Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zei van de week nog geen haast....... en de nieuwe is nu onderweg want ik heb de oude opgestuurd. Maar goed ik trek hem wel van de 600 af straks.

Je zei van de week nog geen haast....... en de nieuwe is nu onderweg want ik heb de oude opgestuurd. Maar goed ik trek hem wel van de 600 af straks.
Die onvanger kan wel wachten. Doe Patries maar for the time being. ;) Een zo'n ding meer of minder maakt ook niet uit. Kunnen naast 8 vliegtuigen en een heli in de garage. :mrgreen:

Zonder accu's vlieg ik voorlopig toch niet, dus kan ik hem net zo goed teruggeven. Breng hem morgen wel langs de club

Zonder accu's vlieg ik voorlopig toch niet

TNT-Den-Bosch-2008.jpg

Zijn er morgen (dinsdag) nog mensen die gaan vliegen en die misschien een maiden willen /kunnen geven ??????? is er iemand berijd :yes:
en daarna naar de club gaan uiteraard :D ik probeer er om 19.00 uur te zijn ik zit soms met mijn werk te k..en

Nee hij heeft het op msn over rukken en andere vieze dingen met zichzelf 8O
Aha, dattuh. Tijdje terug liet-ie een filmpje van hem ziet over hoe je een jampotje open maakt door er overheen te zakken. Was iets met tomatensaus en zo. :? :lol:

Zijn er morgen (dinsdag) nog mensen die gaan vliegen en die misschien een maiden willen /kunnen geven ??????? is er iemand berijd :yes:
en daarna naar de club gaan uiteraard :D ik probeer er om 19.00 uur te zijn ik zit soms met mijn werk te k..en
Kans op drie druppels regen... :onweer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back