Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even lekker grieks gegeten in Wormerveer... kom je daar binnen zit de halve aeroclub daar ook, Chocojoop met vrouw en aan een andere tafel zat een maat van Arjan met vrouw :yes: Was allemaal weer heerlijk daar.

Nu ff alle zooi bij elkaar rapen en klaar zetten voor morgen... ik heb er zin an :thumbsup:

@ Siggy: veel plezier morgen op la Balkonia, ik zal je zeker niet missen :rolling: :mrgreen:

Whahaha, ik ben ook liever alleen op het veld als de zon schijnt.Juliie hebben vandaag kunnen ervaren wat genieten is ;-)

Junkie,ik zit hier met een sjaggerijnig wijfie op de bank omdat ze het filmpje wil zien. Schiet is op man slappe;)

tja ,pech , want ik had met de galaxy gefilmd , maar ik had mijn sd kaart vergeten terug te plaatsen , nu heeft hij het op zijn interne geheugen gezet , maar dan snapt junkie niet hoe hij het op zijn pc krijgt , ik heb uiteraard daar zo'n proggie voor, maar dat werkt natuurlijk niet .

dus neeeee, want het staat niet op sd .

wel geupload via mijn mobiel naar youtube ,dat werkt wel , alleen verschijnt hij weer niet op mijn youtube account .

niks voor mij al dat gedoe

Vanavond even de pipercup weer vliegklaar gemaakt. Dat plakwerk van sleur even netjes gesoldeerd en voorzien van de juiste plugjes. Ook de 3S 850 hyperion voor de kleine mustang van een connector voorzien en aan de lader gelegd. Zowel piper als mini-mustang gereed.

Junk, accu's zijn geladen.

Zo is dat Burp, kan hij morgen iig knap de grond in :-);-)

Dan wel in rugvlucht paaltjes rammen he ;)

150 euro is een nette prijs overigens ;). Het is alleen te veel geld om uit te geven om evnt schade op te lopen morgen (vind ik dan) :)

Als mijn EZ niet ten onder gaat tijdens de funfly, dan laat ik jullie weer de "frill slagen" tellen..

@Junk: dit x wel filmen dan he :P

Eerst de span halveren en nu minimaal 2 x vergroten ?

Het lijkt je koopgedrag wel ;-) Ook niet te begrijpen :-) ;-)

Hahahahaha..

Ja, vorig jaar was ik in het nadeel met het paaltjes rammen. Dit keer iets beter voorbereid.. Geen idee echter of het vliegt, maar daar zullen we snel genoeg achterkomen :yes: :)

Een Piper in rugvlucht ziet er al lachwekkend uit, paaltjes rammen is met die span wel weer makkelijk. We zien wel wat het gaat worden, hij is in ieder geval weer helemaal gereed. Nu morgen mijn startkist niet vergeten ;) (al klaar gezet)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back