Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt er dan nog handarbeid gegeven op school ? :oops:

Was heerlijk op het veld, net terug... stond alleen een beetje veel wind maar daar had de Calmato gelukkig weinig last van. Ook kan Junkie niet meer zeggen dat ik nooit vlieg want ik heb het tegendeel bewezen vandaag :yes:

Junkie... foto's!!!!!!!! :wink:

Morgen niet vliegen :nooo:
moederdagcadeau.gif

Zo, the Sig is ook weer thuis van een dag hard werken op het veld.Tering, ook dat is niks voor mij.
De hele dag zitten lullen en geen lipo leeggevlogen.
Whahaha, was weer TOP mannen, supergezellie met mijn gappies :-)

yep , het leven is zwaar ;)

Was heerlijk op het veld, net terug... stond alleen een beetje veel wind maar daar had de Calmato gelukkig weinig last van. Ook kan Junkie niet meer zeggen dat ik nooit vlieg want ik heb het tegendeel bewezen vandaag :yes:

Junkie... foto's!!!!!!!! :wink:

Morgen niet vliegen :nooo:

straks ff filmpie / foto's maken , ben zeer gaar , net ge'bbq't zit mukvol en mot ff liggen in de luie tuinstoel :yes:
heerlijk warm windje , lekker dagje zo :yes:

de volgende keer weer de xtra mee , en dan zelf vliegen , mits de wind in de lengte v/h veld staat , toch best spannend zo'n dikke kist , daarna maar is een programma leren vliegen ,dan kom je weer verder en kan je jezelf verbeteren , dan blijft het vliegen ook leuk . ipv doelloos rond knallen ( wat ik alleen leuk vind met de vibrogym :yes: )

nou voorruit , paar picca's ...

xtra016.jpg

xtra017.jpg

xtra021.jpg

xtra008.jpg

xtra006.jpg

xtra005.jpg

xtra003.jpg

xtra002.jpg

xtra018.jpg

xtra012.jpg

Zeker een gave kist Junkie.Maar wat een lel om te landen, zelfs Niels had er moeite mee :-)

Veldje is te klein als de wind er schuin op staat ;-)

Zeker een gave kist Junkie.Maar wat een lel om te landen, zelfs Niels had er moeite mee :-)

Veldje is te klein als de wind er schuin op staat ;-)

yep , i know , maar over een halfjaartje is het een intertoys kist voor me ;)
en word de vibrogym voor op de camping :D

ben nu druk a/d knutsel aan de vibro , hij krijgt een 10cc 2T blok erop ,een nieuwe motorkap ,en wat nieuwe spanfolie , alles ff nalopen en upgraden , dat verdiend mijn grote schat :yes:

de xtra weer mee als er wat wind staat en de wind over de lengte v/h veld staat , dan moet het lukken .

yep , i know , maar over een halfjaartje is het een intertoys kist voor me ;)
en word de vibrogym voor op de camping :D

ben nu druk a/d knutsel aan de vibro , hij krijgt een 10cc 2T blok erop ,een nieuwe motorkap ,en wat nieuwe spanfolie , alles ff nalopen en upgraden , dat verdiend mijn grote schat :yes:

de xtra weer mee als er wat wind staat en de wind over de lengte v/h veld staat , dan moet het lukken .

Roze Protech doe je niks meer mee zeker ?

4 stroke is gaaf.

Praat jullie vrouw ook zoveel ?

Blij dat ik volgende week weer mag werken, al is het 100 uur :-)

neem hem volgend weekend wel mee , vlieg je er even mee , kijk je of het wat voor je is , hij vliegt messcherp :yes:

en dan ga je misschien ook weer es lol krijgen in het vliegen ipv ouwenelen ;)

hier le maiden von der xtra ( beetje verrot gefilmd , maar beter iets dan niets )

kijk mij nou monkey junkie :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als er geen mensen zijn hoef ik ook niet te praten , dus jullie zijn schuldig aan het feit dat ik zo weinig kan vliegen ;-)

ik geloof dat de meesten komen om te praten en de vliegtuigen meenemen als dekmantel :yes:

ik vind vliegen echt leuk , word steeds leuker als je verder wilt :yes:, beetje praten tussendoor is prima , maar ik kom voor mijn rust/ontspanning , vliegen dus ;)

tja , jij bent er te beroerd voor ;)

en phils had een kater denk ik :confused: ;)

straks filmpje van niels , en strak vastgelegd by junkie ! :yes:

Koop dan ook eens goeie rotzooi, die camera is echt ruk :nosmile: :oops:

Ik dacht dat je dat er wel uit zou knippen want jij bent tenslotte toch Steven Spielberg :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back