Knaller
Forum veteraan
Nu even roeren in de rolletjes van Silly, leuk klusje voor vanavond
* leuk om samen met Silly te gaan roeren in de Wormerpolder ;-)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nu even roeren in de rolletjes van Silly, leuk klusje voor vanavond
* leuk om samen met Silly te gaan roeren in de Wormerpolder ;-)
Net even lekker grieks gegeten in Wormerveer... kom je daar binnen zit de halve aeroclub daar ook, Chocojoop met vrouw en aan een andere tafel zat een maat van Arjan met vrouwWas allemaal weer heerlijk daar.
Nu ff alle zooi bij elkaar rapen en klaar zetten voor morgen... ik heb er zin an
@ Siggy: veel plezier morgen op la Balkonia, ik zal je zeker niet missen :rolling:![]()
Junkie,ik zit hier met een sjaggerijnig wijfie op de bank omdat ze het filmpje wil zien. Schiet is op man slappe![]()
Vanavond even de pipercup weer vliegklaar gemaakt. Dat plakwerk van sleur even netjes gesoldeerd en voorzien van de juiste plugjes. Ook de 3S 850 hyperion voor de kleine mustang van een connector voorzien en aan de lader gelegd. Zowel piper als mini-mustang gereed.
Junk, accu's zijn geladen.
Whaha, lelijke smierpiep ;-)
Zo... Spanwijdte van de EZ* even wat vergroot..![]()
Zo is dat Burp, kan hij morgen iig knap de grond in;-)
Precies, als hij niet verkocht wordt dan beleef ik er op een andere manier wel plezier aan![]()
Zo... Spanwijdte van de EZ* even wat vergroot..![]()
Eerst de span halveren en nu minimaal 2 x vergroten ?
Het lijkt je koopgedrag wel ;-) Ook niet te begrijpen;-)
Misschien gaat mijn Calmato wel down under morgen![]()
Hahahahaha..
Ja, vorig jaar was ik in het nadeel met het paaltjes rammen. Dit keer iets beter voorbereid.. Geen idee echter of het vliegt, maar daar zullen we snel genoeg achterkomen![]()
![]()
Zal eens tijd worden, mijn handel ligt stil phil![]()