Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu volop zon, het klinkt raar maar ik heb ook ff behoefte aan rust :-)

ik weet precies wat je bedoelt :yes:

net een uur geslapen in de tuin met het brandende zonnetje erbij !
ik heb het ook ff nodig .
dit komt mede om het gezeur en de rechtzaak tussen mijn moeder en stiefmoeder :mad:, eerst de uitslag afwachten , dan weer vliegen , heb er nu ook totaal geen behoefte aan , morgen lekker gezindag en of niets doen :yes:

ik weet precies wat je bedoelt :yes:

net een uur geslapen in de tuin met het brandende zonnetje erbij !
ik heb het ook ff nodig .
dit komt mede om het gezeur en de rechtzaak tussen mijn moeder en stiefmoeder :mad:, eerst de uitslag afwachten , dan weer vliegen , heb er nu ook totaal geen behoefte aan , morgen lekker gezindag en of niets doen :yes:

Ik moet voor Maandag mijn hele balkon leeghalen omdat ze de buitenboel komen schilderen en de vloercoating komen vervangen, dus druk genoeg ;-)

*lekker in een luie stoel op la balkonia rulez ;-)

Ik heb ook de drang om te moeten vliegen niet meer, maar dat was je al opgevallen zeker ? ;-)

dat wist ik wel , praten is jouw hobby ;)
bij mij precies andersom , weinig praten en veel vliegen met een klein groepje op het veld , dan is junkie in zijn sas :yes:

verheugt zich op het nieuwe veld , lekker met grote kisten vliegen en die kleine intertoys vliegers eruit ;)

zo , net ff boodschapjes gedaan , bij de hornybach nog wat rommel gekocht , vanavond lekker eten daarna lekker dvd'tje kijken , morgen met das gezin naar het amsterdamsche bos , ez'tje (mag) gaat mee , heb ik ook wat te doen , oldschool wildvliegen dat is ;)

geen barbeque voor junkie dus op de club?

neen , nogmaals ,ik hou niet van drukke gelegenheden /bezigheden, ben ook geen visite ganger , ben gewoon een einzelganger die zijn ding doet :yes:
ben dus ook geen clubman , maar vind het wel een leuke club hoor , daar niet van , maar ik verschijn weer als de club zich in rustig vaarwater bevind ;)

that's me , take it or leave it ;)

BBQ in de tuin is toch veel beter, kun je er een lekker biertje bij nemen ;-)
Dat kan op de club ook prima, gezellig met al die andere vliegjunks. :celebrate:

Vanmiddag wel lekker wezen kijken en wat foto's en filmpjes gemaakt. Ondanks aandringen van diverse mensen om met hun vlieger te vliegen lekker niets gedaan. Heerlijk in het zonnetje rood geworden. Maar hier alvast wat foto's van het paaltje tikken, inclusief twee fatale landingen...

funfly2011_01.jpg

funfly2011_02.jpg

funfly2011_03.jpg

funfly2011_04.jpg

funfly2011_05.jpg

funfly2011_06.jpg

funfly2011_07.jpg

funfly2011_08.jpg

funfly2011_09.jpg

funfly2011_10.jpg

funfly2011_11.jpg

funfly2011_12.jpg

Zijn ze al weg dan kan ik gaan :D

ze zitten nu wel op de club denk ?

Dat kan op de club ook prima, gezellig met al die andere vliegjunks. :celebrate:

Vanmiddag wel lekker wezen kijken en wat foto's en filmpjes gemaakt. Ondanks aandringen van diverse mensen om met hun vlieger te vliegen lekker niets gedaan. Heerlijk in het zonnetje rood geworden. Maar hier alvast wat foto's van het paaltje tikken, inclusief twee fatale landingen...

funfly2011_06.jpg

arme philsje :( ;)

ziet er leuk uit , herhaling van vorig jaar ;)
misschien dat ik ooit nog mee doe , maar beloof niets ;)

zo , nu ff mijn zorgen wegzuipen :yes:

Goedverdegoedver vrouwenplasser.
Mijn extra naar de eeuwige jachtvelden,flutter op hoogte roer en volgas op de neus op het asfalt, dag Extra.Total loss, twee digitale servo's naar zijn moer,nieuwe 4s 3000 nano naar de klote en mijn humeur.Al met al een leuke dag dat dan weer wel lekker geouweneeld ende de gepraat lekker gevlogen en goed rood geworden.

Mijn extra naar de eeuwige jachtvelden,flutter op hoogte roer en volgas op de neus op het asfalt, dag Extra.Total loss, twee digitale servo's naar zijn moer,nieuwe 4s 3000 nano naar de klote en mijn humeur.Al met al een leuke dag dat dan weer wel lekker geouweneeld ende de gepraat lekker gevlogen en goed rood geworden.

AAH dat is gvd wel zonde zeg!:(
Ik hoop dat jullie voor de rest wel een leuke dag hadden dan ja;)
Ik moest helaas werken anders was ik er wel geweest, maar ja morgen dan maar vliegen en maybe de funjet maiden maken.... als siggy er is:D
Tot morgen mannen en veel plezier bij de bbq.

Merde Gorby.Duur dagje geworden :-(

Morgen mijn balkon leeghalen, vandaag had ik echt geen zin.
Daarna wellicht nog even naar het veld, we zien wel hoe het loopt :-)

1e - 5P1K3 (zijn prijzengeld wordt momenteel opgezopen en de taart zal het ook niet redden)
2e - Ragger
3e - Bossie

Gefeesteliteerd iedereen. Hier is het gezellig met veul bier op tafel en de maag en kadaver in aantocht. :D

Mozeskriebel, schoot mijn onbijt bijna in he verkeerde keelgat van het lachen en kwam mijn koffie mijn neus uit (helaas geen foto :(). Als er iemand niet origineel meer is.... Zelfs anderen begint het op te vallen. :rolling:

Spikkel, had je maar meteen een goed bod neer moeten leggen, dat is het risico van het onderste uit de kan willen ;)

Wel een leuke mot trouwens.

Ach, wat zal ik zeggen? Deze moth is van iemand geweest uit Oostenrijk. Ik had met hem een deal gemaakt, vrijwel rond. Moest geld overmaken. Op het moment dat ik mijn adres doorgaf, kreeg ik de reaktie dat de kist verkocht was aan een ander (vraagprijs was toen 150 euro).

Nu stond ie voor 175 te koop. Dus dan ga ik bieden wat een schappelijke prijs is voor een 3e hands kist.. Naja. niets aan te doen :).

funfly2011_08.jpg

funfly2011_09.jpg

Mooie kist hoor... Staat nu bij mij thuis.. Althans, bij paps thuis. Leuk winter projectje :)

@Burp: Stuur me nog even je rekeningnummer door aub. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
1e - 5P1K3 (zijn prijzengeld wordt momenteel opgezopen en de taart zal het ook niet redden)
2e - Ragger
3e - Bossie

Gefeesteliteerd iedereen. Hier is het gezellig met veul bier op tafel en de maag en kadaver in aantocht. :D

Ha!!! Geweldig :) Geniet maar lekker van de taart mensen! :)

Zat er niet ook een beker aan vast? ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back