Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur ontvanger komt inderdaad wel. Ik geef je de nieuwe wel. Morgen en de komende 3 weken toch geen club voor mij.

Slechtemorgen :( Fietsen in de regen is nooit grappig. Doet je weer beseffen hoe goed een auto is. :D

*kinderen naar school brengen gaat* :onweer:

Goedemorgen,

FF een dagje op kantoor. Auto moest naar de garage voor een A.P.K.
Nou ja, het regent toch.

Gisteravond heerlijk gevlogen met Phil en Erik K. Inderdaad jammer dat
Erik zijn toestel stuk ging na een slechte landing. Nieuwe veld was inderdaad nog niet gereed.

FPV vliegen met ondergaande is geen goed idee. Alles wordt dan zwart en je ziet niet meer waar je vliegt. Gelukkig heeft Phil me weer binnen geloodst. Was even goed weer leuk om te doen.

Goedemorgen...nog met de hond moet lopen maar nog even wacht....

goedemorgen ...nog maar even met uitrukken naar de klus wacht , erg nattig lijkt me , zal tot 13;00u duren volgens buienradar .

owh wat erg , nu moet ik knutselen in mijn hobbyhok aan de vibrogym :p
werken kan altijd nog :yes:

goedemorgen ...nog maar even met uitrukken naar de klus wacht , erg nattig lijkt me , zal tot 13;00u duren volgens buienradar .

owh wat erg , nu moet ik knutselen in mijn hobbyhok aan de vibrogym :p
werken kan altijd nog :yes:

Ben weer binnen, spatter...spatter.... ook maar "net zoals jij" lekker aan de klus, en misschien krijg ik vandaag als bonus een pakketje dingdonghongkong (i hope)

Dingdong is bij mij altijd aan het begin van de avond. Zit blijkbaar aan het einde van zijn ronde. Wel makkelijk om te weten, hoef je niet de hele dag thuis te blijven. Maar, reken je op de avond dan zal je net zien dat hij wat eerder is :mad:

YEAH....

GroteFoto-ZBUOUYZC.jpg

GroteFoto-TJN3ETGP.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back