Gorbatjov
Forum veteraan
Ja doei ,ik blijf lekker in de kast!Ja, geef nou maar toe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja doei ,ik blijf lekker in de kast!Ja, geef nou maar toe.
Het is wel gelijk weer lekker durk hier he![]()
Sensatiezoekers![]()
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (14 leden en 2 gasten) Pieter Bas, BartD, Burp, Dutch Pilot, freijn, Gorbatjov, junkie rc, kobus, krissiesch, marcelsiggery, Nijsie, PH-ILS, ronaldR, Sleurhutje
Filteren ,dat doe je toch met alleen met koffie?*druk bezig is de zooi even te filteren. Toch even als modje optreden zo nu en dan*
Zit ik een motor schotje te lijmen, zit dat ding aan me klauwen vastgeplakt,geef ik eer goeie ruk aan doet het nog zeer ook.
![]()
,geef ik eer goeie ruk aan doet het nog zeer ook.![]()
Uh nee Hoezo?De tijd van flinke rukken heb jij toch wel gehad ?
Mooi he dat plakke.Ben ook aan het lope legge plakken.een zoom 4d, en word ook gelijk een nacht vlieger.
Mooi he dat plakke.
Ik vind hem een beetje bleekjes,mag wel eens onder de zonnebank.
Die bandjes zijn wel lekker voor in het mulle zand![]()
Moet ik daarom steeds zo niezen?Omdat fijnstof niet echt goed voor je is![]()
Nog mooier is dat nagenoeg geen enkele fabrikant een botsproef met achterop rijden uitvoert. Staat ook niet in de regels van de EuroNCAP. Laatst hadden ze van een consumentenclub een stel getest met schrikbarende gevolgen. De neus van de achterop komende auto zat ongeveer bij de voorstoelen. Ook bij 5-sterren luxe wagens. 8ODat is altijd klote , maar verkijk je niet op een dikke sterke auto , er zijn genoeg botsproeven bekent waarbij een kleinere auto het toch echt wint van een grote dikke sterke .
Waarom al die bling bling als je een beetje doorrijd zie er niks van.