Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was net ook even buiten en volgens mij staat er ook meer woei :cry:
Vandaag lekker moederdaggen bij mijn schoonmoeder en moeder, leuk8O
Veel plezier voor iedereen die vandaag naar het veld gaat![]()
Nah, da's maar twee keer per jaar en gaat automagisch via het proggie voor winst- en loonberekening. En daar hebben we een miep voor.Zo zie je maar, geld maakt niet gelukkig, van al dat tellen krijg je koppijn![]()
Nah, da's maar twee keer per jaar en gaat automagisch via het proggie voor winst- en loonberekening. En daar hebben we een miep voor.
Wel vrijdagavond opkomende hoofdpijn. Gaf eerst de schuld aan de wind, beetje kou, stijve nek etc. Zaterdag bij opstaan wel last. Nog op het forum gekeken terwijl de hoofdpijn dusdanig werd dat ik met een hap pijnstillers ben gaan slapen. Tegen de avond geprobeerd wat te eten maar dat was geen succes. Weer slapen, slapen, slapen tot vanmorgen dat de kids wakker werden. Nog steeds hoofdpijn maar te verhappen met wat pijnstillers. Zo heftig hebt ik het in geen jaren gehad (meestal is het na zo'n 6 uur weer over). :?
Dus nog even rustig aan doen...![]()
Nee hoor, afgelopen week vaak genoeg om 17:00 thuis en een uurtje vlak geweest en op tijd naar bed gegaan (ruim voor 00:00).omdat je eindelijk is een dag rust heb gehad![]()
LOLFrank: De eerste mees is uit het ei.
Deze noemen we sleur, die is overal als eerste mee....
http://www.reijn.com/bird
zooooo, Nickos ook weer terug.....![]()
Nee hoor, afgelopen week vaak genoeg om 17:00 thuis en een uurtje vlak geweest en op tijd naar bed gegaan (ruim voor 00:00).Nou ja, in ieder geval wel lekker liggen maffen. Misschien toch ook maar in de deeltijd-WW.
LOLMaar alleen als-ie kaal is. Dus zeg maar een kaalmees. :rolling:
Ja hoor, doen het in de MiniMag ook prima. Er horen eigenlijk MPX Nano-S (=Hitec HS65) in te zitten. Dus een HXT900 of TP90 zijn ook goed. Alleen als je heel heftig gaat raggen dan is het op hoogte net aan. Voor rolroeren en richting geen enkel probleem.vraagje ;
zijn de towerpro 9 gram servo's sterk genoeg voor de easystar op hoogte en rol roeren ?
bij normaal vlieg gedrag bedoel ik dus![]()
Het zijn er inmiddel al drie.. En kaal is ie zeker !!
Sleur , Salvage en Junkie zijn er nu al![]()
Ja hoor, doen het in de MiniMag ook prima. Er horen eigenlijk MPX Nano-S (=Hitec HS65) in te zitten. Dus een HXT900 of TP90 zijn ook goed. Alleen als je heel heftig gaat raggen dan is het op hoogte net aan. Voor rolroeren en richting geen enkel probleem.![]()
Tsja, maar toen konden we nog niet vliegen.ik had voorheen de tiny Sén erin van multiplex ,maar dat zijn rukservo's , tandwielen draaien allemaal aan gort .
Tsja, maar toen konden we nog niet vliegen.![]()
En met de wind zal het wel goedkomen. 8) Hoewel de Oosterburenkwakzalvers voor morgen 90% kans op regen voorspellen. :?
Ondertussen begonnen de 2e Monsun van 1,6m te bouwen. Ligt nu al twee jaar te liggen in het archief. Ooit gekocht als crashkit maar zo'n schaalding is natuurlijk kansloos om met braaf rondjes vliegen te crashen. Dus deze met 4x Tiny-MG servootjes, Turnigy SK3548-900kV en Turnigy Plush 60A uitrusten. Ligt allemaal in bakjes en zakjes. Leuk voor de verkoop als hij vliegklaar is.![]()