Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sleur hoezo nee?
Jij leent Patries toch ook niet uit tot ik een andere vrouw heb?Sleur hoezo nee?
Je zei van de week nog geen haast....... en de nieuwe is nu onderweg want ik heb de oude opgestuurd. Maar goed ik trek hem wel van de 600 af straks.
Die onvanger kan wel wachten. Doe Patries maar for the time being.Je zei van de week nog geen haast....... en de nieuwe is nu onderweg want ik heb de oude opgestuurd. Maar goed ik trek hem wel van de 600 af straks.
welnee, ik ben niet van heli-vliegen afhankelijk Phil. Nog zat andere dingen te doen![]()
Uitslapen en simmen?welnee, ik ben niet van heli-vliegen afhankelijk Phil. Nog zat andere dingen te doen![]()
Nee, ik heb zat te doen Sleur.
Oh, ben jij pimp? 8O![]()
Zijn er morgen (dinsdag) nog mensen die gaan vliegen en die misschien een maiden willen /kunnen geven ??????? is er iemand berijd
en daarna naar de club gaan uiteraardik probeer er om 19.00 uur te zijn ik zit soms met mijn werk te k..en
Aha, dattuh. Tijdje terug liet-ie een filmpje van hem ziet over hoe je een jampotje open maakt door er overheen te zakken. Was iets met tomatensaus en zo. :? :lol:Nee hij heeft het op msn over rukken en andere vieze dingen met zichzelf 8O
Kans op drie druppels regen...Zijn er morgen (dinsdag) nog mensen die gaan vliegen en die misschien een maiden willen /kunnen geven ??????? is er iemand berijd
en daarna naar de club gaan uiteraardik probeer er om 19.00 uur te zijn ik zit soms met mijn werk te k..en