Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog een Marantz versterker,denon tuner,sony cd dpeler ,samsung dvd speler en een paar flinke boxen voor in zijn bouwhok nodig, geheel en al gratis ende de voor niks.
Versterker heeft een schoonmaak beurt nodig op de balance potmeter.

Ja graag. Wanneer ophalen?

thnx voor de felicitaties.. zal het doorgeven straks ;)

Ga nu richting zaanstad.. Oh wat een mooi weer.. :(((

@Junk: Succes met de maidens. Ben heel benieuwd..
Ik zal deze week even wat balsa vliegers in orde maken + de startkist opzoeken.. :) Schijn je ook nodig te hebben ofzoiets..

Iemand nog een Marantz versterker,denon tuner,sony cd dpeler ,samsung dvd speler en een paar flinke boxen voor in zijn bouwhok nodig, geheel en al gratis ende de voor niks.
Versterker heeft een schoonmaak beurt nodig op de balance potmeter.

nee dat niet , heb een tv nodig !

anders rijd ik straks ff naar de makro , zit nog met een bonus overschot ;)

Familiedag gaat niet door :banana: Inladen gaat, broodjes eten en op naar het veld :yes:

O ja, vergeet de zonnebrand niet 8O

Junkie ik kan er wel 1 leveren waarschijnlijk. Ik spreek je er straks over op het veld :)

mooi ! laat maar weten wanneer ik hem kan oppikken :yes:

zooooooooooooooooooooo0000000000oooo, was heerlijk op het veld ! stevig warm windje , en de xtra is gemaidend door niels , na wat afstelwerk de lucht in , vliegt goed , heeft genoeg power met zijn 20cc 4T , en was net aan te landen dwars op het veld , in de lengte zou het makkelijker gaan , straks filmpie daarvan .
verder met mijn grote liefde gevlogen de vibrogym , topperkist :p

nu bezig de bbq op te starten , en straks lekker eten !

was gezelli , ronald/niels; bedankt voor de maiden en hulp :p

morgen lekker gezinsdag , ben ook wel aardig vlieggaar :yes:

grtz junk

Was heerlijk op het veld, net terug... stond alleen een beetje veel wind maar daar had de Calmato gelukkig weinig last van. Ook kan Junkie niet meer zeggen dat ik nooit vlieg want ik heb het tegendeel bewezen vandaag :yes:

Junkie... foto's!!!!!!!! :wink:

Morgen niet vliegen :nooo:
moederdagcadeau.gif

Laatst bewerkt:
Zo, the Sig is ook weer thuis van een dag hard werken op het veld.Tering, ook dat is niks voor mij.
De hele dag zitten lullen en geen lipo leeggevlogen.
Whahaha, was weer TOP mannen, supergezellie met mijn gappies :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back