de maidenflight van de door ons gedoneerde funjet !!!!!!!!!
>>>>>> t o p <<<<<<
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de maidenflight van de door ons gedoneerde funjet !!!!!!!!!
>>>>>> t o p <<<<<<
Gaaf filmpje,
En wat een snelheid ! Zal straks eens even proberen om de snelheid te meten.
Leuk dat Arjan weer een beetje fun(jet) heeft zo.
p.s. Hier staan ook geen hekken en kun je er ook niet achter vliegen![]()
Zou je voor mij de headspeed van de heli willen meten?????
Het proggie is WAVEosScope en werkt alleen nog met WinXP, antiek Delphi 5 gevalletje. Maar kijk eens hierzo, voor Android en Windows. 8)Het tooltje laat zicht niet zo gemakkelijk downloaden meen ik mij te herrineren.
Maar een beetje google freak vind hem wel. Anders zoek ik de link vannavond wel even op.
Misschien kom je er zo uit. ?
Siggy, hoelaat gaan we vliegen?
KOm even naar het veld man![]()
In hoeverre dit betrouwbaar is voor filmpjes vanaf YouTube is natuurlijk wel een punt. Geluid is een grote ruimtevreter in multimediabestanden dus YouTube comprimeert stevig. Het geluid wat je dan afspeelt is al behoorlijk vervormt. Een meting op basis van Doppler wijkt dus redelijk af. Als je het echt wilt weten, leen dan een keer mijn radar gun. Die liegt niet.
Voor het meten van de headspeed is het een stuk betrouwbaarder omdat de rotorbladen een "ratelend" geluid produceren. Als je audiostream correct is, is dit goed te bepalen (helaas zijn er genoeg videoformaten en codecs waarbij het geluid een volledig eigen leven gaat leiden).
Wat me ook spannend lijkt, is als dat clubje tegelijk gaat vliegen:
![]()
Gefeliciteerd wanneer gaat ie vliegen?Vandaag de hele dag viesite. Julian is vandaag (gisteren dus technisch gezien) 11 geworden.
Deze week maar eens kijken wat er moet gaan vliegen en wat er weg gaat.
De piper en de hydro gaan binnenkort weg zoals het er nu uit ziet.
De snelheden m.b.t. RC Speedo (klinkt meer als een modelbouw zwembroekjeDe maidenflight van de door ons gedoneerde Funjet !!!!!!!!!