Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
robert
er staat nog een mooie tigermoth tekoop op mp iets voor jou?
en kan ik de alu hevel van de rudder servo van je overnemen?
bij nader inzien toch beter dan de genen die ik nu heb
Iemand nog een ragbakkie voor 75 euro in de aanbieding?:wink:
Mozeskriebel, schoot mijn onbijt bijna in he verkeerde keelgat van het lachen en kwam mijn koffie mijn neus uit (helaas geen fotoVerzin eens iets originelers!![]()
Mozeskriebel, schoot mijn onbijt bijna in he verkeerde keelgat van het lachen en kwam mijn koffie mijn neus uit (helaas geen foto). Als er iemand niet origineel meer is.... Zelfs anderen begint het op te vallen. :rolling:
Geen vliegers inladen gaat. :nooo: Gisteravond nog lekker in de tuin gezeten. Kom net mijn bed uit en geen zin om nog wat te laden en te haasten. Kom zo wel even kijken en wat benodigdheden dumpen. Vanmiddag nog wel wat filmen maar moet ook nog andere zaken regelen voor morgen.![]()
Het is de schuld van de zon. Ik zeg dat het voortekenen zijn van de ondergang.Kom net mijn nest uit, zit in de lucht zeker die vermoeidheid :-(
Bij mij thuis niet. :nooo: :zon: Kom je bij mij pintje halen? Laat die club maar lekker (op)vliegen. :rolling: Zwembad staat ook klaar, inclusief vers warm tapwater. 8OZon ?? Het is hier bewolkt :-(
Maar ik heb niet eens zin om te filmen. :?
Ik denk dat Siggy net in de laaghangende bewolking zit. :?siggy ; bij mij ook volzon, heerlijk in mijn tuintje