasper gaat zich flink tegen mij keren , en het in het bestuur gooien .. mooi is dat !! :???:

ben er ff klaar mee , en verblijf in stilte .

komt wel goed hoor schatje:p
elke dag een glaasje roosvisee:cool:
GHNO en zo is het:banana:

Dit type mens heb ook nooit wat beters te doen dan op andere te letten.....

veen16.jpg

Bedankt voor de organisatie...
Heerlijke gafe middag gehad !!! TOP

Mijn filmpje:

Laatst bewerkt door een moderator:
Vet Nickos, die fantastic 4 blijft een topper. En wat hoorde ik nou... een disc met turbineaandrijving 8O

Hmmmm, misschien trek je het aan. Want naast dat is er niet veel gebeurd met letsel of persoonlijke dingen. :? ;) :lol:

Ik heb me meesterlijk lekker vermaak. De Diksk van 6mm deed het prima. Het is een longboard dus rollen is niet supersnel maar met een dikke 3S 610mAh en 8040DD prop gewoon ruim 10 minuten rondraggen met verlichting was geen enkel probleem, vloog heerlijk en reageerde lekker snel. Geen 3mm en short boards meer voor mij. Deze is leuk. :yes:

De schade viel ook reuze mee. De Diksk is zo'n 4mm korter geworden maar vliegt nog wel goed. Enorme japen erin van propellors en een paar keer vol gas (op 3S gaat dat heftig) de spanten van de hal geraakt. De GeeBee R3 racer ging als een kogel (as usual :p), alleen de laatste looping natuurlijk weer vergeten dual rate aan te zetten dus hard op de pootjes en een gescheurd stukje Depron. De Bipie in een worstelpartijtje met de pilonnen een wielkapje kwijt, niets schokkends. En de GeeBee achtige pannenkoek, tsja die gaat niet zomaar stuk. :mrgreen: De Zeicral is een paar rondjes rustig mee gevlogen dus die heeft niets opgelopen.

Ondertussen is alles schade hersteld en is alles weer prima vliegbaar.

indoor_disco_results.jpg

Jasper, bedankt voor het verzorgen van de muziek, lichtjes en rookmachines. BYM voor het bedienen van de rookmachines (met gevaar voor eigen leven :worship:). De rest van de evenementencommissie voor de goede keus de bouwwedstrijd met dit te ruilen en de hele organisatie.
En ik voor de pilonnen en Phil voor het transport ;)

*lekker badderen gaat* 8)

*2,5 uur saaie videobeelden door gaat worstelen op zoek naar de momenten* :pc:

*op tijd naar bed gaat* :sleepy:

@ Jasper en evenementen commisie..

HEERLIJK Gevlogen en genoten !!! BEDANKT !!!!!

Arjan heeft een hard hoofd hoor, kijk maar. Hele vliegtuig uit elkaar gevallen :-)

15mfbsg.jpg

Idd, Jasper bedankt voor de muziek en licht, BYM bedankt voor de rookmachine. Was weer top geregeld zo allemaal.
Gorby bedankt voor het idee (kwam toch van jou af?)

Ik heb me prima vermaakt vandaag. De GeeBee moet even opgeknapt worden voor volgende week zaterdag in Rotterdam, dan is de laatste wedstrijd F3P en dus ook pilonnenrace :banana:
De Nexuskloon ook nog ff kunnen besturen toen het rustig was, zelfs nog 2 rondes het F3P programma kunnen oefenen :thumbsup:

Zo met vermoeide pootjes lekker op de bank, potje bier erbij en lekker ff tv kijken.

Iedereen bedankt voor de geweldige dag, moeten we snel nog een keer doen :yes: :worship:

was zeer gaaf vandaag
leuk evenement en top geregeld
wil meer filmpje gaaf gaaf gaaf
helaas moest ik eerder weg en helaas was t slecht nieuws
mn hondje heeft t niet gered

was zeer gaaf vandaag
leuk evenement en top geregeld
wil meer filmpje gaaf gaaf gaaf
helaas moest ik eerder weg en helaas was t slecht nieuws
mn hondje heeft t niet gered
Yoh, daarom was je zomaar ineens weg. :( Mooi kutje-pik-andijvie. :cry:

Ik heb nog een rolletje rode isolatie tape van je. Lag nog op de bank na je vertrek. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back