Gorbatjov
Forum veteraan
Tuurlijk, ben nou toch bezig.Ik heb nog een Zoom 4d, daar moeten ook nog ledjes op worden lope legge gesoldeert. kan ik hem even langsbrengen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tuurlijk, ben nou toch bezig.Ik heb nog een Zoom 4d, daar moeten ook nog ledjes op worden lope legge gesoldeert. kan ik hem even langsbrengen?
Tuurlijk, ben nou toch bezig.
Ik moet alleen nog ff drupjes epoxoplast draperen en dan ben ik klaar.moet hem eerst nog afmaken. moet nog een zootje worden gePORT![]()
Ik moet alleen nog ff drupjes epoxoplast draperen en dan ben ik klaar.
Dan heeft ik een disk ende de een depFart voor morgen avond.
Goed bezig!Hoe laat morgen?
SukkelsVind het een goede vraag...
Hoe laat morgen?
Ja, ik heb het toch voor gedaan hoe je zonder solderen met je vingers de LEDjes goed kunt solderen. :teacher: :?Goedverdegoedver ,wat zijn die vrouweplasser draajes van die vrouweplasser ledjes,verdomd klein ,ik heeft al tig keer me klauwen lope legge verbranden.
Dat gaan we sowieso. En anders zoeken we wel een kroeg op. :celebrate:Ik is er ook klaar voor,laten we morgen LOL gaan maken.
Ik heeft er nog wel een paar voor u.Ja maar ik zat nie op te letten nie.
Ja hoe zit het daarmee had je er nog een stuk of tig?
Please keep me informed.. (tenzij sleur ook op de loer ligt)![]()
Dolgaarne.Dat gaan we sowieso. En anders zoeken we wel een kroeg op. :celebrate::lol:
Ik heeft er nog wel een paar voor u.Twee stuks okidoki?
Hij is dus verkocht aan een Belg.
De Mustang is in mijn bezit. Wat een knoepert van een ding is dat zeg :shock:
Teven nog extra spulletjes gekregen en ook een kleine mustang waar alleen een lipootje in hoeft en een indoor ontvanger. Er leuk racekistje voor op het veld.
Ook een Robart pomp en nog een compressortje gekregen en een standaard en, en, en
Morgen maak ik even wat foto's. Kist is een ARF en ziet er erg goed uit. Heeft nog maar een halve tank gelopen.
Jasper heeft hem vanmiddag op het veld al even gezien. Schrok ook een beetje van de grootte geloof ik. Hij is inmiddels niets meer gewend natuurlijk met die kleine quad![]()
oei , hoe groot issie dan ?
ben benieuwd![]()
Hij heeft een span van 1.82 ongeveer. Het is dezelfde als op het filmpje. Bij mij zit er alleen een 26cc benzine in.
krommenie nog geen onweer![]()