marcelsiggery
Forum veteraan
Ik denk dat Siggy net in de laaghangende bewolking zit. :?![]()
Nu volop zon, het klinkt raar maar ik heb ook ff behoefte aan rust

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat Siggy net in de laaghangende bewolking zit. :?![]()
Nu volop zon, het klinkt raar maar ik heb ook ff behoefte aan rust![]()
ik weet precies wat je bedoelt
net een uur geslapen in de tuin met het brandende zonnetje erbij !
ik heb het ook ff nodig .
dit komt mede om het gezeur en de rechtzaak tussen mijn moeder en stiefmoeder, eerst de uitslag afwachten , dan weer vliegen , heb er nu ook totaal geen behoefte aan , morgen lekker gezindag en of niets doen
![]()
Ik heb ook de drang om te moeten vliegen niet meer, maar dat was je al opgevallen zeker ? ;-)
geen barbeque voor junkie dus op de club?
geen barbeque voor junkie dus op de club?
Dat kan op de club ook prima, gezellig met al die andere vliegjunks. :celebrate:BBQ in de tuin is toch veel beter, kun je er een lekker biertje bij nemen ;-)
Zijn ze al weg dan kan ik gaan![]()
Dat kan op de club ook prima, gezellig met al die andere vliegjunks. :celebrate:
Vanmiddag wel lekker wezen kijken en wat foto's en filmpjes gemaakt. Ondanks aandringen van diverse mensen om met hun vlieger te vliegen lekker niets gedaan. Heerlijk in het zonnetje rood geworden. Maar hier alvast wat foto's van het paaltje tikken, inclusief twee fatale landingen...
![]()
Goedverdegoedver vrouwenplasser.
Mijn extra naar de eeuwige jachtvelden,flutter op hoogte roer en volgas op de neus op het asfalt, dag Extra.Total loss, twee digitale servo's naar zijn moer,nieuwe 4s 3000 nano naar de klote en mijn humeur.Al met al een leuke dag dat dan weer wel lekker geouweneeld ende de gepraat lekker gevlogen en goed rood geworden.
Goedverdegoedver vrouwenplasser.
Mijn extra naar de eeuwige jachtvelden,flutter op hoogte roer en volgas op de neus op het asfalt, dag Extra.Total loss, twee digitale servo's naar zijn moer,nieuwe 4s 3000 nano naar de klote en mijn humeur.Al met al een leuke dag dat dan weer wel lekker geouweneeld ende de gepraat lekker gevlogen en goed rood geworden.
Mozeskriebel, schoot mijn onbijt bijna in he verkeerde keelgat van het lachen en kwam mijn koffie mijn neus uit (helaas geen foto). Als er iemand niet origineel meer is.... Zelfs anderen begint het op te vallen. :rolling:
Spikkel, had je maar meteen een goed bod neer moeten leggen, dat is het risico van het onderste uit de kan willen
Wel een leuke mot trouwens.
Dat kan op de club ook prima, gezellig met al die andere vliegjunks. :celebrate:
Vanmiddag wel lekker wezen kijken en wat foto's en filmpjes gemaakt. Ondanks aandringen van diverse mensen om met hun vlieger te vliegen lekker niets gedaan. Heerlijk in het zonnetje rood geworden. Maar hier alvast wat foto's van het paaltje tikken, inclusief twee fatale landingen...
![]()
![]()
1e - 5P1K3 (zijn prijzengeld wordt momenteel opgezopen en de taart zal het ook niet redden)
2e - Ragger
3e - Bossie
Gefeesteliteerd iedereen. Hier is het gezellig met veul bier op tafel en de maag en kadaver in aantocht.![]()
Ja, dat prul sturen we wel op. We proosten straks wel op je feauteau volgt.Ha!!! GeweldigGeniet maar lekker van de taart mensen!
Zat er niet ook een beker aan vast?![]()
Ha!!! GeweldigGeniet maar lekker van de taart mensen!
Zat er niet ook een beker aan vast?![]()