Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen lekker rustig op het veld ivm loederdag.Mooi dagje voor Siggy om met de Kasumi te gaan knallen :-)

welnee , er zijn altijd wel wat mannen die hun vrouw negeren ;)

ik kom zeker niet , heb al 2 dagen gevlogen , en de vibrogym is behoorlijk gestript , zonder vibrogym ruk ik niet meer uit :nooo: , gaan v/d week weer de nodige uurtjes in zitten .

ik zal morgenavond mijn ez weer vliegklaar maken , ff een filmpje scoren van de locatie waar ik werk te zandvoort ;)

welnee , er zijn altijd wel wat mannen die hun vrouw negeren ;)

ik kom zeker niet , heb al 2 dagen gevlogen , en de vibrogym is behoorlijk gestript , zonder vibrogym ruk ik niet meer uit :nooo: , gaan v/d week weer de nodige uurtjes in zitten .

ik zal morgenavond mijn ez weer vliegklaar maken , ff een filmpje scoren van de locatie waar ik werk te zandvoort ;)

EZ??Ik dacht dat Spijker de enige was die dat nog leuk vond ;-)

Ik zet mijn vliegtroep wel te koop, dan hebben we in ieder geval weer knappe filmpjes ;-)

mijn idee ;)

EZ??Ik dacht dat Spijker de enige was die dat nog leuk vond ;-)

ez maak ik vliegend puur om een filmpie te maken , en misschien is het wel weer ff oldscool om te doen

Zo is dat gappie ;-) Thuiszitten doe je als je 42 of ouder bent ;-)

fail ; wij gaan niet thuis zitten , ik denk ff strandhangen /of jagersplas ,of .. of .. ik hoop thuishangen :yes: :D

veel plezier morgen met praten op het veld ;)

mijn idee ;)

ez maak ik vliegend puur om een filmpie te maken , en misschien is het wel weer ff oldscool om te doen

fail ; wij gaan niet thuis zitten , ik denk ff strandhangen /of jagersplas ,of .. of .. ik hoop thuishangen :yes: :D

veel plezier morgen met praten op het veld ;)

Dus toch liever thuishangen he ? ;-) Captain caveman :-)

hahahahahahahahhhaha, is iedereeen de pijp uit hier behalve siggy, phil en junkie ( ok, en patrick ;) )

Inderdaad een baggerfilmpje, voortaan Siggy weer filmen he;)

Heerlijk niet gevlogen maar wel op het veld geweest de hele middag vandaag. Daarna meteen in de tuin aan de gang gegaan. Graven enz. Ik zet morgen wel wat pica's neer hier.

Sleur beterschap.....

Goedemorgen,

Moederdag ontbijtje zit er weer in. Nu even een
kappertje en dan geknipt en geschoren naar het veld.
Nog 3 liter inlopen en dan......

Tott straks

Leuk filmpje :thumbsup:, vandaag weer beste woei...... :?

net filmpie :yes:

vandaag weer dezelfde woei als gisteren , ik denk nog wel wat meer zelfs , dus niet naar de jagersplas , maar wat anders verzinnen ;)

volgend weekend weer vliegen , eerst weer vlieglust opbouwen ;)

Was net ook even buiten en volgens mij staat er ook meer woei :cry:
Vandaag lekker moederdaggen bij mijn schoonmoeder en moeder, leuk :yes: 8O

Veel plezier voor iedereen die vandaag naar het veld gaat :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back