Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmmm, Magix Video vindt het niet zo leuk om 7,3GB video in één keer te verwerken. :? Even de MacBook Air aanslingeren en kijke of iMovie er raad mee weet. Anders wordt het morgen in Adobe Première Pro, die heeft er geen moeite mee. Overigens is het wel 2,5 uur enorme saaiheid. Alle crashes en higlights (letterlijk soms) eruit vissen wordt nog een hele klus. :hammer:

Nou, da's dan de indruk van het hoe het gemiddelde clublid zich gedraagd. :rolling: Zeer representatief filmpje. :yes: ;)

Jammer dat veel van de filmpjes zo donker zijn. :mrgreen:

Worden sommige filmpjes van het internet gehaald omdat ze niet door de cencuur heen kunnen....

Deze mag er ook wel vanaf dan.. ( Dit jaar geen nieuwe leden denk ik :-)

@Vinnie Sterkte.

Nog een dertig in een dozijn filmpje, behalve het einde....

En mijn coded snapt geen ene ruk van AVCHD Full HD formaat, beeld gaat 2x sneller dan geluid. Toch maar binnenkort de PC opnieuw installeren of op de televee-pc de software installeren (editten op een hele grote televee is wel spannend 8)).

Laatst bewerkt door een moderator:
Yoh, daarom was je zomaar ineens weg. :( Mooi kutje-pik-andijvie. :cry:

Ik heb nog een rolletje rode isolatie tape van je. Lag nog op de bank na je vertrek. :D
bedankt iedereen
jep werdt gebeld door mn vrouwtje dat t niet goed ging
vanochtend liep ie nog vrolijk achter me aan op t veld
en zo plotsklap is ie er niet meer
maar goed hij had inwendige bloedingen dus t was beter voor hem
bedankt voor t meenemen van mn rolletje tape

Nijsie had nog een zwangere lipo , die hebben we maar even uit haar lijden geholpen.

Het was een 2 cell 350 mah Rino.
Eerst op 12v aangesloten met lekker veel amps.. Na 4 min pruttelen waren we niet echt onder de indruk en moe van 4 min niets filmen.
Toen maar even de + en - omgedraaid. Dat schiet teminste op.

Maar goed dat je dit niet op het veld heb gedaan Frank;)

Nijsie had nog een zwangere lipo , die hebben we maar even uit haar lijden geholpen.

Het was een 2 cell 350 mah Rino.
Eerst op 12v aangesloten met lekker veel amps.. Na 4 min pruttelen waren we niet echt onder de indruk en moe van 4 min niets filmen.
Toen maar even de + en - omgedraaid. Dat schiet teminste op.

Zo.. beetje bijgekomen van vanmiddag.
Allereerst zo de Malibu strippen en daarna de vuilnisbak voorzien van wat schuim.

De Disc hou ik nog even aan voor hemelvaart. Maar d'r komt wel een nieuwe disc in iedergeval bij.

hier nog wat er in junkie's box zat van vanmiddag

en hier nogmaals de midair van gisteren ,ik kreeg het verzoek van clubvrienden om hem weer te plaatsen daar ze hem nog niet gezien hadden . ik heb niets te verbergen , dus kijk en huiverrrrrrrrrr [media=youtube]Y5WgcO7tsxA[/media]
[URL="
[/URL]

@junkie: Gaaf dat de GeeBee race er helemaal op staat. :thumbsup: Blijft wel een leuke bezigheid om zo rondjes te scheuren (zeker als je de snelste stock GeeBee van de club hebt 8)).

En over dat andere filmpje.... :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back